Now Reading
Στην επιρροή των Influencers και η ασφαλιστική αγορά

Στην επιρροή των Influencers και η ασφαλιστική αγορά

  • Το 2019 συνδέθηκαν στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης 3,26 δισ. χρήστες, 297 εκατομμύρια περισσότεροι από ότι τον προηγούμενο χρόνο
influencers

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άλλαξαν ριζικά τους τρόπους με τους οποίους η πληροφορία φτάνει στον αποδέκτη. Σταδιακά μέσα από το twitter, το snapchat, το intagram, το youtube δημιουργήθηκαν νέα κανάλια επιρροής οι Influencers, που κερδίζουν συνεχώς έδαφος και παράγουν περιεχόμενο μέσα από τον ίδιο τους τον εαυτό, την καθημερινότητά τους και τα στοιχεία του χαρακτήρα τους. Οι Influencers μέσα στην τελευταία πενταετία δημιούργησαν μία ολόκληρη κουλτούρα marketing. Μέσα από τις πρακτικές που ακολουθούν, τις σχέσεις τους με τις εταιρείες και την αμεσότητα που παρέχουν τα μέσα που αξιοποιούν το marketing που απευθύνεται κυρίως στις νέες γενιές επανατοποθετείται σε όλους τους κλάδους και με πιο αργό ρυθμό και στην ασφαλιστική βιομηχανία.

Κάθε χρόνο η δημοτικότητα των social media αυξάνεται. Το 2019 συνδέθηκαν στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης 3,26 δισ. χρήστες, 297 εκατομμύρια περισσότεροι από ότι τον προηγούμενο χρόνο. Τα νούμερα των χρηστών είναι πολύ μεγάλα και προσελκύουν το ενδιαφέρον των διαφημιστών. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι πλέον υφίστανται και agencies που μανατζάρουν και εκπαιδεύουν τους influencers.

renee

Το περιεχόμενο της ιδιωτικής ασφάλισης είναι αναμφίβολα πολύπλοκο, ωστόσο υπάρχουν ενέργειες που καταγράφονται και σχετίζονται με την ασφαλιστική αγορά – όπως η ασφαλιστική Sonnet που συνδέεται με τους Καναδούς καταναλωτές μέσω Instagram και διαφόρων influencers όπως η “reneemleblanc”. Στόχος για την Εταιρεία είναι να δείξει πως η αισιοδοξία τους βοηθά να κατακτήσουν τους στόχους τους. Στο Ηνωμένο Βασίλειο με στόχο να εξοικειώσει τους ασφαλισμένους με τις υπηρεσίες τηλεματικής η Direct Line αξιοποίησε των vlogger Alfie Deyes για τις διάσημες κακές οδηγικές του ικανότητες με hashtag #AlfieCantDrive.

See Also
umbrellas-art-flying-asfalistikomarketing

Η Εταιρεία καταρχήν εκπαίδευσε τον Alfie στη χρήση της υπηρεσίας και εν συνεχεία τον ασφάλισε. Η Oscar αποτελεί μία από τις insurtechs που έχουν συζητηθεί. Έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη και ακολουθεί την τακτική των micro-influencers. Προωθεί τις ασφαλίσεις της μόνο μέσω αληθινών ιστοριών. Κάθε πρωταγωνιστής σε κάθε ιστορία είναι ένας μικρός influencer που μοιράζεται με το διαδικτυακό κοινό τη δική του πραγματικότητα. Κάτι που ξεπερνά κάθε διαφήμιση.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top