
Διευθύντρια Έκδοσης του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing
Η πανδηµία του κορωνοιού ανέδειξε τη σηµασία της ιδιωτικής ασφάλισης και το ρόλο της στη σύγχρονη διεθνοποιηµένη οικονοµία. Παρά το κλίµα αβεβαιότητας που διέπει τις αγορές η ασφαλιστική βιοµηχανία αναµένει µέσα στα επόµενα χρόνια διεύρυνση εργασιών. Σύµφωνα µε την έκθεσή Insurance Revenue Landscape 2025 της Accenture, τα παγκόσµια έσοδα του ασφαλιστικού κλάδου θα αυξηθούν στα 7,5 τρισεκατοµµύρια δολάρια έως το τέλος του 2025.
Ο προσανατολισµός των ασφαλιστικών εταιρειών θα αφορά τη συνεχή αυτοµατοποίηση και ψηφιοποίηση των συστηµάτων τους, την επένδυση σε υπηρεσίες cloud, την υιοθέτηση υβριδικών µοντέλων λειτουργίας, την αναζήτηση ικανών στελεχών που µπορούν να έχουν την ευπροσαρµοστικότητα που απαιτούν οι νέες συνθήκες και τη δηµιουργία νέων υπηρεσιών. Οι ασφαλιστικές θα συνεχίσουν να δηµιουργούν συνέργειες µε τις πιο υποσχόµενες InsurTechs και τόσο οι τράπεζες όσο και οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων θα επιδιώκουν να δηµιουργήσουν ευέλικτες στρατηγικές επιστροφής στο γραφείο, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζονται να διατηρούν και να προσλαµβάνουν ταλέντα υψηλού επιπέδου σε µια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά εργασίας — ιδιαίτερα για όσους διαθέτουν προηγµένη τεχνολογία και δεξιότητες ανάλυσης δεδοµένων.
Κλειδί για τη νέα κανονικότητα θα αποτελέσει η εξισορρόπηση της χρήσης της τεχνολογίας και του ανθρώπινου στοιχείου. Οι ασφαλιστικές εταιρείες εξαρτώνται όλο και περισσότερο από αναδυόµενες τεχνολογίες και πηγές δεδοµένων για να αυξήσουν την αποτελεσµατικότητα, να ενισχύσουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και να επεκτείνουν τις δυνατότητες σε ολόκληρο τον οργανισµό τους. Ωστόσο, οι περισσότερες θα πρέπει επίσης να επικεντρωθούν στη βελτίωση της εµπειρίας των πελατών τόσο µε τον εξορθολογισµό των διαδικασιών µέσω της αυτοµατοποίησης όσο και µε την παροχή εξατοµικευµένων υπηρεσιών όπου χρειάζονται..
