Now Reading
Καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη

Καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη

  • Oι Ομαδικές Ασφαλίσεις υπήρξαν αρωγός των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που δοκιμάστηκαν στην κρίση

Στην πορεία του κλάδου των Oμαδικών Aσφαλίσεων το 2020 και το πώς η πανδημία επηρέασε την παραγωγή των ασφαλίσεων αναφέρεται ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων Ομαδικών και Affinities στη Eurolife FFH. Όπως αναφέρει κλάδοι της οικονομίας που βγήκαν ενισχυμένοι –όπως εταιρείες τεχνολογίας, μεταφορικές, τροφίμων, εμπορίου γαντιών, αντισηπτικών– αλλά δεν είχαν κάποιο ομαδικό πρόγραμμα, αποτέλεσαν τους καλύτερους πελάτες για το 2020.

Το 2020 ήταν ένα δύσκολο έτος για τις επιχειρήσεις. Πώς κινήθηκε η αγορά των Ομαδικών Ασφαλίσεων;

Oι Ομαδικές Ασφαλίσεις υπήρξαν για μια ακόμα φορά αρωγός των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που δοκιμάστηκαν στις συνθήκες της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης. Με την εκδήλωση της πανδημίας, η ασφαλιστική αγορά τοποθετήθηκε άμεσα για την κάλυψη των περιστατικών. Τα μέλη ομαδικών ασφαλιστηρίων συμμετείχαν σε διαδικτυακές ημερίδες, στις οποίες, με τη βοήθεια ειδικών του κλάδου υγείας, δόθηκε έμφαση στην ενημέρωση και την καθοδήγησή τους, για την καθημερινότητα του “Staying Safe”. Το 2020, για τη Eurolife FFH,ήταν μια χρονιά με υπεύθυνες δράσεις προς τους πελάτες μας, γι’ αυτό και εστιάσαμε στην όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και σωστή ενημέρωση για τις παροχές των προγραμμάτων τους. Θα έλεγα ότι ο κλάδος Ομαδικών Υγείας βγήκε ενισχυμένος και η ανάγκη για πρόσβαση σε ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας έγινε μεγαλύτερη. Βέβαια δεν πρέπει να αγνοήσουμε το ότι οι κλάδοι της ελληνικής οικονομίας που κατέγραψαν σημαντικές απώλειες βρέθηκαν στη δύσκολη θέση να αναστείλουν την καταβολή εισφορών σε ομαδικά αποταμιευτικά προγράμματα, όμως δεν έχουν καταγραφεί ακυρώσεις ασφαλιστηρίων που να προκαλούν ανησυχία. Παρόλο που και η δική μας καθημερινότητα επηρεάστηκε, καταφέραμε να ανακάμψουμε κι αυτό είναι κάτι που το οφείλουμε σε κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Eurolife FFH. Για εμάς αξία έχει να είμαστε στο πλευρό τους, ανεξαρτήτως συνθηκών και καταστάσεων.

Άλλαξε η πανδημική κρίση πιστεύετε την κουλτούρα των πολιτών για την ιδιωτική ασφάλιση;

Η ύφεση που επικράτησε προφανώς αποτέλεσε το μεγαλύτερο αγκάθι για την αγορά νέων προγραμμάτων. Όμως σίγουρα άλλαξαν οι απαιτήσεις των πολιτών απέναντι στην ασφαλιστική αγορά, σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτησή τους. Η πρόσβαση σε έναν ψηφιακό κόσμο υπηρεσιών δεν έχει πλέον τη λογική μιας ακόμα υπηρεσίας, αλλά έχει εντυπωθεί στη συνείδηση των πολιτών ως η βέλτιστη πρακτική. Κι αυτό, διότι εξασφαλίζει άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά την προστασία της υγείας, σε μια δύσκολη στιγμή. Η Eurolife FFH επενδύει σταθερά εδώ και χρόνια στην κατεύθυνση αυτή, οπότε ήμασταν σε θέση να ανταποκριθούμε γρήγορα και με συνέπεια. Πριν την πανδημική κρίση η αγορά είχε κινηθεί με συντεταγμένο βηματισμό προς έναν ψηφιακό μετασχηματισμό υπηρεσιών. Σήμερα τρέχει με γοργούς ρυθμούς και οι προσφερόμενες υπηρεσίες αποτελούν σημαντικό κριτήριο επιλογής για τις επιχειρήσεις. Η αγορά μεταλλάσσεται από “cost sensitive” σε “digital services”, βελτιώνοντας την όλη εμπειρία των ασφαλισμένων και συρρικνώνοντας το κόστος ενός προγράμματος.

Σε τι βαθμό, εν μέσω πανδημίας, οι εργοδότες ζητούν Ομαδικά Προγράμματα Ασφάλισης για τους εργαζομένους τους και σε ποιες καλύψεις εστιάζουν;

Πρώτα θα σημείωνα ότι οι εργοδότες έστρεψαν την προσοχή τους στα προγράμματα που ήδη είχαν. Η ερώτηση όλων προς τις ασφαλιστικές εταιρείες ήταν αν τα συμβόλαιά τους καλύπτουν την πανδημία, ζητώντας αμέσως να οργανωθούν διαδικτυακές συναντήσεις για να ξαναφέρουν στο προσκήνιο τις παροχές ενός Ομαδικού Προγράμματος Υγείας. Κλάδοι της οικονομίας που βγήκαν ενισχυμένοι –όπως εταιρίες τεχνολογίας, μεταφορικές, τροφίμων, εμπορίου γαντιών, αντισηπτικών– αλλά δεν είχαν κάποιο ομαδικό πρόγραμμα, αποτέλεσαν τους καλύτερους πελάτες για το 2020, διότι εκτίμησαν ότι η παροχή αυτή αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για έναν εργαζόμενο. Έχοντας, λοιπόν, οικονομική ανάπτυξη θέλησαν να ανταποδώσουν στους εργαζομένους την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή τους. Το ενδιαφέρον μονοπώλησαν τα Προγράμματα Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης με πρόσβαση σε ένα εκτεταμένο πανελλαδικό Δίκτυο Συμβεβλημένων Νοσοκομείων, με υπηρεσίες απευθείας εξόφλησης, καθώς και τα Ομαδικά Αποταμιευτικά Προγράμματα με έμφαση στις εθελοντικές εισφορές εργαζομένων.

See Also

Τι σημαίνει στην πράξη για τον εργαζόμενο να έχει ένα ομαδικό πρόγραμμα υγείας;

Στη Eurolife FFH πιστεύουμε πολύ στην αξία ενός Ομαδικού Προγράμματος Υγείας. Με την παροχή του, ενισχύεται άμεσα το εισόδημα του εργαζομένου, καθώς δεν φορολογείται ως παροχή (μέχρι €1.500). Επιπροσθέτως, εξασφαλίζει τόσο τον ίδιο, όσο και την οικογένειά του, θωρακίζοντάς τον απέναντι σε απρόβλεπτες ή προβλέψιμες συνθήκες, συμπληρώνει και αναβαθμίζει τις παροχές του Κοινωνικού του Ταμείου και προσφέρει αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top