Now Reading
Οι δόλιες αξιώσεις αυξάνουν το κόστος των ασφαλίστρων

Οι δόλιες αξιώσεις αυξάνουν το κόστος των ασφαλίστρων

  • Η NP στηρίζει τη στρατηγική της στο εν λόγω πεδίο σε τρεις άξονες: το σωστό underwriting, τους επαγγελματίες που επιλέγει και τον ελεγκτικό μηχανισμό που έχει δημιουργήσει
Νίκος Ζάχος

Στην πολιτική της NP Ασφαλιστικής στην καταπολέμηση αξιώσεων που έχουν ψευδή στοιχεία αναφέρεται ο Νίκος Ζάχος, Διευθυντής Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών της Εταιρείας. Όπως αναφέρει, η NP Ασφαλιστική έχει δομήσει ένα σύστημα που λειτουργεί σε τρία επίπεδα προκειμένου να εντοπίζει δόλιες αξιώσεις. Η συνεργασία των ασφαλιστικών εταιρειών θα φέρει πιο στοχευμένα αποτελέσματα στην αντιμετώπιση του φαινομένου.

Πώς θωρακίζεστε ως εταιρεία από περιπτώσεις απάτης; Αξιοποιείτε νέες τεχνολογίες;

Η ασφαλιστική απάτη είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τις ασφαλιστικές εταιρείες ανά τον κόσμο και μάλιστα σε περιόδους κρίσης και ύφεσης όπως αυτή που διανύουμε. Κάποιοι εκ των ασφαλισμένων θεωρούν ότι μπορούν να βγάλουν λεφτά εις βάρος των ασφαλιστικών εταιρειών. Η τάση αυτή καλύπτει σχεδόν όλα τα ασφαλιστικά προϊόντα και αυξάνεται όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν μεριμνούν ούτε για το underwriting ούτε για τις αποζημιώσεις τους. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι υπάρχει τεράστια διαφορά από τις επαγγελματικές – ασφαλιστικές διαφωνίες για τις αποζημιώσεις (που πολλές φορές λύνονται δικαστικά) και την ασφαλιστική απάτη που έχει σκοπιμότητα και δόλο και θεωρείται κακούργημα. Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι η αύξηση της ασφαλιστικής απάτης διεθνώς έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των ασφαλίστρων. Έτσι ο μέσος ασφαλισμένος θα πρέπει να γίνει κοινωνός της άποψης ότι η ασφαλιστική απάτη βλάπτει όχι μόνο την επιχείρηση, τους συνεργάτες της και τους εργαζομένους της αλλά και τον ίδιο αφού μετά από μία ασφαλιστική απάτη θα υπάρξει κάποια αύξηση στα ασφάλιστρα.

Η NP Ασφαλιστική, αντιμετωπίζει το πρόβλημα της ασφαλιστικής απάτης σε τρεις άξονες:

  • Το σωστό underwriting λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον ηθικό κίνδυνο του πελάτη και την αξιοπιστία του. Προσπαθούμε πάντα να κάνουμε τη «σωστή πώληση». Δηλαδή να πουλήσουμε το σωστό προϊόν στον κατάλληλο πελάτη. Έτσι περιορίζουμε την έκθεσή μας σε φαινόμενα ασφαλιστικής απάτης.
  • Διαλέγουμε σωστούς επαγγελματίες για συνεργάτες. Επειδή για να προχωρήσει μία ασφαλιστική απάτη απαιτείται συνέργεια πολλών παραγόντων, η NP Ασφαλιστική φροντίζει να περιορίσει τυχόν ακατάλληλες συνεργασίες που μπορεί να την εκθέσουν σε φαινόμενα ασφαλιστικής απάτης. Φροντίζουμε οι συνεργάτες μας να είναι σωστοί και έντιμοι επαγγελματίες και μέσα από την εκπαίδευση και το σεβασμό μας στα πρόσωπά τους, βγαίνουν πολλαπλά κερδισμένοι μέσα από τη συνεργασία τους με την Εταιρεία.
  • Έμπειρος ελεγκτικός μηχανισμός.

Στον τομέα της αποζημίωσης, κρατούμε στατιστικά στοιχεία που δείχνουν εάν υπάρχουν επανειλημμένες και ταυτόσημες περιπτώσεις ζημιών που μπορεί να οφείλονται σε τακτικές πρακτικές εξαπάτησης. Επίσης οι ελεγκτές ζημιών της Εταιρείας είναι έμπειροι επαγγελματίες που μπορούν να διακρίνουν ποιες ζημιές μπορεί να έχουν προκληθεί με δόλο ή πού υπάρχουν καταχρηστικές απαιτήσεις.

See Also

Υπάρχει διαμοιρασμός πληροφοριών προκειμένου η αγορά να αντιμετωπίσει συνολικά το ζήτημα;

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει ότι η ασφαλιστική απάτη αποτελεί μία μάστιγα που δεν κάνει διακρίσεις. Αποτελεί κακούργημα και καμία εταιρεία δεν μπορεί να μείνει στο απυρόβλητο εάν δεν αντιμετωπιστεί συνολικά το ζήτημα από την ασφαλιστική αγορά. Σαφέστατα θα πρέπει να υπάρξει στενή συνεργασία με όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες, προκειμένου να περιοριστεί το φαινόμενο της απάτης γενικότερα στον Κλάδο μας.

Σε ποιους κλάδους εντοπίζετε τα περισσότερα περιστατικά απάτης;

Τα περισσότερα περιστατικά «απάτης» εντοπίζονται στον κλάδο Αυτοκινήτων και στον κλάδο Περιουσίας, τα οποία προλαμβάνονται στο βαθμό του δυνατού και αντιμετωπίζονται με την παραπάνω οργανωτική δομή της Εταιρείας μας.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top