Now Reading
Ευρωπαϊκή Πίστη: 6 συναντήσεις με 2.000 συνεργάτες

Ευρωπαϊκή Πίστη: 6 συναντήσεις με 2.000 συνεργάτες

  • Στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας ενημέρωσης δικτύου πωλήσεων

Πάνω από 2.000 συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης συμμετείχαν στις συνολικά 6 προγραμματισμένες συναντήσεις – εκπαιδευτικού χαρακτήρα – της Εταιρείας οι οποίες ολοκληρώθηκαν με την ημερίδα της Αθήνας στις 18 Φεβρουαρίου 2020.

Προκειμένου να υποστηρίξει τους συνεργάτες της, στελέχη της Εταιρείας επισκέφτηκαν και ενημέρωσαν το δίκτυο της Ευρωπαϊκής Πίστης σε ολόκληρη την Ελλάδα παρέχοντάς τους γνώσεις και εφόδια έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εκδήλωση στην Αθήνα ξεκίνησε με την ομιλία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρείας κ. Γεωργακόπουλου, ο οποίος αναφέρθηκε στην αλλαγή του Συστήματος Πωλήσεων και σε επιτυχημένες στρατηγικές πάνω στις οποίες μπορεί να στηριχτεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, προκειμένου να ισχυροποιήσει το χαρτοφυλάκιό του, αλλά και για τα οφέλη που λαμβάνουν οι συνεργαζόμενοι με την Ευρωπαϊκή Πίστη Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, καθώς πρόκειται για έναν οργανισμό που έχει ως κεντρικό στόχο τη δημιουργία αξίας για τους Συνεργάτες, τους εργαζόμενους, τους ασφαλισμένους και τους μετόχους του.

Στη συνέχεια, η Εμπορική Διευθύντρια της Εταιρείας κ. Ρούσση, τόνισε την έμπρακτη στήριξη της Ευρωπαϊκής Πίστης προς τους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων, τονίζοντας τη στρατηγική επιλογή της Εταιρείας να επιλέγει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ως μοναδικό μοχλό ανάπτυξης των ασφαλιστικών της εργασιών.

Τέλος, ανέλυσε τα οφέλη, τα κίνητρα και τις προοπτικές εξέλιξης που παρέχει η Ευρωπαϊκή Πίστη στους Συνεργάτες της.

See Also

Αμέσως μετά, στο βήμα του ομιλητή ανέβηκε ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων κ. Γκοτζαγεώργης, πραγματοποιώντας μια ενδιαφέρουσα ανάλυση για το ρόλο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο νέο ψηφιακό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια αυτής, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών στον ψηφιακό κόσμο και στη συνέχεια, έγινε παρουσίαση όλων των σύγχρονων εργαλείων digital marketing που παρέχει η Ευρωπαϊκή Πίστη στους Συνεργάτες της, προκειμένου να προσεγγίζουν τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους πελάτες τους πιο αποτελεσματικά.

Στο τέλος της Εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν βραβεύσεις των κορυφαίων Συνεργατών για το έτος 2019.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη με τη διοργάνωση των Ημερίδων ανά την Ελλάδα, δήλωσε ακόμη μια φορά παρούσα και δίπλα στους Συνεργάτες της, φροντίζοντας να παρέχει συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση στους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top