Now Reading
Αυξημένα 40% τα έσοδα της Brokins το 2020

Αυξημένα 40% τα έσοδα της Brokins το 2020

  • Είμαστε one stop shop λύση για όλους μας τους συνεργάτες και επενδύουμε συνέχεια σε νέα μέσα και την τεχνολογία
Τίµος Φάνης

Στη σημαντική αύξηση μεγεθών της Brokins το 2020 και τους στόχους για το χρόνο που διανύουμε αναφέρεται σε συνέντευξή του ο Τίμος Φάνης, Εμπορικός Διευθυντής της Brokins. Όπως εξηγεί, η Εταιρεία αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση των συμβολαίων, παρέχοντας στους ανθρώπους του δικτύου ενιαία διαχείριση του χαρτοφυλακίου.

Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;

Το 2020, παρά τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε με την πανδημία και την ανατροπή των σχεδίων που αυτή έφερε, καταφέραμε και προσαρμοστήκαμε τάχιστα, βασιζόμενοι στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας και στα υπερσύγχρονα μέσα που διαθέτουμε. Λάβαμε πολύ γρήγορα αποφάσεις, με βασικό γνώμονα την προστασία της υγείας των ανθρώπων μας, και το σύνολο σχεδόν του προσωπικού εργάστηκε από το σπίτι τόσο αποτελεσματικά που οι συνεργάτες και πελάτες μας, εξακολούθησαν και απολάμβαναν το ίδιο, προ πανδημίας, επίπεδο εξυπηρέτησης. Έτσι, όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, όχι μόνο δεν επηρεαστήκαμε αρνητικά από τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε, αλλά καταφέραμε να πετύχουμε σημαντική αύξηση σε όλα τα μεγέθη της Brokins. Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας μας αυξήθηκε σχεδόν 40% το 2020 σε σχέση με το 2019. Για το 2021, στοχεύουμε σε περαιτέρω αύξηση των μεγεθών της Εταιρείας μας, συνεχίζοντας την πορεία ανάπτυξης που έχουμε χαράξει τα τελευταία χρόνια. Σύντομα θα έχουμε στη διάθεση των συνεργατών μας και τη νέα υπερσύγχρονη frontend εφαρμογή, η οποία πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα βοηθήσει σημαντικά στην αύξηση των μεγεθών μας σε όλες τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες καθώς και, το κυριότερο, θα βελτιώσει και απλουστεύσει περαιτέρω την καθημερινή εργασία τους.

Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών, καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;

Η Brokins, διαχρονικά, εργάζεται με γνώμονα να προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα στους συνεργάτες της. Ο κάθε συνεργάτης, υπογράφοντας σύμβαση μαζί μας, έχει πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα και σε όλες τις λύσεις που η Brokins προσφέρει. Είμαστε one stop shop λύση για όλους μας τους συνεργάτες και επενδύουμε συνέχεια σε νέα μέσα και τεχνολογία προκειμένου να καλύπτουμε τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες τους. ∆εν λειτουργούμε με τη λογική του δέντρου ή της σύστασης στις ασφαλιστικές, αλλά διατηρούμε πάνω μας όλη τη διαχείριση των συμβολαίων, προσφέροντας στους συνεργάτες μας ενιαία διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους, μειώνοντας ταυτόχρονα σημαντικά το διαχειριστικό τους κόστος. Ο συνεργάτης μας, μπορεί να επιλέξει από μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και να αποφασίσει ποιες από αυτές τον εξυπηρετούν για να κάνει χρήση στο χαρτοφυλάκιό του. Παράδειγμα τέτοιων υπηρεσιών, το οποίο βλέπουμε να επιλέγουν όλο και περισσότεροι συνεργάτες μας είναι η είσπραξη των ανανεώσεων από τη Brokins μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης που περιλαμβάνει διάφορα στάδια: αποστολή sms, αποστολή ηλεκτρονικής ή έντυπης ταχυπληρωμής, αποστολή επαναληπτικού sms υπενθύμισης, τηλεφωνική κλήση εκ μέρους του σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και ιδιαίτερα μία ημέρα πριν τη λήξη κ.λπ.

Ο συνεργάτης έχει την ευχέρεια να χρησιμοποιήσει όλο το πακέτο των υπηρεσιών ή να κάνει χρήση μόνο μέρους των παραπάνω (π.χ. αποστολή sms με τα στοιχεία του) έτσι ώστε, ανεξάρτητα από το μεγάλο πλήθος, ουσιαστικά να προσαρμοζόμαστε εμείς στις ανάγκες του κάθε συνεργάτη μας και όχι το αντίθετο. Άλλες υπηρεσίες που όλο και περισσότεροι συνεργάτες μας χρησιμοποιούν είναι η συμβουλευτική υποστήριξη, η εκτεταμένη έρευνα αγοράς στην ελληνική και ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά και η ολοκληρωμένη παρουσίαση των λύσεων στους πελάτες για εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα. Επιπλέον, πολύ σημαντικός λόγος διαφοροποίησης, είναι η εδραίωση της Brokins στη συνείδηση όλων των συνεργατών, ως μια πρωτοποριακή εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που επενδύει στο σχεδιασμό έξυπνων και ανταγωνιστικών προϊόντων μέσω αξιόπιστων προμηθευτών / ασφαλιστικών εταιρειών εδώ και σχεδόν 40 έτη. Τα προϊόντα αυτά είναι αποκλειστικά και διατίθενται στο καταναλωτικό κοινό μόνο μέσω του δικτύου συνεργατών μας.

See Also
softomotive

Πιστεύετε ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα καταγραφούν στη διαμεσολαβητική αγορά εξαγορές και συγχωνεύσεις και για ποιους λόγους; Σχεδιάζετε κάποια ανάλογη κίνηση;

Ναι, είναι δεδομένο ότι και η διαμεσολαβητική αγορά θα ακολουθήσει την τάση που ήδη παρατηρείται με εξαγορές και συγχωνεύσεις ασφαλιστικών εταιρειών στη χώρα μας. Οι μεγάλες επενδύσεις που απαιτούνται για την πιστή εφαρμογή του νέου κανονιστικού πλαισίου και η τεχνολογική αναβάθμιση που είναι απαραίτητη να γίνεται σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα, δημιουργούν τεράστια κόστη για μικρές μονάδες διαμεσολάβησης, τα οποία, δυστυχώς, δεν μπορούν να απορροφήσουν εύκολα. Επιπλέον, η διαπραγματευτική δύναμη που αποκτάς με τα μεγαλύτερα μεγέθη, αποτελεί έναν ακόμα λόγο που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερα σχήματα διαμεσολάβησης. Η Brokins, πάντα, είναι ανοικτή σε συνέργειες και συνεργασίες, αρκεί να διασφαλίζουν την αξιοπιστία και ποιότητα των υπηρεσιών τόσο προς το δίκτυο των συνεργατών όσο και προς του πελάτες μας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top