Now Reading
Πρώτα η συνέπεια

Πρώτα η συνέπεια

  • Η πιστότητα των εταιρειών με τους πελάτες τους κτίζεται κυρίως σε κρίσιμες περιόδους
coronavirus-news-on-screen-asfalistikomarketing

Αν κάτι μας έμαθαν τα τρία μνημόνια που βιώσαμε τα τελευταία έτη ως οικονομία και ως κοινωνία, δεν ήταν άλλο από το ότι η κρίση μπορεί να σε δοκιμάζει, προσφέρει όμως και ευκαιρίες.

Δίνει τη δυνατότητα σε όσους προσαρμόζονται εύκολα σε κάθε νέα κατάσταση, σε όσους έχουν να προσφέρουν στο κοινό τους, σε όσους βάζουν μπροστά τον πελάτη και όχι το κέρδος, να κερδίσουν τελικά από την κρίση, να εξέλθουν αυτής δυνατότεροι και υγιέστεροι οικονομικά.

Έτσι, κι η κρίση του κορωνοϊού, με τις όποιες σοβαρότατες συνέπειες στη δημόσια υγεία και την παγκόσμια οικονομία, ίσως έχει και την αθέατη πλευρά της για κάθε κλάδο της οικονομίας. Και μιας και μιλάμε για την ιδιωτική ασφάλιση, ας δούμε τι μπορεί να… κρύβει ο κινεζικός ιός για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Το πρώτο είναι ότι μπορεί να απειλεί τη δημόσια υγεία, την υγεία όλων μας, όμως η ιδιωτική ασφάλιση είναι άρρηκτα δεμένη με την έννοια της υγείας, της προστασίας, της εξασφάλισης και το κοινό της θα πρέπει να αισθανθεί ότι ο Κλάδος, στη δύσκολη αυτή συγκυρία, βρίσκεται δίπλα του.

Ήδη οι περισσότερες εταιρείες έκαναν το πρώτο βήμα. Έσπευσαν να διευκρινίσουν ότι ανεξάρτητα από το τι προβλέπουν τα συμβόλαιά τους, όπως και από τους έκτακτους περιορισμούς που ορίζουν οι ΠΝΠ για την επιλογή της μονάδας νοσηλείας σε περίπτωση κρούσματος κορωνοϊού, οι ίδιες θα καλύπτουν τον κίνδυνο της πανδημίας.

Ως δεύτερο βήμα καλούνται να δείξουν ότι αναγνωρίζουν πως για τους ασφαλισμένους είναι εξαιρετικά σημαντικό καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης να μη χάσουν την επαφή τους με τον ασφαλιστή. Έστω και μέσω διαδικτύου, τηλεφώνου ή άλλου ψηφιακού μέσου. Ο ασφαλιστής υποχρεούται, σήμερα, να σταθεί δίπλα στον ασφαλισμένο, περισσότερο από ποτέ, προσφέροντάς του λύσεις σε μια σειρά από προβλήματα που θα μπορούσαν να ανακύψουν σχετικά με τη χρήση του συμβολαίου του ή του επενδυτικού του προγράμματος.

See Also

Ασφάλεια οφείλουν να αισθανθούν οι ασφαλισμένοι και σε ό,τι αφορά τις ανανεώσεις των συμβολαίων τους. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε όσους για διάφορους λόγους συνεχίζουν να πληρώνουν με μετρητά τα ασφάλιστρά τους ή αυτούς που έχασαν τη δουλειά τους λόγω των απαγορευτικών μέτρων τα οποία έλαβε η Κυβέρνηση.

Όμως, το πόσο κοντά θα σταθεί ο Κλάδος στον ασφαλισμένο θα αποδειχθεί εφόσον εκτονωθεί η κρίση του κορωνοϊού. Η αγορά θα κληθεί, τότε, να μετρήσει τις πληγές της και να τις… θεραπεύσει. Σε εκείνη ακριβώς τη φάση θα ξεχωρίσουν οι εταιρείες οι ποιες επενδύοντας στρατηγικά στην κοινωνική υπευθυνότητα, θα σηκώσουν μόνες τους τα βάρη των οικονομικών συνεπειών της διεθνούς αυτής κρίσης, κινούμενες κόντρα σε αυτές που θα καταστήσουν συμμέτοχους τους ασφαλισμένους στη… χασούρα.

Ας μην ξεχνάμε ότι, η πιστότητα των εταιρειών με τους πελάτες τους κτίζεται κυρίως σε κρίσιμες περιόδους. Σε περιόδους κατά τις οποίες οι πολιτικές εταιρικής υπευθυνότητας λαμβάνουν πραγματικές – ουσιαστικές διαστάσεις. Όταν η αξία του χρήματος έρχεται δεύτερη, με πρώτη την αξία της ζωής, της υγείας, της ανθρωπιάς, της συνέπειας και της ευαισθησίας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top