Now Reading
Όταν ο Covid-19 αλλάζει τα δεδομένα, αλλάζει και η AIG

Όταν ο Covid-19 αλλάζει τα δεδομένα, αλλάζει και η AIG

  • Πώς η Εταιρεία μέσα από δύο παράλληλα προγράμματα ενίσχυσε τους δεσμούς με το ανθρώπινο δυναμικό που εργάζεται εξ αποστάσεως

Το ομαδικό πνεύμα και η καλή επικοινωνία μέσα σε μια εταιρεία –πολυεθνική και μη– γνωρίζουμε ότι είναι δυο από τους βασικότερους παράγοντες για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων και εργασιακής ικανοποίησης για αυτό και κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ατζέντα και τη στρατηγική της. Πώς όμως μια ομάδα, το διοικητικό δυναμικό μιας εταιρείας – ασφαλιστικής στην περίπτωσή μας – συντηρεί αυτούς τους παράγοντες σε περίοδο τηλεργασίας που η φυσική επαφή και επικοινωνία δεν είναι εφικτή (is not the case).

Πώς το ομαδικό πνεύμα, η «ανθρώπινη» δυναμική και η αποτελεσματική επικοινωνία παραμένουν ισχυροί δεσμοί μέσα στην εταιρεία σε καιρούς Covid-19;

Την απάντηση στην ερώτησή μας, μάς έδωσε η AIG η οποία το τελευταίο διάστημα ενεργοποίησε δύο παράλληλα προ- γράμματα για το προσωπικό της. Ένα που αφορούσε σε όλο το εργατικό δυναμικό της και ένα δεύτερο που αφορά στους γονείς εργαζόμενους ώστε να τους υποστηρίξει (ανάμεσα σε άλλα) στο να διαχειριστούν την τηλεργασία σε συνδυασμό με το γονεϊκό τους ρόλο. Το πρώτο πρόγραμμα αφορούσε στο σύνολο του προσωπικού της Εταιρείας και είχε ως βασικό σκοπό την παρακίνηση των εργαζομένων. Πώς μπορούν να κρατήσουν την αυτοπεποίθησή τους σε υψηλά επίπεδα έτσι ώστε να παραμείνουν παραγωγικοί χωρίς να «θυσιάσουν» την ψυχική τους ηρεμία κυρίως λόγω των αλλαγών στην καθημερινότητά τους και της απουσίας τους από τον εργασιακό τους χώρο. Το πρόγραμμα έτρεξε για ένα μήνα και βασίστηκε σε τρεις πυλώνες προσέγγισης και αγκαλιάστηκε από το σύνολο των εργαζομένων της Εταιρείας με την πλειονότητά τους να συμμετέχει εντατικά.

Οι συμμετέχοντες είχαν στον πρώτο πυλώνα την επιλογή να παρακολουθήσουν είτε live είτε μαγνητοσκοπημένες virtual συνεδρίες και να λάβουν ενημερωτικό υλικό με θέμα το διαλογισμό. Στο δεύτερο πυλώνα να συμμετέχουν σε webinars με θέμα την επικοινωνία και πώς μπορούν να «προπονούν τις σκέψεις τους» ενώ στον τρίτο, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δύο διαδραστικά webinars με θέμα τη φροντίδα του εαυτού τους και το ομαδικό πνεύμα. Πιο συγκεκριμένα στη θεματολογία του «διαλογισμού» έλαβαν εισαγωγικό επεξηγηματικό video για τη χρησιμότητά του το οποίο ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια του προγράμματος με τέσσερα newsletters τα οποία παρακινούν τους συμμετέχοντες να δεσμευτούν στη διαδικασία. Παράλληλα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τέσσερα virtual συνεδρίες για να εξασκήσουν τις ικανότητές τους στο διαλογισμό αλλά και για να απαντηθούν απορίες. Στη θεματολογία της επικοινωνίας και συμπεριφοράς οι συμμετέχοντες είχαν την επιλογή να παρακολουθήσουν τέσσερα webinars με επαγγελματία εισηγητή στο mindful mindset των 40’ με 45’ το κάθε ένα με σκοπό να εκπαιδευτούν αλλά και να εξασκήσουν τις νέες τους δεξιότητες.

Τέλος, στη θεματολογία της φροντίδας του εαυτού τους και του ομαδικού πνεύματος πέρα από τα δύο δια- δραστικά webinars διάρκειας μιας ώρας το κάθε ένα, έμαθαν τα οφέλη των περισσότερο υγειών επιλογών στη διατροφή τους και είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν σε συγκεκριμένες συνταγές, τις οποίες και εκτέλεσαν όλοι οι συμμετέχοντες live ως ομάδα. Το πρόγραμμα με την ονομασία R.E.V.I.V.E υλοποιήθηκε από την ομάδα BRB Creative Concepts με δημιουργό και curator την Έλενα Γεωργανά ενώ στα webinar και τις συνεδρίες συμμετείχαν οι Καίτη Φαρμάκη (συντονίστρια mindset & mindfulness), Βαλεντίνα Κορδή (συντονίστρια behaviour & coaching) & Πέννυ Καρέα, Αλεξάνδρα Σαρηγιάννη (συντονίστριες self care & belonging).

See Also
writing-letter

Η Γιώτα Μποβιάτση, HR Manager δήλωσε: «Το αίσθημα της εργασιακής ικανοποίησης μέσα από την παροχή ίσων ευκαιριών ανάπτυξης, συνεχούς εκπαίδευσης και ανοιχτής επικοινωνίας, αποτελεί συγχρόνως μια από τις κινητήριες δυνάμεις μας αλλά και έναν από τους απώτερους εταιρικούς μας στόχους. Ο στόχος αυτός δεν έχει αλλάξει και παραμένει στις προτεραιότητές μας. Οι καιροί όμως αλλάζουν και οι συνθήκες εργασίας μας δεν είναι και θα αργήσουν να ξαναγίνουν ίδιες. Αναπόφευκτα κληθήκαμε να αναγνωρίσουμε επιπλέον νέους τρόπους ενδυνάμωσης των εργαζομένων μας ώστε να ανταποκριθούν στη νέα πραγματικότητα αλλά και να εξελιχθούν προσωπικά και επαγγελματικά. Νέοι τρόποι που αξιοποιούν την τεχνολογία για να υποστηρίξουν την ανθρώπινη “σύνδεση”, τη θεμέλια βάση του δικτύου αυτού που ονομάζεται εταιρεία».

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top