Now Reading
Η Ασφάλιση Επιχειρήσεων & ο μετασχηματισμός τους

Η Ασφάλιση Επιχειρήσεων & ο μετασχηματισμός τους

  • Το παράδειγμα της INTERAMERICAN και ο κίνδυνος να σε πουν «δεινόσαυρο»
buildings

Για να επιβιώσει μια επιχείρηση και να «αντέξει» στο χρόνο δεν αρκεί να έχει μόνο κέρδη. Αυτό νομίζω το αντιλαμβανόμαστε όλοι. Χρειάζεται μακροχρόνια στρατηγική, επένδυση σε συγκεκριμένους παράγοντες που με το «καλημέρα» δεν φαντάζουν σημαντικοί και ικανά στελέχη που θα την κάνουν να ξεχωρίσει του ανταγωνισμού και να κερδίσει μερίδια αγοράς. Σύμφωνα με μελέτες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν διάρκεια ζωής από 10 μέχρι 24 χρόνια ενώ οι πολυεθνικές 40 με 50 χρόνια με τα στατιστικά να δείχνουν ότι αυτά τα νούμερα ολοένα και συρρικνώνονται. Τι πρέπει να κάνει λοιπόν μια επιχείρηση για να εξασφαλίσει το μέλλον της πέρα από το να παραμένει κερδοφόρα; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να έχει ασφαλισμένες τις εργασίες της.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά, μπορείτε να διαβάσετε το κεντρικό αφιέρωμα του συγκεκριμένου τεύχους. Τι άλλο; Θα πρέπει να είναι στελεχωμένη με τους κατάλληλους επαγγελματίες στις κατάλληλες θέσεις όπως επίσης να επενδύει στην εκπαίδευσή τους και στη συνεχή τροφοδότηση επαγγελματιών. Να δημιουργήσει ισχυρή εσωτερική κουλτούρα με γενναίες απολαβές και αυστηρό πλαίσιο εργασίας έτσι ώστε να εκπαιδεύει τους εργαζομένους της χωρίς να φοβάται ότι θα της φύγουν. Τέλος, κατά την άποψή μου πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η προσαρμογή στις εξελίξεις της εποχής. Ο συνεχής μετασχηματισμός της εταιρείας για να μη μένει πίσω και χαρακτηριστεί «δεινόσαυρος» από τους νεότερους φιλόδοξους επιχειρηματίες που παίζουν στα δάχτυλα τη νέα εποχή και τις ανάγκες της αγοράς γεμάτοι αισιοδοξία και «αθώα επιθετικότητα» για να κερδίσουν μερίδια αγοράς και να αυξήσουν τις εργασίες τους.

Και αυτό κάνει τα τελευταία χρόνια η INTERAMERICAN η οποία αφού ολοκλήρωσε το ψηφιακό μετασχηματισμό της επενδύοντας μεταξύ άλλων και στην online direct ασφάλιση (με όποια εμπόδια ή δυσκολίες αυτή η απόφαση συμπεριλάμβανε) δεν δίστασε να προχωρήσει και στον εργασιακό μετασχηματισμό της αλλάζοντας εξ ολοκλήρου το μοντέλο διοίκησης, λήψης αποφάσεων και «γραφειοκρατίας» εξαλείφοντάς την επί της ουσίας. Και αυτός είναι ο λόγος που σε αυτό το τεύχος φιλοξενούμε στο εξώφυλλο του περιοδικού μας τον κ. Καντώρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας για να μας παρουσιάσει αυτήν τη νέα εποχή για την εταιρεία του, που πέρυσι έκλεισε 50 χρόνια ζωής και συνεχίζει ακάθεκτη στους leaders της αγοράς.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top