Now Reading
Το… εμβόλιο της ασφάλειας

Το… εμβόλιο της ασφάλειας

  • Το βέβαιο είναι ότι η περίοδος δεν προσφέρεται για business…

Μια ακόμη νέα χρονιά έχουμε μπροστά μας. Μια χρονιά η οποία κληρονομεί από την προηγούμενη, το 2020, πολλά και σοβαρά προβλήματα. Το βαρύτερο όλων προφανώς είναι η πανδημική κρίση που σε κάθε περίπτωση θα σημαδέψει και το 2021. Διότι όσο καλά κι αν εξελιχθεί η υπόθεση με τον εμβολιασμό του παγκόσμιου πληθυσμού, ο Covid-19 δεν πρόκειται να αποτελέσει εύκολα παρελθόν. Οι λοιμωξιολόγοι διατείνονται ότι τις μάσκες θα αρχίσουμε να τις πετάμε σταδιακά από το Φθινόπωρο, ενώ στο μεταξύ πολλοί από τους περιορισμούς θα παραμείνουν σε ισχύ. Βέβαια, η κατάσταση στην κοινωνία, όπως και την οικονομία δεν αναμένεται τόσο τραγική όσο ήταν το 2020, όμως τα ζητήματα που θα μας απασχολήσουν θα είναι πολλά.

Η αγορά με την πάροδο των μηνών θα αρχίσει να ανακάμπτει, ωστόσο, τουλάχιστον φέτος, δεν θα επιστρέψει στην κανονικότητα την οποία όλοι γνωρίζαμε. Το 2022 και κυρίως το 2023 εκτιμούν οι περισσότεροι ότι το επιχειρείν θα γυρίσει στους παλιούς γνώριμους ρυθμούς του. Σε αυτό το κρίσιμο διάστημα, η ασφαλιστική αγορά θα δώσει τη δική της σκληρή μάχη. Θα επιδιώξει να ανακάμψει παραγωγικά, ή έστω να σταθεροποιηθεί σε κάποιο επίπεδο και, παράλληλα, θα επιχειρήσει να ανακτήσει τη σχέση που με τα χρόνια διαμόρφωσε με το ασφαλιζόμενο κοινό. Το στοίχημα δεν θα είναι εύκολο. Σήμερα, η ψυχολογία του κοινού καταγράφει ιστορικά χαμηλά ρεκόρ, η ανεργία έχει σκαρφαλώσει σε υψηλά και πάλι επίπεδα, τα εισοδήματα που χάθηκαν όλους αυτούς τους μήνες ήταν πολλά και το μυαλό κι η σκέψη όλων παραμένει στον Covid-19.

Μέσα σε αυτό το αρνητικό περιβάλλον, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καλούνται να «πωλήσουν» υποσχέσεις ασφάλειας, να περιγράψουν ένα μέλλον βασισμένο σε παραδοχές, με παροχές ικανές να εγγυηθούν την υγεία και το εισόδημα των πολιτών, όπως και τα κέρδη των εταιρειών και υπό αυτή την έννοια η επανατοποθέτησή τους στην αγορά λογίζεται σχετικά εύκολη. Ωστόσο, τίποτα δεν πρέπει να αξιολογείται ως δεδομένο. Τίποτα δεν πρέπει να λαμβάνεται ως σίγουρο. Ας μην ξεχνάμε ότι, βασικότερο χαρακτηριστικό των ασφαλειών είναι ότι δεν αγοράζονται, αλλά πωλούνται και τίποτε τη σήμερον ημέρα δεν πωλείται εύκολα. Πολύ δε περισσότερο όταν ο εν δυνάμει αγοραστής καλείται να ξεπεράσει την ιδιαιτερότητα ότι θα πληρώσει σήμερα για κάτι που θα απολαύσει μετά από χρόνια… αν το απολαύσει. Όμως, οι ασφάλειες πάντα αποτελούσαν μια δέσμευση, μια μεταχρονολογημένη υπόσχεση, μια υποσχετική έναντι του ασφαλισμένου κι ως τέτοια θα συνεχίσει να πωλείται.

See Also
Covid

Ως μια υποσχετική για ένα καλύτερο αύριο, μακριά από κινδύνους και απειλές, από δυστυχίες και καταστροφές. Οι ασφάλειες δεν αποτελούν παρά ένα «εμβόλιο» κατά του κινδύνου. Κατά των περισσότερων κινδύνων. Ένα εμβόλιο που ανακαλύφθηκε προ πολλών δεκαετιών και που με την πάροδο του χρόνου εξελίχθηκε ώστε να προλαμβάνει κάθε μετάλλαξη κινδύνου. Και το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό. Αρκεί μια ετήσια δόση για κάθε κίνδυνο σε κάθε ασφαλισμένο, ώστε να αποκτηθεί η… ανοσία της αγέλης. Είναι στο χέρι των ασφαλιστών να περάσουν το μήνυμα στην κοινωνία ότι το 2021, μια πραγματικά δύσκολη χρονιά, ο πληθυσμός καλείται να αποκτήσει τα δικά του… αντισώματα έναντι των κινδύνων που τον απειλούν. Το… εμβόλιο των ασφαλειών είναι διαθέσιμο για όλους, αρκεί να υπάρχει διάθεση από τον κόσμο να ακούσει και κυρίως να καταλάβει την αξία της ασφάλισης. Οι προκλήσεις που έρχονται χαρακτηρίζονται πολλές και χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει…

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top