Now Reading
Το Marketing στην πανδημία πρέπει να είναι πιο δημιουργικό

Το Marketing στην πανδημία πρέπει να είναι πιο δημιουργικό

  • Τίνα Κελεσάκου, Marketing & Communications Manager, Carglass® Greece

Στην εποχή της πανδημίας το marketing… οφείλει να ανταποκρίνεται με υπευθυνότητα απέναντι σε αυτό που αντιμετωπίζει η κοινωνία αποτελώντας παράλληλα ένα έγκυρο κανάλι πληροφόρησης και ενημέρωσης με επίκεντρο τον Άνθρωπο. Η υγειονομική κρίση έχει επηρεάσει δραστικά την καθημερινότητα και την ψυχολογία των ανθρώπων και κατ’ επέκταση οι καταναλωτικές τους συνήθειες έχουν προσαρμοστεί αναγκαστικά στα νέα δεδομένα. Αναπόφευκτα, λοιπόν, και το marketing, που ο ρόλος του είναι να προ- βάλλει τις υπηρεσίες και τα διαφοροποιά στοιχεία της κάθε επιχείρησης, πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί δίνοντας παραπάνω έμφαση σε όρους ασφάλειας, αμεσότητας, εγγύτητας και πάνω απ’ όλα ενσυναίσθησης. Παράλληλα, αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε και ακόμα πιο δημιουργικοί αξιοποιώντας με νέους τρόπους τα υπάρχοντα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, η ενδυνάμωση των οποίων επιταχύνεται περαιτέρω λόγω της πανδημίας.

Στην Carglass® η νέα κανονικότητα… αποτέλεσε, όπως για όλες τις επιχειρήσεις, μια δοκιμασία γρήγορων αντανακλαστικών. Αποδεδειγμένα, σε αυτήν τη δοκιμασία βγαίνουμε νικητές. Η επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων είναι ένας από τους κλάδους, που δεν διέκοψαν καθόλου τη λειτουργία τους και συνεπώς, βασικό μας στόχο συνεχίζει να αποτελεί η άμεση εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών, προκειμένου να συνεχίσουν να μετακινούνται, όποτε είναι απαραίτητο, με ασφάλεια. Η Carglass® ακόμα και μέσα σε αυτές τις συνθήκες, είναι περισσότερο από ποτέ σε θέση να διασφαλίζει την προστασία των πελατών, των συνεργατών και των Ανθρώπων της, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας και εξυπηρέτησης. Οι προκλήσεις που δημιουργούνται καθημερινά λόγω των συνεχώς μεταβαλλόμενων συνθηκών, δεν έχουν καταφέρει να επηρεάσουν το σταθερά υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, παρέχοντας στους πελάτες μας συνεχή ενημέρωση και εναλλακτικά μέσα που ήδη διαθέταμε, όπως το διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και τις πλήρως εξοπλισμένες κινητές μονάδες εξυπηρέτησης στο χώρο του πελάτη, αλλά και νέες υπηρεσίες εναρμονισμένες στη νέα πραγματικότητα, όπως την Απολύμανση 46 σημείων επαφής πριν και μετά από κάθε εργασία.

Η μέχρι τώρα πορεία μου με δίδαξε… πως η ειλικρίνεια και η υπευθυνότητα απέναντι στο κοινό πάντα επιβραβεύεται. Σε μια εποχή, που όλοι έχουμε πρόσβαση σε άπειρες πηγές πληροφόρησης άμεσα και ανεμπόδιστα, κάθε προσπάθεια επηρεασμού του κόσμου προς οποιαδήποτε κατεύθυνση μόνο εφήμερη μπορεί να είναι. Αισθάνομαι υπερήφανη να εργάζομαι σε μια εταιρεία που η ηθική της και η αίσθηση ευθύνης της αποτελούν πυξίδα για τις αποφάσεις και τη στρατηγική της σε όλα τα επίπεδα. Και βεβαίως, είναι τύχη για έναν επαγγελματία του marketing να εργάζεται σε μια εταιρεία που διαρκώς εξελίσσεται, καινοτομεί και ορίζει ψηλά τον πήχη για όλο τον Κλάδο, προσφέροντάς του συστηματικά υλικό για την προβολή του.

See Also
Νίκος Κανδύλης

Στον ελεύθερό μου χρόνο… επιλέγω να κάνω πράγματα που με βοηθούν να ισορροπήσω την καθημερινότητα με την προσωπική ζωή. Η ετήσια φιλανθρωπική οργάνωση του Ομίλου “Spirit of Belron Challenge” αποτέλεσε για εμένα μια αφορμή πριν 5 χρόνια να εισάγω πάλι στη ζωή μου την κολύμβηση, κάτι το οποίο πλέον έχει γίνει ένας αποτελεσματικός τρόπος αποφόρτισης. Παράλληλα, επιδιώκω με κάθε ευκαιρία να βρίσκομαι με την οικογένειά μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, κάτι το οποίο αυτή την περίοδο περισσότερο από ποτέ, έχει αποκτήσει μοναδική βαρύτητα.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top