Now Reading
Οι Insurtechs «τραβούν» τους καταναλωτές στην ιδιωτική ασφάλιση

Οι Insurtechs «τραβούν» τους καταναλωτές στην ιδιωτική ασφάλιση

  • Τα απλοποιημένα μοντέλα λειτουργίας των νεοφυών επιχειρήσεων θα οδηγήσουν στη διεύρυνση της ασφαλιστικής παραγωγής
office_tech

«Οποιαδήποτε αρκετά προηγμένη τεχνολογία είναι ισοδύναμη με τη μαγεία» (Arthur Clark) πόσο μάλλον όταν αφορά αγορές με πολυπλοκότητα για το μέσο καταναλωτή όπως η ασφαλιστική βιομηχανία. Σε διεθνές επίπεδο ο προσανατολισμός αυτήν τη στιγμή στην ασφαλιστική βιομηχανία είναι ένας: απλότητα και σαφήνεια. Ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί είναι να αξιοποιηθούν τεχνολογικά εργαλεία τα οποία θα φέρουν το κοινό εγγύτερα στην ασφάλιση και την ουσία της σαν υπηρεσία. Παγκοσμίως η αξία των νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα του insurtech υπολογίζεται ότι ανήλθε σε 5,48 δισεκατομμύρια το 2019 και αναμένεται να φθάσει τα 10,14 δισεκατομμύρια έως το 2025. Στο σύνολό της η ασφαλιστική αγορά αγγίζει τα 5 τρισ. δολ. και αυτήν τη στιγμή επενδύει κυρίως σε έναν τομέα… στην καινοτομία.

Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλοι όμιλοι έχουν δημιουργήσει «Εργαστήρια Τεχνολογίας» και διενεργούν διαγωνισμούς με startups. H απλοποίηση της ασφαλιστική βιομηχανίας θα οδηγήσει σταδιακά τους καταναλωτές στο να κατανοήσουν τα προϊόντα της και να την εμπιστευτούν σε μεγαλύτερο βαθμό σαν κλάδο. Το τοπίο αλλάζουν με ραγδαίο ρυθμό οι νεοφυείς εταιρείες που εμφανίζονται σε όλο τον κόσμο και βελτιστοποιούν σε μεγάλο βαθμό την αντίληψη και τη γνώση γύρω από την ασφάλιση. Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πολλές startups που έχουν εργαλεία για την ιδιωτική ασφάλιση. Κάποιες από αυτές –όπως η Lemonade– έχουν εδραιώσει την κυριαρχία τους και αναπτύσσονται συνεχώς. Στο κείμενο που ακολουθεί θα διαβάσετε για τις εξελίξεις νέων εταιρειών που τα εγχειρήματά τους σχετίζονται με την ασφάλιση.

setooview

 

Setoo: Tailor made ασφάλιση για πελάτες eshops

Η Setoo (Βρετανία) που υποστηρίζεται από την Kamet, το Insurtech startup studio της AXA, δίνει τη δυνατότητα στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διανέμουν tailor made ασφαλιστικά προϊόντα απευθείας σε e-shops για τους καταναλωτές τους. Μέσω της πλατφόρμας της Setoo, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις όπως οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στο διαδίκτυο, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και εκδηλώσεων, μπορούν γρήγορα και εύκολα να δημιουργήσουν και να διανείμουν απλά ασφαλιστικά προϊόντα που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους και τους αποζημιώνουν αμέσως. Με την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων σε μεγαλύτερο βαθμό για την προστασία των πολιτών λόγω της πανδημίας δημιουργήθηκαν περισσότερες ασφαλιστικές ανάγκες σχετικά με χαμένες πτήσεις, χαμένα δέματα, δυσμενείς καιρικές συνθήκες κ.ο.κ.

Η παραμετρική πλατφόρμα ασφάλισης as-a-service της Setoo βοηθά στην επίλυση της πραγματικής πρόκλησης της βιομηχανίας που βλέπει πολλούς καταναλωτές να επιλέγουν να μην αγοράσουν ασφάλιση, καθώς τα προϊόντα που προσφέρονται δεν σχετίζονται με τις ανάγκες τους και οι διαδικασίες αποζημίωσης είναι δυσκίνητες και περίπλοκες. Η Setoo έχει άδεια λειτουργίας από την FCA στο Ηνωμένο Βασίλειο και από το ACPR σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Lazarus: Διάγνωση για τον καρκίνο του δέρματος με ένα smartphone

Η πλατφόρμα Lazarus (Cambridge) είναι ένα εργαλείο που κάνει διάγνωση στον καρκίνο του δέρματος με ακρίβεια 93%. Την πλατφόρμα έχουν ήδη χρησιμοποιήσει 72.000 ασθενείς, ενώ έχουν περαστεί αρχεία από 3,9 εκατ. περιπτώσεις. H πλατφόρμα Lazarus επιτρέπει τόσο στους δερματολόγους όσο και στους ιατρούς πρωτοβάθμιας φροντίδας να ελέγχουν γρήγορα και με ακρίβεια τον καρκίνο του δέρματος με μία μόνο εικόνα. Μέσα στο 2020 η ομάδα θα λανσάρει και ένα προγνωστικό εργαλείο για τη βελτίωση της έγκαιρης ανίχνευσης καρκίνου των ωοθηκών και της μήτρας.

Bonbouton: Ένα εργαλείο στη μάστιγα του διαβήτη

H Bonbouton (Νέα Υόρκη) έχει αναπτύξει έναν αισθητήρα που σχετίζεται με το διαβήτη από τον οποίο νοσούν περισσότεροι από 425 εκατ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο και βάσει των υπολογισμών των επιστημόνων 642 εκατ. άνθρωποι το 2030. Πρόκειται για μία έξυπνη σόλα η οποία ανιχνεύει τα έλκη των κάτω άκρων πριν ακόμα αυτά εμφανιστούν. Η ομάδα της Bonbouton έχει αναπτύξει εφαρμογή για κινητά μέσω της οποίας οι χρήστες θα γνωρίζουν συνεχώς την κατάσταση της υγείας των ποδιών τους. Μία παρεμφερής πρωτοβουλία με τίτλο Smart Insole υπάρχει και στην Ελλάδα και γίνεται από ερευνητικούς φορείς, εταιρείες τεχνολογίας και ένα κέντρο αποκατάστασης.

See Also

Ethos

H Ethos (Καλιφόρνια) κάνει ασφάλιση ζωής μέσα σε 10 λεπτά. Δεν απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις για τους περισσότερους πελάτες. Αντ’ αυτού, η εταιρεία χρησιμοποιεί την τεχνολογία που έχει αναπτύξει για να κάνει το underwriting και να επαληθεύσει τα ιατρικά δεδομένα κάθε πελάτη. H αξία της φτάνει τα 500 εκατ. δολάρια και έχει δεχτεί μεταξύ άλλων χρηματοδότηση 107 εκατ. δολ. από την GV, την Accel, τη Sequoia Capital και άλλους επενδυτές ανάμεσα στους οποίους είναι και οι Jay-Z, Robert Downey Jr., Kevin Durant και Will Smith.

makusafe

MākuSafe

Η MākuSafe (ΗΠΑ) χρησιμοποιεί μια συσκευή παρόμοια με το Fitbit για να συγκεντρώσει και να μετρήσει περιβαλλοντικά δεδομένα και κινδύνους στο χώρο εργασίας με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας. Βοηθά τις επιχειρήσεις να διεκπεραιώνουν καλύτερα τις αξιώσεις αποζημίωσης των εργαζομένων. Η πλατφόρμα της MākuSafe συγκεντρώνει τα δεδομένα σε cloud προκειμένου να τα αξιοποιήσουν ασφαλιστές και διαμεσολαβητές.

«Ξεκινήσαμε με σκοπό να προσπαθήσουμε να λύσουμε δύο προβλήματα. Πρώτον θέλαμε να συλλέγουμε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορούμε να καταλάβουμε ότι ένας εργαζόμενος κινδυνεύει. Δεύτερον, θέλαμε η συσκευή να μπορεί να φορεθεί. Το περιβάλλον στις εγκαταστάσεις παραγωγής αλλάζει συνεχώς, και αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο η συνεχής παρακολούθηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο είναι τόσο σημαντική» αναφέρουν οι υπεύθυνοι της Εταιρείας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top