Now Reading
Έχει ο… ανταγωνισμός γυρίσματα

Έχει ο… ανταγωνισμός γυρίσματα

  • Ποιες ασφαλιστικές αντέχουν και ποιες όχι, εκπτώσεις στα τιμολόγια αυτοκινήτων λόγω κορωνοϊού
action-asphalt-automobile-automotive-asfalistikomarketing

Η σταδιακή απαγόρευση της κυκλοφορίας που επέβαλε η Κυβέρνηση ως μέσω προστασίας των πολιτών κατά του κορωνοϊού, είχε ως αποτέλεσμα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο να μειωθεί η κίνηση στους δρόμους.

Οι Έλληνες κυκλοφόρησαν όλο αυτό το διάστημα ελάχιστα – έως καθόλου – γεγονός το οποίο οδήγησε σε λιγότερες αριθμητικά, αλλά και μικρότερες σε μέγεθος ζημιές και, κατά συνέπεια, σε μείωση του loss ratio των Ασφαλιστικών Εταιρειών.

Βέβαια, αυτή η μείωση ήταν πρόσκαιρη και διήρκεσε όσο εφαρμόζονταν τα μέτρα της κυβέρνησης, με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες να το γνωρίζουν πολύ καλά. Παράλληλα, όμως, ο κόσμος βίωσε μια πρωτοφανή κατάσταση εγκλεισμού και μια νέα οικονομική απειλή, ενώ, πλέον, παρουσιάζεται εξαιρετικά προβληματισμένος για τα… απόνερα που θα προκληθούν μεσοπρόθεσμα στην εθνική οικονομία.

Δεδομένου αυτού, πολλές Ασφαλιστικές Εταιρείες έσπευσαν να μειώσουν τα ασφάλιστρά τους, είτε με τη μορφή έκπτωσης είτε με τη μορφή δωρεάν μηνών ασφάλισης, προκειμένου να περάσουν το μήνυμα ότι δεν στέκονται αδιάφορες στην κρίση που βιώνει η χώρα κι ότι συμπαραστέκονται στους ασφαλισμένους τους. Ίσως το έκαναν και ως προληπτικό μέτρο για να τρενάρουν ή να διακόψουν την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων, που με βάση τα επίσημα στοιχεία άρχισαν να τσιμπάνε και πάλι προς τα πάνω.

Το βέβαιο είναι ότι, κάθε ασφαλιστική εταιρεία έχει το δικαίωμα να υλοποιήσει όπως η ίδια εκτιμά την εμπορική της πολιτική. Έχει τη δυνατότητα να προβεί σε εκπτώσεις, να αναγνωρίσει άτυπες παρατάσεις στις πληρωμές ασφαλίστρων, αλλά και να επιστρέψει μέρος των ασφαλίστρων λόγω της μη χρήσης των οχημάτων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Ενδεχομένως, ωστόσο, και να αδυνατεί να αντιδράσει ανάλογα, μη διαθέτοντας την απαιτούμενη κεφαλαιακή επάρκεια. Βλέπετε, δεν αρκεί από μόνη της η επιθυμία…

See Also
Photo by ev on Unsplash

Η αγορά δεν λειτουργεί μόνο βάσει των… trends, αλλά και των αντοχών της.

Όσοι λοιπόν φρόντισαν στο παρελθόν να… έχουν, όσοι κινήθηκαν λελογισμένα, μπορούν σήμερα να ακολουθήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Οι υπόλοιποι μένουν απλοί παρατηρητές των γεγονότων, μετρώντας απώλειες εσόδων.

Διότι… όπως και να το κάνουμε, έχει ο… ανταγωνισμός γυρίσματα.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top