Now Reading
Η Ασφάλεια Υγείας στην εποχή της πανδημίας

Η Ασφάλεια Υγείας στην εποχή της πανδημίας

  • Δεν πρέπει να αγνοούμε και μία μακροπρόθεσμη προσέγγιση, η οποία και πάλι σχετίζεται με την πρόληψη
covid

Όσο παράξενο κι αν φαίνεται, η πανδημία παρόλο που φέρνει τρομερές ανατροπές σε όλο τον πλανήτη, μεταβάλλοντας τον τρόπο που ζουν οι άνθρωποι, δεν κλονίζει σημαντικά μία υπεύθυνη και καλά προετοιμασμένη ασφαλιστική εταιρεία. Αντιθέτως, αυτό που πραγματικά κάνει είναι να καταστήσει ακόμα σπουδαιότερη την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στη συνείδηση των ανθρώπων.

Στην περίπτωση του Covid-19 το δημόσιο σύστημα υγείας ανέλαβε να διαχειριστεί το μεγαλύτερο μέρος της κατάστασης. Όμως και η ιδιωτική ασφάλιση είχε και έχει πάρα πολλά να προσφέρει σε κάθε άνθρωπο – είναι χαρακτηριστικό μάλιστα, ότι το πρώτο κρούσμα στην Ελλάδα ήταν πελάτης της INTERAMERICAN και τηλεφώνησε στη Γραμμή Υγείας 1010 για την αντιμετώπιση του περιστατικού! Από την αρχή της πανδημίας ως σήμερα, για κάθε άνθρωπο που πρέπει να κάνει το τεστ για τον κορωνοϊό, είμαστε εδώ, με προγράμματα πρωτοβάθμιας κάλυψης, τα οποία καλύπτουν απευθείας ή απολογιστικά το τεστ. Όμως ακόμα και σε περιπτώσεις νοσηλείας από ή με Covid-19, η INTERAMERICAN έχει πολλά να προσφέρει, γιατί στα περισσότερα συμβόλαια που καλύπτουν νοσηλεία προβλέπεται η αποζημίωση με τη μορφή επιδόματος. Αυτό στάθηκε πολλαπλά χρήσιμο για κάθε ασφαλισμένο μας που χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε δημόσιο νοσοκομείο, είτε από Covid-19 ή από άλλη επείγουσα αιτία όσο παράλληλα νοσούσε και από Covid-19. Μάλιστα ακόμα καλύτερες δυνατότητες οικονομικής διαχείρισης είχαν όσοι ασφαλισμένοι μας έχουν και επιδοματικό πρόγραμμα μαζί με τη νοσηλεία τους, οι οποίοι βγαίνουν διπλά κερδισμένοι, λαμβάνοντας δύο επιδόματα. Παρά λοιπόν το γεγονός ότι μία πανδημία συμβαίνει μία φορά στα 100 περίπου χρόνια, στην INTERAMERICAN δεν θα αποφεύγαμε ποτέ να αντιμετωπίσουμε το ενδεχόμενο. Ακριβώς γι’ αυτόν το λόγο έχουμε ασφαλιστήρια συμβόλαια που δεν την εξαιρούν, προσφέροντας τη δυνατότητα κάλυψης σε κάθε άνθρωπο.

Όλα αυτά είναι δυνατά χάρη στις στρατηγικές επιλογές της INTERAMERICAN, η οποία είναι η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία που έχει δημιουργήσει ασφαλιστικές λύσεις που φτιάχνονται ειδικά πάνω στις ανάγκες του κάθε ανθρώπου. Η ασφάλεια υγείας “bewell” είναι η μοναδική ασφάλιση υγείας στην οποία, με την υποστήριξη ενός εξειδικευμένου ασφαλιστικού συμβούλου και σύμφωνα με τη διαδικασία needs analysis, κάθε ασφαλισμένος μπορεί να επιλέξει μόνο τις καλύψεις που του χρειάζονται και καμία περιττή. Έτσι μπορεί να διαχειριστεί το κόστος για την υγεία του αποτελεσματικά, χωρίς παράλληλα να χάσει τις πολύτιμες υπηρεσίες που του χρειάζονται. Επιπλέον στην INTERAMERICAN είναι στρατηγική μας στην υγεία να επενδύουμε στην πρόληψη. Εξάλλου κάθε άνθρωπος προτιμά να μη χρειαστεί ποτέ νοσηλεία και στο βαθμό που μπορούμε να τον υποστηρίξουμε σε αυτή την κατεύθυνση, το κάνουμε με όλες μας τις δυνάμεις. H INTERAMERICAN είναι η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία που διαθέτει ιδιόκτητες υποδομές υγείας –τα Πολυϊατρεία Medifirst και την Αθηναϊκή Μediclinic. Δίνοντας έμφαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας – η σημασία της οποίας έγινε επίσης ακόμα περισσότερο αντιληπτή αυτή την εποχή – μέσα στην περίοδο της πανδημίας ξεκίνησε η υλοποίηση του τρίτου Πολυϊατρείου Medifirst. Την ίδια περίοδο φέραμε τους ανθρώπους πιο κοντά στην ψηφιακή υγεία (digital health) απαντώντας στο βασικότερο ζητούμενο της εποχής: την πραγματοποίηση ελέγχου συμπτωμάτων από τον ίδιο τον άνθρωπο, έγκυρα και αποτελεσματικά, ώστε να επισκεφθεί γιατρό μόνο εφόσον ήταν απολύτως απαραίτητο.

Στην INTERAMERICAN φέτος τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στα ατομικά συμβόλαια υγείας ξεπερνούν τα αντίστοιχα του περασμένου έτους

Αυτή είναι και η ουσιαστική προσφορά του app τεχνητής νοημοσύνης “Medi ON”, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη απαντώντας σε ορισμένες απλές ιατρικές ερωτήσεις να πάρει μία αξιολόγηση για τα συμπτώματα που τον απασχολούν. Έπειτα, εάν το επιθυμεί μπορεί να μιλήσει στο chat της εφαρμογής με γιατρό ή να συνδεθεί στο τηλέφωνο με γιατρό της Γραμμής Υγείας 1010. Όλα αυτά γλιτώνοντάς τον από αμφίβολης εγκυρότητας αποτελέσματα μέσα από την αναζήτηση στο διαδίκτυο, κάθε στιγμή και κάθε ώρα της ημέρας. Είναι μάλιστα σημαντικό ότι η εφαρμογή δεν μοιράζεται μαζί μας τα αποτελέσματα του κάθε χρήστη, εφόσον δεν θελήσει να τα μοιραστεί ο ίδιος με το γιατρό. Έτσι, ενώ στην περίοδο της πανδημίας δεν αυξήθηκαν τα περιστατικά υγείας που είχαμε να αντιμετωπίσουμε, αυξήθηκε σημαντικά η χρήση της Γραμμής Υγείας 1010 και η χρήση της εφαρμογής “Medi ON”.

See Also
Covid

Και ενώ στην περίοδο της πανδημίας η άμεση διαχείριση της κρίσης είναι η πιο σημαντική, δεν πρέπει να αγνοούμε και μία μακροπρόθεσμη προσέγγιση, η οποία και πάλι σχετίζεται με την πρόληψη. Όπως εξάλλου φάνηκε τώρα, εντονότερα από ποτέ, οι άνθρωποι με υποκείμενα νοσήματα βρίσκονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου. Η στρατηγική της πρόληψης παραμένει λοιπόν πάντα ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος και την πανδημία και κάθε άλλη πιθανή νόσο. Έτσι, παράλληλα με την ανάπτυξη των ιδιόκτητων υποδομών υγείας, στην INTERAMERICAN επενδύουμε περαιτέρω στις υπηρεσίες πέρα από την ασφάλιση, προσφέροντας υποστήριξη σε υπηρεσίες ενημέρωσης για την υγεία, τη διατροφή και τον ολιστικά καλό τρόπο ζωής μέσα από συνεργασίες – όπως με το Ινστιτούτο Prolepsis και τη Nutrimed. Συνολικά, αυτή η περίοδος τόσο για τον άνθρωπο όσο και για την INTERAMERICAN αποδεικνύεται εποικοδομητική καθώς επιταχύνονται τα βήματα προς τη βέλτιστη αντιμετώπιση της υγείας. Για την INTERAMERICAN φέτος τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στα ατομικά συμβόλαια υγείας ξεπερνούν τα αντίστοιχα του περασμένου έτους. Αυτό οφείλεται τόσο στην εμπέδωση του “bewell” –που γιόρτασε φέτος τα 2 χρόνια του στην ασφαλιστική αγορά– αλλά και στην ετοιμότητα της Εταιρείας να καλωσορίσει μία νέα εποχή ψηφιακής λειτουργίας. Το digital transformation της INTERAMERICAΝ είχε ήδη ξεκινήσει και απλά, με την αφορμή της πανδημίας, επιταχύνθηκε. Πριν ακόμα από το lockdown, το δίκτυο της INTERAMERICAN είχε καταρτιστεί πλήρως στην εργασία σε ένα digital περιβάλλον, όπου κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι πλατφόρμες, τα social media και βέβαια το Content Marketing με τη σειρά σεμιναρίων Go Digital.

Στη συνέχεια, από την πρώτη ημέρα του lockdown είχαν στη διάθεσή τους μία σειρά από εργαλεία που διευκόλυναν και ενδυνάμωσαν την πώληση, όπως το newsletter πωλήσεων Advisor, του οποίου η ύλη ισορροπεί ανάμεσα σε περιεχόμενο που αφορά την ίδια την πώληση, σε περιεχόμενο που ευνοεί την επικοινωνία και την ενδυνάμωση των δεσμών μεταξύ των ανθρώπων του δικτύου και σε περιεχόμενο που εμπνέει και ενθαρρύνει. Δεν έλλειψαν οι τεχνολογίες που προσέφεραν ευκολία στις πληρωμές ασφαλίστρων και γενικότερα στη διαχείριση των συμβολαίων από τους πελάτες αλλά και η ψηφιοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των συμβολαίων από την πλευρά των ασφαλιστών. Όλα όσα έχουν περιγραφεί μέχρι στιγμής συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι το ύψος του ασφαλίστρου δεν επηρεάζεται από την πανδημία. Η INTERAMERICAΝ όπως και κάθε ασφαλιστική εταιρεία επιθυμεί να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος του κόστους της υγείας χωρίς να το περάσει στον πελάτη. Για την επιτυχία σε αυτό τον τομέα διαπραγματευόμαστε σταθερά με τους παρόχους υγείας και δεσμευόμαστε στην καινοτομία προκειμένου να αντιμετωπίζουμε κάθε έκτακτη ή αναμενόμενη αλλαγή. Το οφείλουμε άλλωστε στην κοινωνία και τους πελάτες μας. Στην INTERAMERICAN αυτό κάνουμε πάντα, αυτό κάναμε και τώρα.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top