Now Reading
Σε ψηφιακή τροχιά η Ιδιωτική Ασφάλιση

Σε ψηφιακή τροχιά η Ιδιωτική Ασφάλιση

  • O ασφαλιστικός κλάδος, αν και δύσκαμπτος, έχει αρχίσει να αλλάζει και βλέπουμε τη σταδιακή του στροφή σε μια πιο digital και καινοτόμο κατεύθυνση
Μανώλης Μαρσέλλος

Η αξιοποίηση δεδομένων και η υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων είναι το κλειδί για την ανάπτυξη εργασιών στην ασφάλιση. Όπως αναφέρει ο Μανώλης Μαρσέλος, ένας εκ των τριών ιδρυτών της insurancemarket, σταδιακά η αγορά στρέφεται σε πιο ψηφιακές λύσεις. Μιλά επίσης για τον διπλασιασμό των πελατών την περίοδο της πανδημίας και το phygital concept store που δημιούργησε η Εταιρεία.

Πείτε μας δυο λόγια για το insurancemarket.gr. Πότε ιδρύθηκε και εν συνεχεία ποια ήταν η πορεία του μέχρι σήμερα;

Το insurancemarket.gr ξεκίνησε το 2011 από τον Σωτήρη Παπαντωνόπουλο, τον Φώτη Ζάντζα και εμένα, με στόχο να γίνει ο σύμμαχος του Έλληνα καταναλωτή στην εύρεση του καλύτερου για αυτόν ασφαλιστικού προϊόντος μέσω της σύγκρισης της αγοράς ασφαλειών. Φέτος κλείνουμε 10 συγκλονιστικά χρόνια και λέω συγκλονιστικά γιατί ήταν γεμάτα μεγάλες προκλήσεις και δυσκολίες αλλά ταυτόχρονα πολύ δημιουργικά για όλους μας. Πλέον μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι είμαστε η Νο1 πλατφόρμα σύγκρισης ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Διαχειριζόμαστε περισσότερα από 350.000 συμβόλαια, εξυπηρετούμε περισσότερες από 500.000 τηλεφωνικές κλήσεις και περισσότεροι από 1.000.000 χρήστες επισκέπτονται την πλατφόρμα μας ετησίως. Οι ρυθμοί ανάπτυξής μας είναι μεταξύ  20% και 25%, όμως εν μέσω πανδημίας ο αριθμός των νέων πελατών μας διπλασιάστηκε.  Όχι μόνο λοιπόν προσαρμοστήκαμε άμεσα αλλά και πολύ αποτελεσματικά. Επιπλέον είμαστε πολύ υπερήφανοι που αυξήσαμε κατά 10% τους ανθρώπους μας, το μεγαλύτερό μας asset.

Ανοίξατε το πρώτο phygital concept store στην ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2020. Τι μπορεί να κάνει σε ένα τέτοιο κατάστημα ο καταναλωτής;

Το phygital, δηλαδή ο συνδυασμός του φυσικού καταστήματος με την ψηφιακή τεχνολογία, είναι μία ιδέα που κερδίζει έδαφος διεθνώς καθώς στην πλειονότητά τους οι καταναλωτές προτιμούν ακόμη τα παραδοσιακά καταστήματα από το διαδίκτυο για τις αγορές τους – τουλάχιστον αυτό ίσχυε πριν την πανδημία καθώς έχουμε δει μεγάλες αλλαγές από τότε όσον αφορά τις προτιμήσεις. Με αυτήν τη λογική ανοίξαμε πέρυσι το πρώτο μας concept store στο κέντρο της Αθήνας (Φιλελλήνων 7). Ένα one stop shop που σου δίνει τη δυνατότητα να  αγοράσεις ένα ασφαλιστικό προϊόν  ή να ανανεώσεις την ασφάλισή σου μέσα σε 2 λεπτά, συνδυάζοντας τις καινοτόμες τεχνολογίες της πλατφόρμας μας μαζί με την παρουσία του insurance expert και προσφέροντας μία νέα ολιστική εμπειρία ασφάλισης στον επισκέπτη.

insurancemarket_katastima

See Also
tech

Αξιοποιείτε δεδομένα για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας; Μπορείτε να μας δώσετε ένα παράδειγμα;

Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι μέρος του DNA μας από το 2011 που αρχίσαμε να δραστηριοποιούμαστε στον Κλάδο και θα συνεχίσουν να είναι για όσο υπάρχουμε ως εταιρεία. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στο χρήστη μας κορυφαία αγοραστική εμπειρία σε όλα τα στάδια της αγοράς του και σε όλους τους τομείς, δηλαδή εξοικονόμηση, ταχύτητα, ευκολία και εξυπηρέτηση. Η προσήλωσή μας σε αυτό τον στόχο μας έχει φέρει πρώτους στις προτιμήσεις. Ένα μεγάλο μέρος της θετικής αγοραστικής εμπειρίας είναι και το να προσφέρουμε στο χρήστη αυτό που είναι καλύτερο για αυτόν και καλύπτει πιο σωστά τις ανάγκες του. Αναλύουμε λοιπόν τις προτιμήσεις των χρηστών μας ώστε να μπορούμε να του προσφέρουμε αυτό που έχει πραγματικά ανάγκη. Για παράδειγμα, το insurancemarket προσφέρει μέσω αποκλειστικών συνεργασιών, πολύ προνομιακές τιμές στις προαιρετικές καλύψεις που οι χρήστες μας βλέπουμε ότι επιθυμούν, π.χ. Οδική Βοήθεια, Θραύση Κρυστάλλων, Προσωπικό Ατύχημα και Νομική Προστασία. Μελλοντικά, στοχεύουμε στη δημιουργία μίας mobile εφαρμογής μέσω της οποίας ο πελάτης θα μπορεί να βλέπει όλα του τα ενεργά συμβόλαια ανεξάρτητα από την ασφαλιστική εταιρεία που είναι το καθένα, να κάνει τη δήλωση της ζημιάς του και να λαμβάνει μόνο τις ενημερώσεις που πραγματικά τον ενδιαφέρουν.

Ποια είναι η σχέση της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα με την καινοτομία και τις νεοφυείς επιχειρήσεις;

Η καινοτομία στην ασφαλιστική αγορά δεν είναι απλά ανάγκη, είναι μονόδρομος. Το βλέπουμε ακόμα πιο ξεκάθαρα αυτήν τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούσαν ήδη το διαδίκτυο και τις ψηφιακές τεχνολογίες ήταν εκείνες που κατάφεραν να βελτιώσουν τα μεγέθη τους και να αναδείξουν τα πλεονεκτήματά τους.  Το καλό νέο είναι ότι ο ασφαλιστικός κλάδος, αν και δύσκαμπτος, έχει αρχίσει να αλλάζει και βλέπουμε τη σταδιακή του πορεία σε μια πιο digital και καινοτόμο κατεύθυνση. Οι ασφαλιστικές γίνονται πιο ευέλικτες και έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στις online πλατφόρμες τους και στις ψηφιακές εφαρμογές.  Εμείς επενδύουμε από την αρχή στις καινοτόμες διαδικασίες για να προσφέρουμε στο χρήστη μας τον ευκολότερο τρόπο να έχει το καλύτερο για αυτόν. Για παράδειγμα, η άμεση σύγκριση τιμών μέσω σύνδεσης με τα συστήματα 25+ ασφαλιστικών εταιρειών, η άμεση έκδοση συμβολαίου, το easy buy, δηλαδή η ασφάλιση χωρίς δικαιολογητικά, το best price alert που σε ενημερώνει όταν δεν έχεις την καλύτερη τιμή τη στιγμή της ανανέωσής σου και η δυνατότητα να συγκρίνεις τις ασφαλιστικές εταιρείες όχι μόνο βάσει τιμής αλλά βάσει αξιολογήσεων των ίδιων των πελατών της, είναι μερικές μόνο από τις καινοτόμες υπηρεσίες μας.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top