Now Reading
ΝΡ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένο πλαίσιο μέτρων διαχείρισης της κρίσης από την πανδημία

ΝΡ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένο πλαίσιο μέτρων διαχείρισης της κρίσης από την πανδημία

  • Μέσω της χρήσης της εφαρμογής NP portal οι συνεργάτες διεκπεραιώνουν εξ αποστάσεως τις πωλήσεις τους και οι αμοιβές καταβάλλονται στην ώρα τους
NP insurance

Οι ενέργειες που έχει κάνει η NP Ασφαλιστική για τον κορωνοϊό εστιάζονται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο είναι το υγειονομικό επίπεδο και το δεύτερο το αμιγώς επιχειρηματικό-ασφαλιστικό.

Σε υγειονομικό επίπεδο, η NP Ασφαλιστική εφαρμόζει από τις πρώτες ημέρες του lockdown τη διαδικασία της «κοινωνικής αποστασιοποίησης» και της τηλεργασίας. Πάνω από το 50% των εργαζομένων μας παραμένουν από την έναρξη του lockdown στις οικίες τους και δραστηριοποιούνται από εκεί. Η Εταιρεία εφοδιάστηκε από νωρίς με αντισηπτικά τα οποία έχει σε όλους τους χώρους εργασίας και στους βοηθητικούς χώρους, έχουν δοθεί και ακολουθούνται από όλους τους εργαζόμενους μέτρα προφύλαξης, καθώς επίσης έχουν πραγματοποιηθεί δύο απολυμάνσεις τόσο στα κεντρικά μας γραφεία όσο και στα καταστήματα στην επαρχία. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του lockdown ήταν σαφής η σύσταση προς συνεργάτες και πελάτες να προχωρούν στη διεκπεραίωση των εργασιών (σύναψη και πληρωμή συμβολαίων, ανάληψη κινδύνων, πληρωμές αποζημιώσεων) κάνοντας χρήση της τεχνολογίας και των μέσων που τους παρέχει η NP Ασφαλιστική.

Μέσω της χρήσης της εφαρμογής NP portal, διευκολύνουμε τους συνεργάτες μας να συνεχίσουν εξ αποστάσεως τις πωλήσεις τους, ενώ οι αμοιβές καταβάλλονται όπως πάντα στην ώρα τους. Επίσης σε ό,τι αφορά τους ασφαλισμένους, μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία των φακέλων ζημιών τους μέσα από ένα απλό email ή τηλεφώνημα στην Εταιρεία, ενώ η πληρωμή των αποζημιώσεων γίνεται πολύ γρήγορα στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου αποδείχτηκε ιδιαίτερα ανθεκτικό, με αποτέλεσμα η εισπραξιμότητα των συνεργατών μας στις ανανεώσεις των συμβολαίων τους να υπερβαίνει το 90% και να διατηρούνται σταθερά τα εισοδήματά τους που είναι η βασική μας έγνοια και προτεραιότητα.

Οι επιπτώσεις του Covid 19 για την ασφαλιστική αγορά

Σε ό,τι αφορά τις Γενικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα, τα μέτρα της «κοινωνικής αποστασιοποίησης» (social distancing) επηρεάζουν άμεσα την ασφαλιστική αγορά, τόσο αρνητικά αλλά και θετικά.

Στα αρνητικά είναι η καθίζηση της νέας παραγωγής, η δυσκολία διατήρησης υφιστάμενων συμβολαίων σε επιχειρήσεις ή εργαζόμενους που επλήγησαν περισσότερο, καθώς και η νέα τάση των προσφορών και της μείωσης τιμολογίων που ακολουθούν κάποιες εταιρείες, οι οποίες μαθηματικά θα οδηγήσουν τη διαμεσολάβηση σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Στα θετικά των μέτρων, είναι ότι η συχνότητα ζημιών και ως επακόλουθο οι δείκτες ζημιών (loss ratio) στο αυτοκίνητο έχουν υποχωρήσει σημαντικά, δημιουργώντας έτσι ένα αντιστάθμισμα ως προς την μείωση της παραγωγής. Το άλλο θετικό στοιχείο που προέκυψε από τα μέτρα, είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες προσαρμόστηκαν στις εξελίξεις χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο επικοινωνίας συνεργατών και πελατών, δημιουργώντας μία νέα «ψηφιακή κουλτούρα» και καθημερινότητα.

See Also

Συνεργάτες με υγιή χαρτοφυλάκια

Οι συνεργάτες μας και τα ανθρώπινα δίκτυα διαμεσολάβησης αποτελούν το βασικό κορμό ανάπτυξης των εργασιών μας. Για να μπορεί ένας οργανισμός να προσφέρει αυτή την ασφάλεια που επιθυμεί ο κάθε εργαζόμενος, θα πρέπει να έχει σταθερές πολιτικές και στρατηγικές, ισχυρή ρευστότητα και κεφαλαιακή επάρκεια καθώς φυσικά και απόλυτη διαφάνεια σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του.

Στόχος μας είναι οι Συνεργάτες μας μέσα από τη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση και εκπαίδευση, να διατηρούν υγιή χαρτοφυλάκια και να βγαίνουν ωφελημένοι από τις εξελίξεις.

Το γεγονός ότι η NP Ασφαλιστική παρουσίασε για το 2019 πολύ υψηλούς Δείκτες Φερεγγυότητας (SCR 252%, MCR 1009%) αποτελεί εγγύηση και παρακαταθήκη για τη συνεχή και συνεπή λειτουργία της Εταιρείας και όλων των Συνεργατών μας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top