Now Reading
Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους καταναλωτές χρηματοοικονομικά

Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους καταναλωτές χρηματοοικονομικά

  • Συχνά οι πελάτες αναζητούν τον ευκολότερο και όχι το βέλτιστο τρόπο
Bhupinder S. Anand

Στην πορεία του στη χρηματοοικονομική αγορά, τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου διαμεσολαβητή και το MDRT αναφέρεται ο Bhupinder S. Anand, ACII, Financial Advisor και μέλος του MDRT για 24 χρόνια. Όπως επισημαίνει ο κ. Anand, η ευκαιρία να μάθει κανείς από διεθνείς ομιλητές και να μοιράζεται ιδέες με άλλους συμβούλους και πράκτορες σε όλο τον κόσμο είναι ανεκτίμητη.

Πείτε μας για το επαγγελματικό σας υπόβαθρο και τους σταθμούς στην πορεία σας στον χρηματοπιστωτικό τομέα;

Όταν με ρωτούν με τι ασχολούμαι περιγράφω τον εαυτό μου σαν χρηματοπιστωτικό αρχιτέκτονα του οποίου ο ρόλος είναι να βοηθήσει τους πελάτες να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ένα «οικονομικό σπίτι» για να τους εξασφαλίσει το μέλλον τους.

Το σπίτι αντιπροσωπεύει τα όνειρα ενός πελάτη και τις φιλοδοξίες του και η δική μου δουλειά είναι να σχεδιάσω το μέγεθος και το ύφος αυτού του σπιτιού.

Σταθμούς στην καριέρα μου αποτέλεσαν:

  • Απονομή του IFA της χρονιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1995 και το 2003
  • Η συμμετοχή σαν χορηγός της Βρετανικής Richest Asians List το 1998, που δημιουργήθηκε  από τον πρωθυπουργό, Tony Blair
  • Η συμμετοχή μου σαν μέλος του MDRT από το 1996
  • Top of the Table member για 19 χρόνια
  • Η εμπειρία μου σαν διεθνής ομιλητής για πάνω από 20 χρόνια και στην ετήσια συνάντηση του MDRT
  • Η συγγραφή του ‘Smashing the Glass Ceiling – Breaking through your Personal Barriers to Success’

Πόσο εύκολο είναι να αποκτήσει μεσίτης ή πράκτορας στην Ελλάδα το πιστοποιητικό ACII; Είναι σημαντικό για τη δουλειά του;

Εκ των πραγμάτων δεν είναι πάρα πολύ εύκολο. Πρέπει να υπάρξει κάποια αξία στην πιστοποίηση και ο σύμβουλος να καταβάλλει πραγματική προσπάθεια για να το επιτύχει έχοντας τις δεξιότητες και την ικανότητα να το κάνει. Θα έλεγα ότι το να έχει κανείς προσόντα είναι απαραίτητο ώστε να έχει μακροπρόθεσμη επιτυχία. Δίνουν στον επαγγελματία το κύρος και την ουσία που είναι τα βασικά θεμέλια για την οικοδόμηση καριέρας στον ασφαλιστικό κλάδο. Έχει νόημα λοιπόν να βελτιωθούμε όσο γίνεται πιο άμεσα και να γίνουμε καλύτεροι ώστε να ανεβάζουμε τον πήχη πάνω από τον ανταγωνισμό.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου ασφαλιστή;

Είναι κάτι παραπάνω από να κάθεται κανείς και να εκτελεί εργασίες. Αφορά τη δημιουργικότητα και τη χρήση δεξιοτήτων, γνώσεων και εξειδίκευσης για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών. Πρόκειται για την προστιθέμενη αξία στη σχέση με τον πελάτη. Ορίζω την αξία ως κάτι που οι πελάτες μας δεν μπορούν ή δεν θα κάνουν για τον εαυτό τους.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι ένας νέος πελάτης που επρόκειτο να αποτύχει σε μια ιατρική εξέταση ως αποτέλεσμα του ελαφρώς υπερβολικού βάρους – για να είμαι πιο ευγενικός, εξήγησα ότι όταν βγουν οι ιατρικές εξετάσεις και η νοσοκόμα κοιτάξει το διάγραμμα με την αναλογία ύψους και βάρους, θα τον προσδιορίσει ως «κάτω από το ύψος»!

Το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αφορά τη δημιουργικότητα και τη χρήση δεξιοτήτων, γνώσεων και εξειδίκευσης

Έτσι, είτε έπρεπε να αυξηθεί το ύψος του ή να χάσει βάρος! Συμφώνησε να κάνει ενέργειες για να βελτιώσει το βάρος του και να περάσει την ιατρική εξέταση. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχε καταβάλει υψηλότερα ασφάλιστρα και θα κερδίζαμε περισσότερη προμήθεια. Ωστόσο, χρησιμοποιήσαμε την εμπειρία μας για να του εξηγήσουμε ότι μπορεί να προσπαθήσει να βελτιώσει τους δείκτες. Τώρα είναι πολύ χαρούμενος για το νέο υγιεινό τρόπο ζωής του και μας έχει συστήσει σε αρκετούς νέους πελάτες, και αυτό για εμάς είναι σημαντικότερο από οποιαδήποτε προμήθεια.

See Also

Ποιο είναι το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι διαμεσολαβητές;

Ένα μεγάλο λάθος που γίνεται είναι να υποθέτουμε ότι οι πελάτες μας συμπεριφέρονται βάσει λογικής. Οι άνθρωποι δεν συμπεριφέρονται πάντα ορθολογικά και οι αποφάσεις τους βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα συναισθήματά τους και όχι στη λογική τους. Συχνά οι καταναλωτές αναζητούν τον ευκολότερο τρόπο να κάνουν κάτι, και όχι τον βέλτιστο. Πρέπει να τους εκπαιδεύσουμε ώστε να ξέρουν τι επιλογές έχουν και οι αποφάσεις τους να είναι τεκμηριωμένες.

Δεν πρέπει επίσης να υποθέσουμε ότι γνωρίζουν τα πάντα για το τι κάνουμε και τι συμβαίνει στη συνέχεια. Ένα απλό έγγραφο ροής διαδικασίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δείξουμε ότι φροντίζουμε και βοηθάμε τον πελάτη να καταλάβει τι συμβαίνει όσον αφορά τη συνεργασία μας.

Γιατί συμμετέχετε στην κοινότητα του MDRT;

Το MDRT είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου τα τελευταία 24 χρόνια. Η ευκαιρία να μάθει κανείς από διεθνείς ομιλητές και να μοιράζεται ιδέες με άλλους συμβούλους και πράκτορες σε όλο τον κόσμο είναι ανεκτίμητη.

Αρκεί μόνο μία καλή ιδέα για να παρακολουθήσω την ετήσια συνάντηση του MDRT και να είναι χρήσιμη. Παράλληλα εμπνέομαι από ιστορίες συναδέλφων από όλο τον κόσμο. Παίρνω ενέργεια, συναντώ τους φίλους μου σε όλο τον κόσμο και παρέχω εθελοντική εργασία στον Οργανισμό.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top