Now Reading
Σε επανεκκίνηση η Ασφαλιστική Βιομηχανία

Σε επανεκκίνηση η Ασφαλιστική Βιομηχανία

  • Μέσα στην επόμενη δεκαετία θα αλλάξει το μοντέλο των ασφαλίσεων

«Δεν χρησιμοποιούμε την τεχνολογία. Ζούμε την τεχνολογία» (Godfrey Reggio) και ειδικά στην ασφαλιστική βιομηχανία, που συνδέεται με όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας. Μέσα στην επόμενη δεκαετία τα περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια θα συνάπτονται μέσα από συσκευές τηλεφώνων, θα κυριαρχήσουν σε μεγάλο βαθμό ασφαλίσεις on demand και το IoT, είτε απευθείας είτε με διαμεσολάβηση τα συμβόλαια και oι αποζημιώσεις θα γίνονται μέσω μιας smart συσκευής, οι καμπάνιες θα γίνονται μέσω των social media και των bloggers και οι καλύψεις θα είναι εξατομικευμένες βάσει data.

Το δρόμο για την αλλαγή που έρχεται έχουν δείξει την τελευταία πενταετία νεοφυείς επιχειρήσεις που ήρθαν για να μείνουν. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Lemonade για την οποία πολλοί έλεγαν το 2016 όταν ξεκινούσε στη Νέα Υόρκη ότι δεν θα αντέξει στο χρόνο. Σήμερα βασιζόμενη στο μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας έχει μπει στο χρηματιστήριο, έχει επεκταθεί στη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Γαλλία, ενώ έχει επενδύσει σε αυτήν και η Allianz. Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια οι ασφαλιστικοί όμιλοι συνασπίζονται με νεοφυείς επιχειρήσεις και διενεργούν διαγωνισμούς καινοτομίας για να «αλιεύσουν» έξυπνες πρακτικές και συνεργασίες. H Quantemplate είναι μία από τις εταιρείες του European FinTech Top50.

Βοηθάει τις ασφαλιστικές στην ψηφιακή τους μετάβαση. Δημιουργήθηκε πριν από επτά χρόνια και οι Route 66 Ventures, Transamerica και Allianz έχουν επενδύσει εκατομμύρια σε αυτή και στην τεχνολογία της που βασίζεται στη μηχανική μάθηση, τα μεγάλα δεδομένα και την Τεχνητή Νοημοσύνη. Μέσα στα επόμενα χρόνια ο προσανατολισμός των ασφαλιστικών εταιρειών θα είναι ψηφιακός και θα οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό της σχέσης με τον ασφαλισμένο.

NEOS

Η Neos, ιδρύθηκε το 2016 και δραστηριοποιείται στην έξυπνη ασφάλιση σπιτιών, χρησιμοποιώντας smart συσκευές για να αξιοποιήσει το Internet of Things (IoT). Όπου κι αν βρίσκονται οι ασφαλισμένοι στον κόσμο, είναι συνδεδεμένοι με το σπίτι τους. Η Εταιρεία εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχει 24ωρη εξυπηρέτηση. Χρησιμοποιεί έξυπνους αισθητήρες και εσωτερικές κάμερες ασφαλείας. Η ασφαλιστική εταιρεία Multination Aviva απέκτησε την πλειοψηφική συμμετοχή στην Εταιρεία το 2018.

WRISK

Το μοντέλο της βρετανικής Wrisk βασίζεται στη δημιουργία απλών συμβολαίων τα οποία παρέχουν διαφάνεια στον πελάτη. Μέσα από τη διαδικασία Wrisk Score δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να αντιληφθεί τον κίνδυνο και να γνωρίζει για ποιους λόγους είναι φθηνότερο ή ακριβότερο το συμβόλαιό του. Σε συνεργασία με την εταιρεία RAC έχει δημιουργήσει εξατομικευμένα συμβόλαια αυτοκινήτου με τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο. Η Εταιρεία επικεντρώνεται στις συνεργασίες για την παροχή των υπηρεσιών της. Σήμερα αποτελεί το μοναδικό ασφαλιστικό πάροχο της BMW στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ έχει κάνει συνεργασία και με την Allianz Automotive για την παροχή ασφαλιστικών προγραμμάτων σε όλη την Ευρώπη αλλά και με τη Munich Re και τη Mini.

DINGHY

Ασφάλιση ανά δευτερόλεπτο για ελεύθερους επαγγελματίες και free lancers. Αυτή είναι η καινοτομία της Dinghy η οποία απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ασφαλιστούν ακόμα και για μέρες ή ώρες. Η ομάδα της αμερικανικής startup επιτρέπει στους χρήστες να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν τα ασφαλιστήριά τους, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Η Dinghy συνεργάζεται με την ασφαλιστική εταιρεία νομικής προστασίας ARAG. Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το ασφαλιστήριο πρόγραμμα «Freelance Assist» συνδυάζοντας τις προσφορές τους. Στην πανδημία η Εταιρεία προσέφερε δωρεάν κάλυψη αστικής επαγγελματικής ευθύνης για Covid-19 σε ελεύθερους επαγγελματίες.

See Also

ZHONGAN

Είναι η πρώτη κινεζική χωρίς φυσική παρουσία ασφαλιστική εταιρεία. Δημιουργήθηκε το 2013 από τις Ping An, Tencent και Alibaba. Είναι η μεγαλύτερη Insurtech στην Κίνα και έχει παραγωγή $38.5 δισ. Οι μισοί της πελάτες αγόρασαν για πρώτη φορά ασφάλιση μέσω της ZhongAn. Οι ασφαλίσεις της αφορούν την υγεία, την αγορά καταναλωτικών προϊόντων και τις ταξιδιωτικές ασφαλίσεις. Η τεχνολογία στην οποία βασίζει τη λειτουργία της είναι τα Big Data analytics.

Πηγές: information-age.com, zfort.com, wrisk.co, neos.co.uk

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top