Now Reading
Με αυξημένη κερδοφορία 49,7% η Designia Insurance Brokers το 2019

Με αυξημένη κερδοφορία 49,7% η Designia Insurance Brokers το 2019

  • συνέντευξη της Άννυ Τρύφων, CEO Designia Insurance Brokers στη Βίκυ Γερασίμου
Άννυ Τρύφων

Στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του 2019 και το νέο ξεκίνημα που σηματοδοτεί το rebranding σε Designia Insurance Brokers, αναφέρεται η Άννυ Τρύφων, CEO της μεσιτικής εταιρείας σε συνέντευξή της στο «am». Η κ. Τρύφων επισημαίνει ότι το νέο brand name αποτυπώνει την ουσία του ρόλου της και τη σχέση της με τον ασφαλισμένο.

Προχωρήσατε πρόσφατα σε rebranding της διαμεσολαβητικής εταιρείας. Τι σηματοδοτεί για εσάς αυτή η αλλαγή;

Εδώ και 28 χρόνια, ο ρόλος μας είναι να σχεδιάζουμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας εξατομικευμένες και ανταγωνιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται με συνέπεια στις ανάγκες τους. Τόσο ως εταιρεία, όσο και ο κάθε ένας από εμάς ξεχωριστά, έχουμε επιλέξει να λειτουργούμε πάντα με ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Η αλλαγή στην εταιρική μας ταυτότητα έγινε με στόχο η νέα μας επωνυμία να περιγράφει αυτόν ακριβώς το ρόλο: ότι είμαστε σε θέση να κατανοούμε σε βάθος τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, γι’ αυτό σχεδιάζουμε και προτείνουμε τις πιο συμφέρουσες και αποδοτικές λύσεις. Η αλλαγή, λοιπόν, σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για την εταιρεία μας. Εξελισσόμαστε και ανανεωνόμαστε, παραμένοντας, ωστόσο, η ίδια ομάδα, οι ίδιοι άνθρωποι που με την εμπειρία και την εξειδίκευσή μας, είμαστε με αξιοπιστία κοντά σε κάθε πελάτη και συνεργάτη μας. Η Designia Insurance Brokers είναι ένα κέντρο τεχνογνωσίας που ειδικεύεται συνολικά στα ασφαλιστικά θέματα που αφορούν μια επιχείρηση ή έναν ιδιώτη. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε δυνατές σχέσεις μαζί τους και να χτίζουμε πάνω σε αυτές, πάντα με κριτήριο τη δική τους επιτυχία. Η αλλαγή αυτή είναι ένα βήμα μπροστά, ενισχύοντας αυτό που τόσα χρόνια καταφέρνουμε καθημερινά· να ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις τους, βάζοντας προτεραιότητα τους στόχους και τις ανάγκες τους. Η σημερινή συγκυρία απαιτεί από όλους μας ταχύτητα και προσαρμοστικότητα. Η αλλαγή είναι, πλέον, βασικό συστατικό της στρατηγικής μας και οφείλουμε να την ενσωματώνουμε στην καθημερινή λειτουργία μας. Ως εταιρεία, την αντιλαμβανόμαστε ως το κριτήριο που μας πηγαίνει μπροστά και καθοδηγεί τις ενέργειες και την πορεία μας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Πώς εξελίχθηκαν το 2019 τα οικονομικά σας μεγέθη και τι προβλέπετε για το 2020;

Πρόσφατα ανακοινώσαμε τα οικονομικά μας μεγέθη για την περσινή χρονιά, η οποία ήταν ιδιαίτερα αξιόλογη και έκλεισε με θετικό πρόσημο. Η πορεία μας είναι σταθερά ανοδική, έχοντας καταφέρει να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή του κλάδου μεσιτείας ασφαλίσεων στην Ελλάδα. Το 2019 είχαμε σημαντική αύξηση σε όλα μας τα μεγέθη. Για ακόμα μία χρονιά, η 4η συνεχόμενη, καταγράψαμε αύξηση στα συνολικά μας έσοδα, τα οποία έφτασαν τα €4,27 εκατ., σημειώνοντας μεταβολή +12,6% σε σχέση με το 2018. Επίσης, είχαμε αύξηση και στην κερδοφορία μας, ύψους 49,7%, με τα κέρδη προ φόρων να φτάνουν το €1,3 εκατ. Αυτή η ανάπτυξη δείχνει τη δυναμική μας στην ασφαλιστική αγορά και αποδεικνύει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι άνθρωποι στην τεχνογνωσία, την εμπειρία και τις υπηρεσίες μας. Θα ήθελα, επίσης, να τονίσω ότι αξιόλογες είναι οι επιδόσεις μας και στα μικτά υπό διαχείριση ασφάλιστρα, τα οποία πέρυσι παρουσίασαν αύξηση 9,7% και έφτασαν τα €50,5 εκατ., ποσό που αποτελεί το υψηλότερο από την ίδρυσή της. Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στις συνολικές αποζημιώσεις που διαπραγματευτήκαμε το 2019, οι οποίες ξεπέρασαν τα €13 εκατ. και αφορούν ασφάλειες ζωής, υγείας και γενικές ασφαλίσεις. Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς καταφέραμε πολλά κατακτώντας, σημαντικά milestones για την εταιρεία μας. Με αυτήν τη δυναμική ξεκινήσαμε το 2020, με ένα στρατηγικό πλάνο για την επίτευξη ακόμα περισσότερων στόχων μας. Παρά την τρέχουσα συγκυρία και τις δυσκολίες που έχουμε όλοι να αντιμετωπίσουμε, στη Designia Insurance Brokers συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με συνέπεια και σεβασμό προς κάθε άνθρωπο και οργανισμό που έχει επιλέξει τις υπηρεσίες μας. Όπως ξέρουμε πάντα να κάνουμε, αναλάβαμε άμεσα δράση, υλοποιώντας ενέργειες που μας επέτρεψαν ακόμη και στο lockdown να είμαστε δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Στόχος μας για φέτος είναι η ανάπτυξη όλων των προϊόντων μας, με μεγαλύτερη έμφαση στα επίκαιρα – όπως λύσεις και προτάσεις για ασφάλεια και προστασία από κυβερνοκινδύνους, προϊόντα D&O και πιστώσεις. Φυσικά, υπάρχει αβεβαιότητα στην ευρύτερη αγορά, λόγω της κατάστασης. Συνεχίζουμε, ωστόσο, να λειτουργούμε με ευελιξία και να αναλαμβάνουμε νέες πρωτοβουλίες ως εταιρεία, όμως δεν μπορούμε να μην υπολογίσουμε στον προγραμματισμό μας τις εξελίξεις. Πλέον, ο τρόπος που λειτουργούμε και εργαζόμαστε καθημερινά είναι ψηφιακός. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία, υιοθετούμε νέες τάσεις, αναβαθμίζουμε συνεχώς τις δομές και υπηρεσίες μας, ώστε να είναι αποτελε- σματικότερες και αμεσότερες, προσαρμοζόμαστε, ώστε να είμαστε με αξιοπιστία δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες μας.

Εφεξής η παγκόσμια κοινότητα θα ζει υπό την απειλή των πανδημιών. Πώς μπορεί να στηρίξει στο νέο αυτό περιβάλλον το επιχειρείν η ασφαλιστική αγορά;

Όσο πρωτόγνωρο κι αν είναι για όλους μας, αυτό είναι το περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε να λειτουργήσουμε σήμερα, τόσο ως άνθρωποι, όσο και ως εργαζόμενοι. Σε πρώτη φάση, αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι ότι πρέπει να διατηρούμε την αισιοδοξία και τον επαγγελματισμό μας, ανεξαρτήτως κατάστασης και συνθηκών. Σίγουρα η μετάβαση προς ένα νέο μοντέλο εργασίας και στρατηγικού σχεδιασμού δεν είναι εύκολη και απαιτεί προσεκτικές κινήσεις και συνέπεια. Όμως, το προηγούμενο διάστημα μας έδειξε ότι, ως εταιρεία, έχουμε την ικανότητα να προσαρμοζόμαστε, να τα καταφέρνουμε και να προχωράμε. Σε ό,τι αφορά την ασφαλιστική αγορά και το ρόλο της στη νέα εποχή, εκτιμώ ότι η θέση μας είναι πιο σημαντική από ποτέ άλλοτε. Όπως ανέφερα και προηγουμένως, χρειάζεται να γίνουν συντονισμένες κινήσεις, για να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας απρόσκοπτα.

See Also
group-of-people-sitting-indoors-asfalistikomarketing

Πρώτη και βασική μέριμνα όλων μας οφείλει, πλέον, να είναι η ψηφιοποίηση των λειτουργιών μας. Είμαστε ήδη στον online τρόπο εργασίας και, με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, έχουμε ακόμα πολλά πράγματα να μάθουμε και να αφομοιώσουμε. Άρα, λοιπόν, μιλάμε για ψηφιοποίηση όλου του workflow της αγοράς μας, του τρόπου που εξυπηρετούμε τους πελάτες, της διαδικασίας που αφορά τις αποζημιώσεις, καθώς και των δραστηριοτήτων για την εκπαίδευση των συνεργατών μας. Όσο πιο γρήγορα υιοθετηθεί αυτό το μοντέλο, τόσο πιο έτοιμοι θα είμαστε να ανταποκριθούμε στις νέες εξελίξεις. Το μοντέλο αυτό απαιτεί επιπλέον αμεσότητα στη λήψη και υλοποίηση των αποφάσεων, με σκοπό τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη, αλλά και απλοποίηση των διαδικασιών και της επικοινωνίας. Η σημερινή συγκυρία μας βοηθάει ως αγορά να επιταχύνουμε αυτές τις αλλαγές, και να απαντήσουμε αποτελεσματικά στην αυξανόμενη «ανασφάλεια» των πελατών, η οποία προκύπτει ως αποτέλεσμα μιας πανδημίας. Σημαντικό ρόλο έχει, επίσης, η ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που αφορούν συγκεκριμένα την περίπτωση της πανδημίας και σχετίζονται με την κάλυψη των ασφαλισμένων και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αποτελεσματικά η εξυπηρέτησή τους.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι ο κλάδος μας έχει μεγάλη τεχνογνωσία στη διαχείριση του κινδύνου, ως εκ τούτου και στο χειρισμό δύσκολων περιστατικών και κρίσεων. Επομένως, όλη αυτή η εμπειρία θα αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη, αν μεταφραστεί σε υπηρεσίες που αφορούν την ενημέρωση, την πρόληψη και τη διαχείριση κρίσεων, όπως οι πανδημίες. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας ότι με την ανάπτυξη συμπράξεων μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, μπορούν να ξεκλειδωθούν πολλές δυνατότητες και ευκαιρίες, χάρη στη δυναμική του ασφαλιστικού κλάδου. Στην περίπτωση πανδημιών, οι συμπράξεις αυτές μπορούν να αφορούν δράσεις για πρόληψη και περιορισμό της μετάδοσης και των επιπτώσεων ενός ιού, αλλά και αποζημιώσεις, συνασφάλιση, outsourcing διαχείρισης και πολλές άλλες μεθόδους. Η πανδημία δημιούργησε προβληματισμούς για το πώς θα είναι το μέλλον μας στο εξής, ωστόσο ήταν η αφορμή για να καταλάβουμε ότι έχουμε την ικανότητα να προσαρμο- ζόμαστε σε νέες καταστάσεις άμεσα και αποτελεσματικά. Είδαμε πολλές διαδικασίες να επιταχύνονται, εμπόδια να παρακάμπτονται και πήραμε σημαντικά μαθήματα. Όλα αυτά που διδαχθήκαμε είναι η θετική παρακαταθήκη για το μέλλον της αγοράς μας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top