Now Reading
Η διεύρυνση εργασιών περνά μέσα από τα φυσικά δίκτυα

Η διεύρυνση εργασιών περνά μέσα από τα φυσικά δίκτυα

  • Στη χώρα µας, ο κλάδος κατευθύνεται σε ένα ολιγοπωλιακό μοντέλο λειτουργίας, που δεν αφορά µόνο τον αριθμό των εταιρειών αλλά και το πλήθος των ενεργών διαμεσολαβούντων
Σοφία Σικοτάκη

Το 2020 ήταν μια πρωτόγνωρη χρονιά για την οικονομία, την κοινωνία και κατά συνέπεια για την ασφαλιστική αγορά, η οποία έκλεισε με μία πτώση της τάξεως σχεδόν του 4%. Οι προκλήσεις που κληθήκαμε να διαχειριστούμε αυτή τη χρονιά ως Απόλλων δεν θα μπορούσαν να μας αφήσουν ανεπηρέαστους. Κατόπιν τούτου η Εταιρεία μας σε επίπεδο καθαρών ασφαλίστρων ακολούθησε την πτώση της αγοράς του κλάδου Αυτοκινήτου και κατέγραψε πτώση της τάξεως περίπου του 4,3%, όταν ο κλάδος Αυτοκινήτου υποχώρησε με βάση τα στοιχεία της ΕΑΕΕ κατά 5,7%. Αξιοσημείωτο για μας στην Απόλλων είναι ότι τόσο οι λοιποί Γενικοί Κλάδοι όσο και οι κλάδος Ζωής Και Υγείας σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 1,8% και 3% αντίστοιχα σε σχέση με το 2019, αυτό άλλωστε επιβεβαιώνει τη στρατηγική ανάπτυξης της Εταιρείας μας η οποία εστιάζει σε αυτούς τους κλάδους.

Στρατηγική θέση της Εταιρείας μας είναι ότι η ανάπτυξη και η διεύρυνση περνάει μέσα από τα φυσικά δίκτυα και συγκεκριμένα από τους «Επαγγελματίες» της αγοράς μας. Επιχειρηματική μας απόφαση είναι η δημιουργία και διατήρηση ενός, όχι πολυάριθμου, δικτύου συνεργατών, με συγκεκριμένα κριτήρια. Θέλω να αναφέρω ότι στόχος μας είναι ο συνεργάτης μας να αντιλαμβάνεται ότι μέσα από τη συνεργασία μας, γίνεται μέλος μιας ομάδας που συνεχώς «χτίζει» εργαλεία για τη βελτίωσή του.

Τα σημεία που έχουμε επικεντρωθεί και ταυτόχρονα μας διαφοροποιούν επιγραμματικά είναι:

  1. Απλούστευση και αυτοματοποίηση των χρονοβόρων διαδικασιών, έτσι ώστε ο συνεργάτης να μπορεί να κάνει πραγματικό παραγωγικό έργο, μέσω ειδικά σχεδιασμένων μηχανογραφικών εργαλείων.
  2. Παροχή κατάλληλης υποστήριξης και εκπαίδευσης, έτσι ώστε να αναπτύξει, όχι μόνο τις τεχνικές του γνώσεις αλλά να αποκτήσει και να βελτιώσει ικανότητες που του είναι απαραίτητες, μέσα από ενδεδειγμένες μεθόδους Αυτοβελτίωσης.
  3. Πρόγραμμα Mentoring, όπου ο συνεργάτης παίρνει επιτυχημένες πρακτικές και συμβουλές πώλησης, από καταξιωμένα στελέχη της πρώτης γραμμής της αγοράς.
  4. Συντονισμό ειδικών ομάδων εργασίας, που στόχο έχουν την εστίαση του συνεργάτη σε ειδικά προϊόντα ή ομάδες πελατών, π.χ. επιχειρηματικών κινδύνων ή προϊόντων δημιουργίας κεφαλαίου.
  5. Δημιουργία Ομάδας συνεργατών MDRT, υφισταμένων αλλά και υποψήφιων μελών, που υποστηρίζονται για την επίτευξη υψηλών παραγωγικών στόχων.
  6. Δημιουργούμε καμπάνιες αποκλειστικά για τους συνεργάτες μας, οι οποίοι μπορούν να τρέχουν στο πελατολόγιό τους ώστε εμπράκτως να τους βοηθάμε στη δημιουργία συνθηκών Cross και Up Selling.
  7. Επενδύουμε στη δημιουργία κατάλληλων μέσων που οδηγούν το συνεργάτη μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της δραστηριότητάς του, σχεδιάζοντας μαζί τους ένα επιχειρηματικό “Phygital” μοντέλο.
  8. Βελτιώνουμε την εμπειρία των πελατών του συνεργάτη μας, αλλάζοντας την εστίασή του σε σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης και πώλησης, μέσα από ειδικά ψηφιακά εργαλεία οργάνωσης και επικοινωνίας.
  9. Έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα με συνεργάτες που λειτουργεί ως “Sales Advisory”, με την ονομασία «Apollon Think Ahead», που κάθε τρίμηνο συνεδριάζει και συνδιαμορφώνει τις εξελίξεις, γιατί η άποψη και τo Input των συνεργατών μας, μας ενδιαφέρει…

Στόχος όλων των παραπάνω και της προσπάθειάς μας, που ήδη έχει ξεκινήσει η υλοποίησή της, είναι η αύξηση της παραγωγικότητας του συνεργάτη, η πώληση προϊόντων που δημιουργούν κέρδος για τους ίδιους και τους πελάτες τους, μέσα από συνθήκες που θα τους οδηγήσουν στο μέλλον της δραστηριότητάς τους. Σε ένα μέλλον που ο συνεργάτης δεν θα περιορίζει το ρόλο του σε αυτόν του παραγγελιολήπτη αλλά θα δημιουργεί τις συνθήκες που θα δικαιολογούν την ύπαρξή του στα μάτια του πελάτη του. Να αναφέρουμε επιπλέον, ότι η Απόλλων είναι η μόνη εταιρεία που λειτουργεί σε πρότυπα πολυεθνικής, αν εξαιρέσουμε τους πολυεθνικούς και τραπεζικούς Brokers, διαθέτει συστήματα μέσα από την ομπρέλα του Ομίλου Σαρακάκη, υπάρχει διαφάνεια και επενδύει στη συνεχή υποστήριξη-καθοδήγηση του συνεργάτη ώστε o τελευταίος να αντλήσει δύναμη και αυτοπεποίθηση, να κάνει την αλλαγή και την προσαρμογή που επιτάσσουν οι νέες συνθήκες της αγοράς.

Στα πλαίσια του πολυεθνικού μοντέλου λειτουργίας μας, τα τελευταία 4 χρόνια, διεξάγουμε, με τη Metron Analysis έρευνες ικανοποίησης τόσο στο δίκτυο συνεργατών μας όσο και στο Direct πελατολόγιό μας, προκειμένου να αξιολογούμε με επαγγελματικό τρόπο τις υπηρεσίες μας, ώστε να προβαίνουμε σε σχετικές βελτιώσεις/ προσαρμογές και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Εκτίμησή μας είναι ότι και στη χώρα μας, ο Κλάδος κατευθύνεται σε ένα ολιγοπωλιακό μοντέλο λειτουργίας, που δεν αφορά μόνο τον αριθμό των εταιρειών αλλά και το πλήθος των ενεργών διαμεσολαβούντων. Προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτό που βλέπουν να έρχεται, δηλαδή το μοντέλο του “wholesale broker”, του πρακτορείου που προσφέρει πλήρη γκάμα προϊόντων με τελικό αποδέκτη τον καταναλωτή, θα ενωθούν και θα συστρατευθούν δυνάμεις, για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις αλλά και τις αλλαγές της αγοράς, οι οποίες φαίνεται να είναι «δομικές» και να απαιτούνται επενδύσεις και ολιστικές προσεγγίσεις.

See Also
feedback

Για μας στην Απόλλων, αποτελούν μέρος της στρατηγικής μας ανάπτυξης οι υγιείς συνέργειες και επενδύουμε προς αυτή την κατεύθυνση και με πιο πρόσφατη συνέργεια, αυτή με τον Όμιλο Europrotection.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top