Now Reading
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ AIG

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ AIG

  • Η εξ αποστάσεως συνεργασία δεν μας εμπόδισε να ενισχύσουμε τις σχέσεις με τους συνεργάτες μας

Στη στόχευση της AIG και το πλάνο της όσον αφορά τη συνεργασία με τους ανθρώπους του δικτύου της, την υιοθέτηση και αξιοποίηση νέων ψηφιακών εργαλείων που βελτιστοποιούν τις υπηρεσίες προς τον συνεργάτη και τον ασφαλισμένο και τους τομείς στους οποίους η εταιρεία εστιάζει για το 2022 αναφέρεται σε συνέντευξή της στο ‘am’ η Σωτηρία Μαράκη, Head of Distribution  AIG Europe S.A., Greece Branch.

Κάνοντας έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, πώς πιστεύετε ότι η εταιρία κινήθηκε στον τομέα των συνεργασιών; Σε ποιους τομείς θα εστιάσει η AIG το 2022 όσον αφορά στη σχέση με τους συνεργάτες και τα Προϊόντα της ;

Το 2021, μια χρονιά με πολλές προκλήσεις λόγω της υγειονομικής κρίσης, συνεχίσαμε να εργαζόμαστε υιοθετώντας το νέο μοντέλο εργασίας που επέβαλε η νέα πραγματικότητα. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα, μένοντας πιστοί στη βασική στρατηγική της εταιρίας μας: να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες τέτοιες ώστε να βοηθήσουν τους συνεργάτες μας να αναπτυχθούν επαγγελματικά και ταυτόχρονα να παρέχουν ουσιαστική κάλυψη στους ασφαλισμένους τους. Η εξ αποστάσεως εργασία δεν μας εμπόδισε να ενισχύσουμε τις σχέσεις με τους συνεργάτες μας, να προχωρήσουμε σε νέες συνεργασίες και να επαναξιολογήσουμε τις υφιστάμενες. Συνεχίσαμε να είμαστε στο πλευρό των συνεργατών μας, είτε διαδικτυακά είτε από κοντά , όπου οι συνθήκες το επέτρεπαν, προσφέροντας την άμεση και προσωπική επαφή με τους συνεργάτες μας.

Συνεχίσαμε να είμαστε στο πλευρό των συνεργατών μας, μέσω της εκπαιδευτικής δράσης των e-learnings. Τα e-learnings είναι ηλεκτρονικά σεμινάρια ανά προϊόν,on demand, όπου μπορεί να τα παρακολουθήσει ο κάθε συνεργάτης, όποτε αυτός το επιθυμεί. Επιπρόσθετα, συνεχίσαμε τις live διαδικτυακές προϊοντικές εκπαιδεύσεις των συνεργατών μας, μέσω του θεσμού AIG Academy και με ad hoc σεμινάρια διαδικτυακά ή με φυσική παρουσία, όπου αυτό κρίθηκε απαραίτητο και το επέτρεψαν οι συνθήκες.Συγκεκριμένα, το 2021 πραγματοποιήσαμε συνολικά 41 διαδικτυακά σεμινάρια (22 προϊοντικά μέσω του AIG Academy και 19 εκπαιδεύσεις για τη χρήση του νέου Portal της εταιρίας μας, το Nemo), στα οποία οι συμμετοχές άγγιξαν και ξεπέρασαν τις 1.000.Για πρώτη φορά εντάξαμε στο θεσμό των AIG Academy σεμινάρια με ψυχο εκπαιδευτική θεματολόγια, εστιάζοντας στην ενδυνάμωση περισσοτέρων ικανοτήτων των συνεργατών μας εκτός των τεχνικών γνώσεων.Παράλληλα, για πρώτη φορά δώσαμε τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να διεξάγουν την απαιτούμενη από το νόμο εκπαίδευσή τους μέσω της εταιρίας μας.

Είναι γεγονός, πλέον, ότι οι νέες τεχνολογίες ανοίγουν νέες ευκαιρίες. Βασισμένοι σε αυτήν την νέα πραγματικότητα συνεχίσαμε να εργαζόμαστε στο portal συνεργατών, το Nemo, παρέχοντας πλήθος λειτουργιών και αναβαθμίσεων κατά τη διάρκεια του έτους, προκειμένου να γίνουν πιο αποδοτικές και γρήγορες οι διαδικασίες. Η δυνατότητα των συνεργατών να λαμβάνουν προσφορές για μεγαλύτερο αριθμό προϊόντων, μέσω του Nemo, τόσο των προσωπικών όσο και των επιχειρηματικών κινδύνων και η ηλεκτρονική παρακολούθηση των ζημιών των πελατών τους, αποτελούν κάποιες από τις σημαντικές αναβαθμίσεις του Nemo προς όφελος των συνεργατών.

Για το 2022, μένοντας πιστοί στην κουλτούρα της εταιρίας και στο όραμά μας να γίνει η Ασφαλιστική Εταιρία με τη μεγαλύτερη αξία για τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες, τους υπαλλήλους αλλά και την αγορά στο σύνολό της, θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στις σχέσεις με το δίκτυο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μας, παρέχοντάς τους καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα με συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών και των λειτουργιών μας.

Στον τομέα των Προσωπικών Ασφαλίσεων θα συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε τα προϊόντα του κλάδου. Συγκεκριμένα, για το προϊόν του αυτοκινήτου θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης του προϊόντος και μέσα στο 2022 προχωρώντας σε αλλαγές σε καλύψεις και στον τρόπο τιμολόγησης , αλλαγές οι οποίες θα ενισχύσουν την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.Επιπλέον, θα αναπροσαρμόσουμε τα προϊόντα της κατοικίας, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται τόσο στις ανάγκες των πελατών,όσο και στα νέα δεδομένα που επιτάσσει η κλιματική αλλαγή.

Το ίδιο θα κάνουμε και με τα υπόλοιπα προϊόντα του κλάδου, όπως το προσωπικό ατύχημα και την ταξιδιωτική ασφάλιση, όπου η ζήτηση έχει παρουσιάσει αύξηση μετά το 2ο εξάμηνο του 2021, και στα Service Programs, όπως την επέκταση εγγύησης ή παροχή μεμονωμένων καλύψεων μέσω συνεργασιών με σπόνσορες που απευθύνονται σε πλήθος πελατών.

Στον τομέα των επιχειρηματικών κινδύνων, ο κλάδος των Χρηματικών Απωλειών θα συνεχίσει να αποτελεί την «Αιχμή του Δόρατος» για την εταιρία, με τα πρωτοποριακά συμβόλαια των Directors & Officers, Business Guard & Management Guard, Cyber Edge – όπου η AIG είναι o ηγέτης της Ελληνικής αγοράς – τα συμβόλαια των επαγγελματικών ευθυνών για μια μεγάλη κατηγορία επαγγελμάτων, τα ιδιαίτερα συμβόλαια διαχείρισης κρίσεων, όπως τα K&R (Απαγωγής και Λύτρων) καθώς και της Ανάκλησης Προϊόντων.

Τα συμβόλαια Γενικής Αστικής Ευθύνης και Ευθύνης Προϊόντων,τα οποία προσφέρουν μοναδικά πλεονεκτήματα στους πελάτες, όπως υψηλά όρια κάλυψης, παγκόσμια γεωγραφική κάλυψη και παγκόσμια δωσιδικία, βρίσκονται στις βασικές στρατηγικές της ανάπτυξης μας. Το συμβόλαιο της περιβαλλοντικής ευθύνης αποτελεί ανερχόμενο κλάδο για τα επόμενα χρόνια, ενώ και το 2022 προβλέπεται να ενταθεί σημαντικά η ζήτησή του.Στο σημείο αυτό δε θα πρέπει να παραλείψουμε ότι η στρατηγική της AIG στους πιο παραδοσιακούς κλάδους του Commercial Property και των Μεταφορών, θα συνεχίσει με την ίδια τάση όπως το 2021,προσφέροντας λύσεις σε πελάτες με πολυεθνική παρουσία.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφέρω ότι το 2022 για πρώτη φορά εγκαινιάσαμε ένα νέο τρόπο προώθησης των προϊόντων μας, το “Product of the Month”. Σύμφωνα με αυτόν, κάθε μήνας είναι αφιερωμένος σε ένα προϊόν και μέσα σε αυτόν το μήνα πραγματοποιείται σειρά δράσεων γύρω από αυτό το προϊόν (προϊοντικά σεμινάρια, αρθρογραφία, εκδηλώσεις κ.α) με απώτερο στόχο να γνωρίσουν οι συνεργάτες καλύτερα και σε βάθος τα προϊόντα της εταιρίας μας.

Γνωρίζοντας καλά ότι η σχέση με τους συνεργάτες και τους πελάτες κρίνεται τη στιγμή της ζημιάς, θα παραμείνουμε πιστοί στην Βασική Αρχή της Εταιρίας μας για Ταχύτατες και Δίκαιες αποζημιώσεις. Το 2021 καταβλήθηκε από την εταιρία μας το ποσό των € 40,4m σε αποζημιώσεις. Η Εταιρία συνεχίζει να στοχεύει σε μια από τις βασικές στρατηγικές της, που αφορά στο επίπεδο εξυπηρέτησης στις ζημιές τόσο των προσωπικών κινδύνων όσο και των εμπορικών κινδύνων, το οποίο επιβεβαιώνεται με την έρευνα που γίνεται κάθε χρόνο στους συνεργάτες, προκειμένου να εξακριβωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης στις ζημιές στην εταιρία μας και να ληφθούν άμεσα μέτρα όπου απαιτείται.

See Also

Όλα αυτά είναι βασισμένα σε ένα σύστημα δίκαιων, ανταποδοτικών αμοιβών για όλο το δίκτυο των συνεργατών μας, με διαφάνεια και συνέπεια.

Η υγειονομική κρίση έχει επηρεάσει τα προϊόντα και σε ποιους κλάδους;

Στις αρχές της υγειονομικής κρίσης, τον Μάρτιο του 2020, όπου αναγκαστήκαμε να μείνουμε στα σπίτια μας υπήρξε έκδηλη ανησυχία για την πορεία του ασφαλιστικού κλάδου εν μέσω της πανδημίας.Ενάμιση χρόνο μετά και κάνοντας τον απολογισμό μας, διαπιστώνουμε ότι η πραγματικότητα διέψευσε αυτές τις ανησυχίες σε συγκεκριμένους ασφαλιστικούς κλάδους που εντάθηκε το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.

Στις προσωπικές ασφαλίσεις, η υγειονομική κρίση αύξησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών για προϊόντα υγείας και προσωπικού ατυχήματος.Στην AIG διαθέτουμε προϊόντα προσωπικού ατυχήματος τόσο σε προσωπικό επίπεδο (για ιδιώτες και οικογένειες) όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο με πακέτα ομαδικής ασφάλισης. Παρατηρήσαμε αυξημένο ενδιαφέρον για αυτά τα προϊόντα, καθώς επίσης και για το πρόγραμμα της ταξιδιωτικής ασφάλισης μετά το 2ο εξάμηνο του 2021.Στους επιχειρηματικούς κινδύνους ο Κλάδος των Χρηματικών Απωλειών και των ευθυνών παρουσίασε μεγάλη ζήτηση με τα συμβόλαια Directors&Officers, Cyber Edge, και Επαγγελματικών Ευθυνών να βρίσκονται εξαρχής στην πρώτη θέση ζήτησης.

Με αφορμή την αύξηση της ζήτησης σε αυτά τα προϊόντα και της επιθυμίας μας να διευκολύνουμε του συνεργάτες μας παρέχοντάς τους περισσότερα τεχνολογικά εργαλεία μέσα στο 2021, λανσάραμε στο Nemo τα προτιμολογημένα προϊόνταCyber,Management Guard και Επαγγελματικών Ευθυνών για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε στους συνεργάτεςμας την αυτονομία να δημιουργούν μόνοι τους προσφορές για τα παραπάνω προϊόντα,καθώς επίσης και να εκδίδουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top