Now Reading
Πώς οι ασφαλιστικές θα αυξήσουν κατά 600 δισ. τα έσοδά τους

Πώς οι ασφαλιστικές θα αυξήσουν κατά 600 δισ. τα έσοδά τους

  • Τα επιχειρηματικά μοντέλα που θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη τον Κλάδο
buildings

Η ασφαλιστική αγορά αποτελεί πεδίο για την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και με την αξιοποίηση νέων εργαλείων ο Κλάδος μπορεί το 2030 να οδηγηθεί σε αύξηση εσόδων 600 δισ. δολαρίων και βελτίωση κατά 25%-35% του δείκτη combined operating.

Από τη στιγμή που κατεγράφησαν ασφαλιστικές εργασίες, εδώ και 3 αιώνες η ασφαλιστική βιομηχανία είναι βασικό μέρος της παγκόσμιας οικονομίας παρέχοντας ασφάλεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες. Στη δεκαετία που διανύουμε μπορεί να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων και της κοινωνίας. Χρειάζεται όμως οι μεγάλες ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρείες να ευθυγραμμίσουν εκ νέου τους οργανισμούς τους και να τροποποιήσουν τα προγράμματά τους ώστε να καλύψουν και νέες απειλές – όπως η κλιματική αλλαγή και ο κίνδυνος στον κυβερνοχώρο.

Υπάρχει τεράστια ευκαιρία, αναφέρει η τελευταία έκθεση της ΕΥ Next Wave Insurance, σε περίπτωση που η βιομηχανία ενεργήσει τώρα να σημειώσει μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη και αύξηση της κερδοφορίας της. Για να υπάρξει όμως αυτή η εξέλιξη η βιομηχανία πρέπει να γίνει πιο δυναμική και ευέλικτη.

Η ΕΥ στην έρευνά της εντοπίζει τις τάσεις επιχειρηματικών μοντέλων που έχουν ήδη αναδυθεί σε ολόκληρο τον Κλάδο και δείχνουν το πώς θα εξελιχθεί η ιδιωτική ασφάλιση.

1. Τεχνολογία και data

Οι βασικοί παίκτες της αγοράς αναπτύσσονται αξιοποιώντας ισχυρούς ισολογισμούς, στρατηγικές επενδύσεις κεφαλαίου και νέα τεχνογνωσία.

Την επόμενη δεκαετία, η εκσυγχρονισμένη τεχνολογία θα επιτρέψει στους εργαζόμενους να επαναπροσδιορίσουν τις ικανότητές τους δημιουργώντας νέα κουλτούρα που θέτει τον πελάτη, την αποδοτικότητα της διαδικασίας και την επιχειρησιακή ευελιξία στο κέντρο των επιχειρηματικών μοντέλων των ασφαλιστικών εταιρειών.

Επιπλέον, οι οργανισμοί θα στηριχτούν περισσότερο σε δεδομένα και θα εξαρτώνται όλο και περισσότερο από συνεργασίες. Αυτές οι δυνατότητες θα είναι απαραίτητες για την αντιστάθμιση του ανταγωνισμού από μικρότερους παίκτες.

2. Ειδικοί ασφαλιστές

Οι ασφαλιστικές «μπουτίκ» αρχίζουν να προστατεύουν το μερίδιο αγοράς τους καλύπτοντας κινδύνους που δεν μπορούν να διαχειριστούν άλλες εταιρείες.

Σε μια εξαιρετικά εξειδικευμένη αγορά αντασφάλισης που απαιτεί εξειδίκευση οι πιο επιτυχημένες εταιρείες στοχεύουν σε niche αγορές όπου το κέρδος είναι μεγαλύτερο και ο ανταγωνισμός μικρότερος. Η ικανότητά τους να επιβιώσουν εξαρτάται από την ποιότητα της εξειδικευμένης εμπειρογνωμοσύνης τους και την προθυμία να καλύψουν κινδύνους που άλλοι δεν μπορούν.

Για αυτούς τους ασφαλιστές, οι στρατηγικές προτεραιότητες για τα επόμενα 10 χρόνια θα πρέπει να περιστρέφονται γύρω από την επέκταση των επιχειρήσεων, τη μείωση των ζημιών και άλλες υπηρεσίες υψηλής αξίας.

3. Παγκόσμιοι αντασφαλιστές

Οι καινοτόμοι παραδοσιακοί αντασφαλιστές συνδυάζουν το ταλέντο του ανθρώπινου δυναμικού τους με την τεχνολογία τους για να παρέχουν μοναδικές λύσεις και να έχουν πρόσβαση σε δευτερογενείς αγορές.

Οι μελλοντικοί παγκόσμιοι αντασφαλιστές θα επινοήσουν καινοτόμες λύσεις μεταφοράς κινδύνων. Με τη δημιουργία συνεργασιών με εναλλακτικούς παρόχους κεφαλαίων θα αυξήσουν την προϊοντική τους καινοτομία και το ποσοστό διείσδυσής τους στην αγορά. Η πρόοδος που θα συντελεστεί στην επεξεργασία δεδομένων θα οδηγήσει τον Κλάδο στο να απασχολεί περισσότερους επιστήμονες δεδομένων και λιγότερους διαχειριστές αξιώσεων.

4. Underwriting

Οι μελλοντικοί διαμεσολαβητές θα αξιοποιήσουν τις τάσεις της αγοράς για να δημιουργήσουν κερδοφόρες επιχειρήσεις. Στόχευσή τους θα είναι η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών underwriting σε χαρτοφυλάκια και δίκτυα επενδυτών και παρόχων κεφαλαίου.

See Also
DIN

5. Πάροχοι κεφαλαίου

Οι διαχειριστές χαρτοφυλακίου θα εστιάσουν σε εξειδικευμένες και κερδοφόρες αγορές.

Μέχρι το 2030, κάποιες ασφαλιστικές θα επικεντρωθούν στο να γίνουν ειδικοί στην ανάπτυξη και διαχείριση κεφαλαίων για τρίτους. Αυτές οι εταιρείες θα λειτουργούν με σχετικά λίγους υπαλλήλους. Θα αποκτήσουν εμπειρία σε συγκεκριμένους πελάτες και προγράμματα.

6. Αυτο-ασφαλιστές

Οι πελάτες αρχίζουν να ανταγωνίζονται με τους παραδοσιακούς ασφαλιστές.

Εταιρείες που παλαιότερα αγόραζαν ασφάλιση ενδιαφέρονται πλέον να μπουν στην ασφαλιστική αγορά ωθώντας τους παραδοσιακούς ασφαλιστές σε νέους ρόλους.

Η απουσία κατάλληλης κάλυψης θα ωθήσει μεγάλες πολυεθνικές να εμβαθύνουν τη δέσμευσή τους για αυτοασφάλιση.

Οι κύριες στρατηγικές προτεραιότητές τους θα πρέπει να περιλαμβάνουν την πρόληψη των κινδύνων και όχι μόνο την προστασία αυτών. Θα πρέπει να εξετάσουν την καινοτομία προϊόντων για να αντιστοιχίσουν την κάλυψη στις υπάρχουσες ανάγκες, καθώς και να αναπτύξουν νέα σύνολα δεξιοτήτων.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top