Now Reading
Η προσαρμογή του Διαμεσολαβητή στην πανδημική κρίση

Η προσαρμογή του Διαμεσολαβητή στην πανδημική κρίση

  • Ο επαγγελματίας Ασφαλιστικός Πράκτορας εξελίχθηκε σε έναν κατ’ εξοχήν επιχειρηματία με ίδια ατομικά μέσα και αποκλειστικά με δικό του κόστος
Δήμητρα Λύχρου

Η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση είναι ένα επάγγελμα που αναπτύσσεται και παραδοσιακά βασίζεται στην προσωπική επαφή. Eίναι αλήθεια πως για αρκετές δεκαετίες το χάρισμα στη δεξιότητα της επικοινωνίας, ήταν το κατ’ εξοχήν ζητούμενο για τον επιτυχημένο επαγγελματία Ασφαλιστικό Πράκτορα, με αποτέλεσμα όσο ικανότερος ένιωθε σε αυτό τον τομέα, τόσο λιγότερη θεωρούσε την ανάγκη του για στήριξη σε τεχνικούς τομείς και κατ’ επέκταση την επένδυση σε επιχειρηματικά πλάνα. Το σύνολο του χρόνου αφιερωνόταν στην προσωπική επαφή για νέα παραγωγή, ενώ η ευθύνη, αν όχι για το σύνολο, αλλά σίγουρα για το μεγαλύτερο από το υπόλοιπο κομμάτι που αφορούσε στην υποστήριξη του πελάτη, το αναλάμβανε η ασφαλιστική εταιρεία ή στη χειρότερη περίπτωση υπολειτουργούσε.

Ο επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μέσα σε μια δεκαετία και αναφέρομαι στα 90΄s κλήθηκε να αντιμετωπίσει την τεχνολογική εξέλιξη που έφεραν στην αγορά, η ευρεία χρήση των Η/Υ, των κινητών τηλεφώνων αλλά και του διαδικτύου. Για τον επαγγελματία αυτό ήταν μια διαδικασία με αρκετό κόστος σε πρώτη φάση, αλλά και μια τεράστια αλλαγή στον τρόπο σκέψης και λειτουργίας, όπως αυτός ήταν γνωστός μέχρι εκείνη τη στιγμή. Δημιουργήθηκαν τότε τα πρώτα μεγάλα σχήματα, μέσω της συνένωσης πολλών συναδέλφων, με αποτέλεσμα τη δυναμική είσοδο της διαμεσολάβησης στο χώρο του επιχειρείν. Αυτή η κίνηση κατά τη γνώμη μας έδειξε το δρόμο της ανάπτυξης, μέσω ευρύτερων συνεργασιών, αλλά και τον τρόπο οργάνωσης που μπορεί να έχει εφαρμογή και σε μικρότερα γραφεία. Ένα οργανωμένο ασφαλιστικό πρακτορείο δεν θα αποτελούσε πια την εξαίρεση στον κανόνα, αλλά με την πάροδο των ετών θα ήταν κάτι που θα συναντούσαμε όλο και συχνότερα.

Στην πανδημία όλη η διαδικασία και κατά συνέπεια το κόστος της έκδοσης, διαχείρισης και επικοινωνίας, μεταφέρθηκε στα γραφεία των συνεργατών

Ο επαγγελματίας Ασφαλιστικός Πράκτορας εξελίχθηκε σε έναν κατ’ εξοχήν επιχειρηματία με ίδια ατομικά μέσα και αποκλειστικά με δικό του κόστος! Ακολούθησε την εξέλιξη και προσαρμόστηκε στις νέες τεχνολογίες μηχανογραφώντας ως πρώτη κίνηση την επιχείρησή του. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν στην Ελλάδα τουλάχιστον 5(!) εταιρείες ου ασχολούνται με προγράμματα και υποστήριξη software σε ασφαλιστικά γραφεία. Προσέλαβε και απασχολεί προσωπικό σε μόνιμη βάση και καθένας από τους σχεδόν 14.800 Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές υποστηρίζει, σύμφωνα με στοιχεία του ΙΟΒΕ, είτε άμεσα είτε έμμεσα άλλες τρεις θέσεις εργασίας. Ο πελάτης έχει πλέον πλήρη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα από το ασφαλιστικό του γραφείο, κάτι που φάνηκε πεντακάθαρα και κατά την περίοδο της πανδημίας που διανύουμε, αλλά αποδεικνύεται και από τον τρόπο που λειτουργούν όλες οι Ασφαλιστικές Εταιρείες. Εννοούμε ότι στην ουσία έχουν μετακυλήσει όλη τη διαδικασία και κατά συνέπεια και το κόστος της έκδοσης, διαχείρισης και επικοινωνίας στα γραφεία των Συνεργατών τους χωρίς φυσικά αυτή η μετακύλιση να συνοδεύεται και από κάποια συμμετοχή στα έξοδά τους.

See Also
ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

Η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, επιβαρυμένη από διαρκείς υποχρεώσεις, οικονομικά βάρη, χρονοβόρες και με μεγάλα κόστη διαδικασίες διά βίου εκ- παίδευσης, ανταποκρίθηκε άψογα στις προκλήσεις, κράτησε και κρατά όρθια την Ασφαλιστική Αγορά εν μέσω οικονομικής και υγειονομικής κρίσης και συνεχίζει να οργανώνεται επιχειρηματικά, ώστε να είναι έτοιμη την επόμενη μέρα και παρούσα στις εξελίξεις, για να υπερασπίζεται το ρόλο της και να στέκεται απέναντι σε όσους κατά καιρούς με πολλούς και διάφορους τρόπους επιχειρούν να την υπονομεύουν.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top