Now Reading
Οι millennials «κινούν» την ασφαλιστική αγορά

Οι millennials «κινούν» την ασφαλιστική αγορά

  • Με την πανδημία οι επαφές που πραγματοποιούνται ψηφιακά με υποψήφιους πελάτες έφτασαν το 90% και με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες το 95%
Γ. Εμμανουήλ

Η πανδημία επιτάχυνε τη μετάβαση της διαμεσολάβησης στην ψηφιακή εποχή και την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους ασφαλισμένους και τους υποψήφιους πελάτες. Όπως εξηγεί ο Επικεφαλής της GEM Insurance κ. Γιώργος Εμμανουήλ, με τους 9 από τους 10 ανθρώπους που επικοινωνεί για να προτείνει ασφαλιστικές λύσεις χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «am» ο κ. Εμμανουήλ αναφέρεται στην πορεία της Εταιρείας το 2020 και το rebranding του ασφαλιστικού γραφείου του.

Τι σηματοδοτεί η αλλαγή του brand name σας;

Η αλλαγή του brand name και του λογοτύπου μας σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το γραφείο μας. Για εμάς το νέο λογότυπο που αποτυπώνει ένα διαμάντι σηματοδοτεί:

Α) Τη σημασία του να προστατεύσουμε ό,τι για τον άνθρωπο έχει πολύτιμη αξία όπως τη ζωή, την περιουσία, την επιχείρησή του.

Β) Την καθαρότητα και τη διαύγεια, στοιχεία τα οποία χαρακτηρίζουν τις λύσεις που προτείνουμε στον πελάτη μας.

Γ) Τη διαχρονικά αναλλοίωτη αξία μας ως επαγγελματίες. Άλλωστε ο «αδάμας», όπως ονομάζεται στα αρχαία ελληνικά, προέρχεται από τη λέξη «δαμάζω» και το στερητικό «α», που σημαίνει αυτός που δεν δαμάζεται και δεν αλλοιώνεται.

Δ) Τη συμμετρία στην ανάλυση αναγκών και λύσεων.

Επίσης στη νέα αυτή εποχή για εμάς θα παίξουν σημαντικό ρόλο οι συνεργασίες στη διαμεσολάβηση. Θεωρώ ότι πλέον η αγορά έχει ωριμάσει σε αυτό το πεδίο και θα δούμε συνεργασίες, που θα είναι επί ίσοις όροις να αποδίδουν καρπούς.

Ποια η πορεία των μεγεθών σας το 2020 και οι στόχοι το 2021;

Παρ’ όλες τις δύσκολες συνθήκες που δημιουργήθηκαν το 2020, το γραφείο μας διατήρησε την ανοδική του πορεία. Στα ατομικά συμβόλαια, οι κλάδοι που μας οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα ήταν τα προγράμματα υγείας στα οποία, παραδοσιακά, μπορώ να πω ότι εξειδικευόμαστε αλλά και η αύξηση των αποταμιευτικών-επενδυτικών προϊόντων. Προϊόντα τα οποία παρ’ όλη την κρίση, είχαν αύξηση σε όλη την ασφαλιστική αγορά με βάση και τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Φέτος επίσης, κάναμε ένα άνοιγμα στις επιχειρήσεις για κάλυψη ομαδικών ασφαλίσεων κυρίως υγείας, κάτι το οποίο καρποφόρησε λόγω της σωστής διερεύνησης της αγοράς από το γραφείο μας αλλά και της τάσης των επιχειρήσεων να συμπεριλάβουν στις παροχές τους προς τους εργαζομένους τους τέτοιες καλύψεις. Έχει αποδειχθεί από έρευνες που έγιναν σε εργαζόμενους, ότι οι καλύψεις ομαδικών προγραμμάτων υγείας είναι η δεύτερη σημαντικότερη παροχή για εκείνους μετά τη μισθοδοσία. Αυτό ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο στη συνείδηση των εργαζομένων με την υγειονομική κρίση που ζούμε τον τελευταίο χρόνο.

Το 2021 θεωρούμε ότι θα είναι πολύ σημαντική χρονιά για εμάς, παρ’ όλες τις δυσκολίες. Έχουμε ήδη ξεκινήσει πολύ δυναμικά τη διείσδυσή μας στην αγορά, κινούμενοι στα ατομικά συμβόλαια υγείας και αποταμίευσης- σύνταξης καθώς και στις ομαδικές ασφαλίσεις εταιρειών.

Η επόμενη μέρα της διαμεσολάβησης είναι το phygital;

Αδιαμφισβήτητα. Η σημερινή μέρα θα έλεγα. Η συνύπαρξη του αναλογικού με τον ψηφιακό κόσμο στη διαμεσολάβηση είναι απαραίτητη και θα την βοηθήσει να αναπτυχθεί. Αυτό θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει πριν την πανδημία αλλά με την έλευσή της έγινε πράξη.

See Also
Γ. Καντώρος

Το γραφείο μας, πριν ακόμα από την κρίση του Covid-19, χρησιμοποιούσε όλα τα ψηφιακά μέσα για την εξυπηρέτηση του πελάτη. Έτσι,με την έλευσή της οι επαφές που πραγματοποιούνται ψηφιακά με υποψήφιους πελάτες έφτασαν το 90% και με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες το 95%. Παρ’ όλα αυτά δεν χάθηκε η προσωπική επαφή, η οποία αποτελεί τη βάση της φιλοσοφίας μας. Το γραφείο μας έχει επενδύσει σε ψηφιακά συστήματα προκειμένου να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχουμε στους πελάτες μας εδώ και 4 δεκαετίες.

Πιστεύουμε ότι οι millennials είναι η γενιά που κινεί την αγορά τώρα αλλά και στο μέλλον και είναι πλήρως εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Γι’ αυτόν το λόγο, εμείς εκτός από την digital επικοινωνία δίνουμε πολλές διαφορετικές ψηφιακές λύσεις στον υποψήφιο πελάτη ώστε να κατανοήσει καλυτέρα τις προτάσεις μας. Οι εποχές που ο διαμεσολαβητής «έκλεινε» συμφωνία με τον πελάτη με τον προφορικό λόγο και μόνο, αποτελούν πλέον παρελθόν.

Στην phygital εποχή το γραφείο μας βρίσκεται όπου βρίσκονται οι συνεργάτες και οι πελάτες μας!

Πώς η πανδημία επηρέασε την ασφαλιστική αγορά και κυρίως τα προγράμματα υγείας;

Όπως όλες οι αγορές που έχουν επηρεαστεί σε διαφορετικό επίπεδο η κάθε μια, έτσι και η ασφαλιστική αγορά ακολουθεί. Ακολουθεί όμως με μικρές απώλειες σύμφωνα με την έρευνα της ΕΑΕΕ, πολύ μικρότερες από άλλους κλάδους. Και επειδή μου αρέσει να βλέπω πάντα τη θετική πλευρά, υπάρχουν κλάδοι που είχαν αύξηση και μάλιστα σημαντική, όπως τα προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης.

Αυτό δείχνει δύο πράγματα: αφενός ότι πάντα σε μια κρίση υπάρχουν ευκαιρίες αρκεί να τις ανακαλύψεις. Αφετέρου ότι ο κόσμος βλέπει θετικά τις παροχές της ασφαλιστικής αγοράς. Παραδείγματος χάριν, εκτιμάει τη δυνατότητα που του δίνει να έχει πρόσβαση σε παροχές νοσοκομειακής περίθαλψης υψηλού επιπέδου, χωρίς το φόβο της πανδημίας, μιας και τα περιστατικά της πανδημίας αντιμετωπίζονται μόνο στα δημόσια νοσοκομεία.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top