Now Reading
Τα ψηφιακά κανάλια διανομής δεν αποτελούν απειλή

Τα ψηφιακά κανάλια διανομής δεν αποτελούν απειλή

  • Αντίθετα σηματοδοτούν για εμάς την άμεση προετοιμασία σε μια ολική αναβάθμιση υποστήριξης των συνεργατών, ώστε να ενταχθούν τάχιστα στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον
Γ. Λούβαρης

Στην πορεία της 3P Insurance το 2020 και την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών της το 2021 αναφέρεται ο Γεώργιος Λούβαρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας. Ο κ. Λούβαρης μιλά επίσης για τα ψηφιακά κανάλια στην ιδιωτική ασφάλιση και την εξέλιξη της διαμεσολάβησης σε ένα μοντέλο που συνενώνει τεχνολογικά εργαλεία και ανθρώπινες δεξιότητες.

Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;

Στον ισολογισμό του 2019 με στοιχεία της ICAP που δημοσίευσε το insurancedaily.gr τα έσοδα της 3P ανέρχονταν σε 5.244.271 ευρώ, κάτι το οποίο την κατατάσσει μεταξύ των 6 κορυφαίων εταιρειών της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και των πανίσχυρων πολυεθνικών, αλλά και στη 2η θέση των μεγαλύτερων retail ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Το 2020 σε μια πρωτόγνωρη και ανατρεπτική χρονιά με αλλεπάλληλα lockdown και με μεγάλες οικονομικές ζημίες σε πληθώρα δραστηριοτήτων, η 3P κατάφερε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Τα συνολικά έσοδα για το 2020 ανήλθαν στα 5.650.709 ευρώ, ενώ τα υπό διαχείριση ασφάλιστρα (καθαρά + δικαίωμα) άγγιξαν τα 30.480.000 ευρώ. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η αύξηση αυτή έχει επιτευχθεί με ποιοτικά χαρακτηριστικά καθώς ο κλάδος Αυτοκινήτου αποτέλεσε το 56% του χαρτοφυλακίου, οι Γενικοί Κλάδοι το 15% και ο κλάδος Ζωής και Υγείας το 29%. Οι προβλέψεις μας για το 2021, κάνοντας προβολή των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου, θα σημειώσουν μια αύξηση της τάξης του 9,6% με διάρθρωση χαρτοφυλακίου 54% στον κλάδο Αυτοκινήτου, 15% στους Γενικούς Κλάδους και 31% στον κλάδο Ζωής και Υγείας.

Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;

Η διαφοροποίηση διαφαίνεται αλλά και κρίνεται καθημερινά από τους συνεργάτες που μας επέλεξαν και μας οδηγούν εδώ και πολλά χρόνια στις υψηλότερες θέσεις της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα. Η κατάταξή μας στη λίστα των 40 μεγαλύτερων εταιρειών διαμεσολάβησης της χώρας κάθε χρόνο, το επιβεβαιώνει και αποδεικνύει την επαγγελματική αλλά και την ξεχωριστή προσωπική σχέση που έχουμε με τους συνεργάτες μας. Είναι οι άνθρωποι που αξιολογούν καθημερινά τις λύσεις και τις επιλογές που προσφέρει η Εταιρεία μας, είναι αυτοί που κρίνουν το επίπεδο προσαρμογής μας στις νέες μεθόδους και εξελίξεις της τεχνολογίας, που συμμετέχουν με τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους στη βελτίωση των υπηρεσιών αλλά και της ποιότητας της καθημερινής μας σχέσης.

Η διοίκηση και όλο το στελεχιακό δυναμικό της Εταιρείας βρίσκεται ανελλιπώς δίπλα στο συνεργάτη προκειμένου να εξυπηρετήσουν και να διασφαλίσουν την επαγγελματική του επιτυχία αλλά και την δικαίωση της επιλογής του να ενταχθεί στην οικογένεια της 3P. Η άποψή μας για τα φυσικά κανάλια διανομής εξάλλου, ήταν και παραμένει ότι θα συνεχίσουν να είναι κυρίαρχα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών προϊόντων και ειδικότερα αυτών που απαιτούν συμβουλευτική ενημέρωση για τον καταναλωτή αλλά και υψηλή εξειδίκευση. Η συνύπαρξη με τα ψηφιακά κανάλια, που πλέον είναι μια πραγματικότητα σε όλη την Ευρώπη, δεν πρέπει να αποτελεί απειλή, αντίθετα σηματοδοτεί για εμάς την άμεση προετοιμασία σε μια ολική αναβάθμιση υποστήριξης των συνεργατών μας ώστε να ενταχθούν τάχιστα στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτό που επιβάλλεται όμως είναι η πολιτεία να διαφυλάξει τα φυσικά δίκτυα διανομής από τον αθέμιτο ανταγωνισμό και τη μη τήρηση των κανονιστικών διατάξεων της Τράπεζας της Ελλάδος.

See Also
Γιώργος Τσακίρης

Πιστεύετε ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα καταγραφούν στη διαμεσολαβητική αγορά εξαγορές και συγχωνεύσεις και για ποιους λόγους; Σχεδιάζετε κάποια ανάλογη κίνηση;

Η επόμενη τριετία της ασφαλιστικής αγοράς γενικότερα θα είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα αλλά και καταλυτική ως προς τον τρόπο διάθεσης των προϊόντων, συνεπεία της εξέλιξης των ψηφιακών εφαρμογών, αλλά και της διαρκούς καινοτομίας των προς διάθεση προγραμμάτων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η πανδημία έχει αλλάξει τις συνήθειες των καταναλωτών ως προς τη συναλλακτική τους συμπεριφορά με τις ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Έχει επιταχυνθεί η σχέση τους με την ψηφιακή τεχνολογία και ως εκ τούτου απαιτούν γρήγορες και άμεσες λύσεις από τον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή, έγκυρες και ακριβείς συμβουλές και πληροφορίες αλλά και ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Η 3P παρότι είναι σε σημαντικό βαθμό ψηφιοποιημένη, έχει ήδη δρομολογήσει για το επόμενο διάστημα ένα πλάνο ολικής ψηφιοποίησης επενδύοντας στη δημιουργία του phygital μοντέλου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή για τους συνεργάτες μας αλλά και στην άριστη κατάρτιση του προσωπικού μας. Ο συνδυασμός της ψηφιακής υπηρεσίας με τη διαπροσωπική σχέση του συνεργάτη με τον καταναλωτή είναι για εμάς η πρώτη και μεγαλύτερη προτεραιότητα.

Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχουν ήδη ξεκινήσει και σε επίπεδο ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και εταιρειών διαμεσολάβησης. Είναι γεγονός ότι μικρά σχήματα διαμεσολάβησης δεν θα μπορέσουν να αντέξουν τον ανταγωνισμό ακόμη και με πολύ σωστή διαχείριση. Αν δε λάβουμε και τα δεδομένα της αγοράς σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οδηγίες προς Ασφαλιστικές Εταιρείες και Διαμεσολάβηση εδώ και καιρό είναι «Εκσυγχρονισμός και Συγχωνεύσεις». Ως προς το τι σχεδιάζουμε θα επαναλάβω, όπως έχω δηλώσει και στο παρελθόν, ότι στην 3P Insurance δεν σταματάμε να αναζητούμε και να αξιολογούμε πάντα τις διαθέσιμες επιλογές και αντίστοιχα να επενδύουμε σε ανθρώπους και συνεργασίες.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top