Now Reading
Άμεση αναθεώρηση του στρατηγικού πλάνου λόγω κορωνοϊού

Άμεση αναθεώρηση του στρατηγικού πλάνου λόγω κορωνοϊού

  • Ενσωματώσαμε στο σχεδιασμό δράσεις κοινωνικής ευθύνης, όπως για παράδειγμα την κατά 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του τιμολογίου μας για τις νέες ασφαλίσεις
ARAG

Από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας η Εταιρεία μας με γρήγορα αντανακλαστικά έλαβε τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των ασφαλισμένων, των συνεργατών, του προσωπικού και δημιούργησε ένα σχέδιο δράσης δύο φάσεων. Το πρωταρχικό μας μέλημα ήταν να βρεθούμε αμέσως δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες που τώρα μας είχαν μεγαλύτερη ανάγκη. Να τονίσω εδώ πως η νέα πραγματικότητα της πανδημίας δημιούργησε από άποψη Νομικής Προστασίας νέα ύλη είτε με τις απαγορεύσεις της μετακίνησης είτε με τις εργασιακές μεταβολές, τα επιδόματα, τις αναστολές εργασίας, τις άδειες ειδικού σκοπού κ.λπ. Απέναντι λοιπόν σε αυτή τη νέα κατάσταση οφείλαμε να είμαστε από την πρώτη στιγμή παρόντες, δίπλα στους ασφαλισμένους, εύκολα προσβάσιμοι και αποτελεσματικά χρήσιμοι. Ευτυχώς τα καταφέραμε σε υψηλό βαθμό χάρις στη δέσμευση του προσωπικού μας.

Οι επιπτώσεις του Covid-19 για την ασφαλιστική αγορά

Οι πρώτες επιπτώσεις είναι οι δυσκολίες προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα και των αλλαγών που αυτή έφερε στην εργασιακή καθημερινότητα.

Οι περαιτέρω συνέπειες έχουν να κάνουν με τα μεγέθη παραγωγής, τις νέες και παλιές ασφαλίσεις, τις ακυρώσεις, το καταναλωτικό ενδιαφέρον, τη ζήτηση, την αναστολή ισχύος των συμβάσεων, τη μετατροπή του χρόνου ασφάλισης, τις δυσκολίες της επικοινωνίας κ.ο.κ. Τα παραπάνω είναι κοινά θέματα που θα εμφανιστούν όχι όμως με τον ίδιο τρόπο σε όλους τους κλάδους ασφάλισης και με την ίδια ένταση.

Τέλος, το σημαντικότερο θεωρώ πως συνδέεται με την οικονομική κρίση που θα ακολουθήσει την υγειονομική.

Όλα, τέλος, συνδέονται και με την πορεία των άλλων κλάδων της οικονομίας, αφού έτσι επηρεάζονται άμεσα ο γενικός δείκτης οικονομικής αισιοδοξίας, ασφάλειας και κοινωνικής ευημερίας.

Αλλαγές στη στρατηγική

Η πανδημία έχει φέρει αλλαγές στη στρατηγική μας. Δεν νομίζω άλλωστε πως υπάρχει οργανωμένο μοντέλο επιχείρησης που να μπορεί ασφαλώς να ισχυρισθεί ότι έχει αποκλείσει τον επηρεασμό της από την πανδημία.

Πολύ περισσότερο πολυεθνικές εταιρείες – όπως εμείς που έχουμε τριετές πλάνο ανάπτυξης, ετησίως αναθεωρούμενο, απολύτως ενταγμένο στο στρατηγικό σχεδιασμό όλου του Ομίλου. Υπό τις παρούσες όμως συνθήκες ο επηρεασμός δεν είναι τοπικός, όπως συνέβαινε άλλες φορές.

Από τις πρώτες λοιπόν ημέρες της υγειονομικής κρίσης μάς ζητήθηκε να αναθεωρήσουμε το πλάνο μας. Και αυτό κάναμε αφού χρονικά προηγήθηκε μία έρευνα αγοράς για τη διαμεσολάβηση που έγινε από στέλεχος της Εταιρείας μας και με σημαντικά ευρήματα π.χ. για τις δυσκολίες στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, για τις ακυρώσεις, για τη μείωση της παραγωγής κ.λπ.

See Also
Σωτήρης Τσιόδρας

Όλες λοιπόν τις διεργασίες που προκαλούν τέτοια ευρήματα ενσωματώσαμε στη στρατηγική μας και αναθεωρήσαμε το πλάνο μας.

Ενσωματώσαμε όμως και δράσεις κοινωνικής ευθύνης, όπως για παράδειγμα την κατά 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του τιμολογίου μας για τις νέες ασφαλίσεις, όσο διαρκεί η κρίση και την παροχή δωρεάν νομικών συμβουλών από δικηγόρους του δικτύου μας, τόσο σε ασφαλισμένους, όσο και σε μη ασφαλισμένους, στη νέα ύλη της Νομικής Προστασίας που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας.

Έτσι θεωρούμε πως ανταποκρινόμαστε καλύτερα στο ρόλο μας και στην αποστολή μας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top