Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

3 × four =

sixteen − 4 =

Ένα άρθρο στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα investors.com τράβηξε την προσοχή μου.

Να πω την αλήθεια οτιδήποτε με τίτλο «τα 10 μυστικά της επιτυχίας», θα το έκανε αυτό. Φυσικά και δεν υπάρχουν τέτοιου είδους μυστικά όπως και δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο κάτω από τον ήλιο. Μερικές φορές όμως κάτι που έχουμε διαβάσει ή ακούσει ή συλλογιστεί μας υπενθυμίζει να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Μας ξυπνάει! Μας δίνει την ευκαιρία να αναθεωρήσουμε τις προοπτικές μας! Για το λόγο αυτόν σας παρουσιάζω τα 10 μυστικά της επιτυχίας από το Investors.com ελπίζοντας πως θα σας βοηθήσουν να επανεξετάσετε ή ακόμα και να αναθεωρήσετε μερικές από τις πρακτικές σας.

1. Ο τρόπος σκέψης είναι το παν

To 1956, ο Earl Nightingale, Αμερικανός Συγγραφέας και ομιλιτής, ηχογράφησε το “The Strangest Secret” θέλοντας να εκπαιδεύσει τους ασφαλιστές του στο πρακτορείο που διατηρούσε. Η ανταπόκριση στα μηνύματά του μέσα από το ηχογραφημένο υλικό είχε τέτοιες επιπτώσεις στους ασφαλιστές του, που η ζήτηση για αντίγραφα με σκοπό να τα μοιράσουν σε συγγενείς και φίλους άρχισε να αυξάνεται κατακόρυφα. Με σκοπό να ανταποκριθεί στο κάλεσμα, η Columbia Records ανέλαβε την παραγωγή στη ζήτηση με αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις από τα αντίτυπα να φτάσουν στα ύψη ξεπερνώντας το ένα εκατομμύριο κερδίζοντας χρυσό δίσκο – τον πρώτο και μοναδικό χρυσό δίσκο για ακουστικό υλικό! Σήμερα, μετά από σχεδόν 60 χρόνια, το “The Strangest Secret” παραμένει έ να από τα πιο ισχυρά και με επιρροή μηνύματα που έχει καταγραφεί ποτέ. Συνεχίζει να αλλάζει τις ζωές ανθρώπων που το ακούνε. Το μήνυμα που περνάει είναι α πλό: Γινόμαστε αυτό που σκεφτόμαστε. Εάν ξοδεύουμε αρκετό χρόνο για να σκεφτόμαστε κάτι σημαντικό, υπάρχει μια καλή πιθανότητα οι σκέψεις μας, να κατευθύνουν τις ενέργειές μας.

2. Αποφασίζοντας αληθινά όνειρα και στόχους

Οι στόχοι μας ή ο στόχος μας πρέπει να αντανακλούν ό,τι σκεφτόμαστε τον περισσότερο χρόνο. Εάν ο στόχος είναι τα χρήματα (πρέπει να ορίσουμε πόσα χρήματα) τότε πρέπει να σκεφτούμε έναν στόχο ο οποίος με την επίτευξή του θα μας φέρει πιο κοντά στην επιθυμία μας. Αν αυτό που θέλουμε είναι να γίνουμε γνωστοί και χρήσιμοι σε μια αγορά, να έχουμε καλύτερες επιδόσεις σε ένα άθλημα, να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί στο τρίαθλο, ή να ειδικευτούμε σε μια συγκεκριμένη δεξιότητα, τότε η δημιουργία στόχων είναι το κλειδί της επιτυχίας. Γράφουμε το στόχο σε εμφανές σημείο έτσι ώστε να το βλέπουμε κάθε μέρα. Και πάλι, γινόμαστε αυτό που σκεφτόμαστε.

3. Αναλαμβάνοντας δράση

Τι πρέπει να κάνουμε όλη μέρα, κάθε μέρα, για να συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε το στόχο μας; Μήπως πρέπει να προσχωρήσουμε σε μια ένωση; Να προσλάβουμε προπονητή/εκπαιδευτή; Να διαβάσουμε βιβλία; Να πιστοποιηθούμε στον κλάδο μας ή το επάγγελμά μας; Να παρακολουθήσουμε σεμινάρια; Να γνωρίσουμε κόσμο και να αναπτύξουμε σχέσεις με ανθρώπους που κάνουν ό,τι θα θέλαμε να κάνουμε; Να σκεφτούμε τον τρόπο που θα θέλαμε να σκεφτόμαστε; Να γίνουμε αυτοί που θα θέλαμε να γίνουμε; Να κ υκλοφορήσουμε στα μέρη που θα συναντούσαμε ανθρώπους της αγοράς μας; Τι πρέπει να λέμε; Με ποιον; Οι στόχοι είναι απλά ιδέες χωρίς δραστικές κινήσεις. Δεν π ρέπει να αφήνουμε δικαιολογίες να μας εμποδίζουν. Και προπαντός δεν πρέπει να πείθουμε τους εαυτούς μας ότι δεν μπορούμε. Ας σκεφτόμαστε όλους τους λόγους για τους οποίους μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους μας. Δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε το πρώτο βήμα. Πρέπει απλά… να το κάνουμε!

4. Διά βίου μάθηση

Ας ξανακαθίσουμε στα θρανία ή ας διαβάσουμε βιβλία. Είναι σημαντικό να εκπαιδευτούμε και να αποκτήσουμε ειδίκευση. Ας βρισκόμαστε πάντα στη μέση ενός καλού βιβλίου. Είτε έχει να κάνει με το χόμπι μας, είτε καλύτερα με τον τομέα στον οποίο απασχολούμαστε. Ένα καλό βιβλίο μπορεί να μας βοηθήσει να αναπτύξουμε τις ικανότητές μας εκτός από τις γνώσεις μας για το αντικείμενό μας. Τούτου λεχθέντος, πρέπει πάντα να αναζητούμε καλύτερους τρόπους για να πετυχαίνουμε τους στόχους μας, έτσι όταν δεν επικοινωνούμε, προφορικά ή γραπτά, θα πρέπει να διαβάζουμε! Ένα έξυπνο κόλπο είναι να τα κρατάμε στη βιβλιοθήκη του γραφείου μας. Με αυτό τον τρόπο όταν έχουμε ελεύθερο χρόνο, να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας. Η ποικιλία είναι ένα άλλο έξυπνο κόλπο. Θέματα όπως οι πωλήσεις, οι δημόσιες σχέσεις, οικονομικά, διοίκηση επιχειρήσεων, παραπομπές και δημιουργικότητα είναι μερικά από την ποικιλία που θα ήταν καλό να έχουμε. Ένα βιβλίο κάθε δύο εβδομάδες θα ήταν το ιδανικότερο, χρησιμοποιώντας για σελιδοδείκτη μια κάρτα με τους μακροχρόνιους στόχους μας.

5. Επιμονή και σκληρή δουλειά

Ποτέ δεν παραδίδουμε τα όπλα! Ξυπνώντας νωρίς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το χρόνο για να δουλέψουμε τους στόχους μας. Ορίζοντας ένα χρονοδιάγραμμα (δοκιμαστικό) δίνουμε τη δυνατότητα στον εαυτό μας να βιώσει μια καινούργια εμπειρία. Ας βάλουμε για παράδειγμα το στόχο κάθε μέρα για 30 ημέρες να ξυπνάμε στις 5 το πρωί και να δουλεύουμε μέχρι της 7.30. Είτε τους στόχους μας, είτε κάποιο project της δουλειάς. Στο τέλος της εβδομάδας θα έχουμε δουλέψει μια επιπλέον ημέρα! Χωρίς να υπολογίζουμε τα Σαββατοκύριακα!

6. Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Το λάθος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Γνωρίζοντας τις λεπτομέρειες, αντιλαμβανόμαστε καλύτερα το πρόβλημα. Οι ερωτήσεις που κάνουμε για να κατανοήσουμε ένα θέμα πρέπει να είναι πολλές και στοχευμένες. Επίσης σημαντικό είναι να μιλάμε στους κατάλληλους ανθρώπους και να βάζουμε τις κατάλληλες προθεσμίες. Ό,τι είναι μετρήσιμο είναι και υλοποιήσιμο! Έχοντας ένα σύστημα ελέγχου των επιδόσεών μας, μπορούμε να κρατάμε τις ισορροπίες και να γνωρίζουμε αν είμαστε στο σωστό δρόμο. Πώς ξέρουμε ότι θα πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση, αν δεν έχουμε πλοηγό; Ποιος είναι ο δικός μας πλοηγός που χρειαζόμαστε για να διασφαλίσουμε την δική μας σωστή πορεία; Γνωρίζοντας ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση, θα μας εμπνεύσει να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυνατά!

7. Εστιάζοντας στο χρόνο και στο χρήμα

Ας μείνουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας! Αν ένας πυγμάχος χάσει τη συγκέντρωσή του, μπορεί να χάσει τον αγώνα. Οι επαγγελματίες αθλητές επενδύουν σε χρόνο και χρήμα για να κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να γίνουν καλύτεροι. Εάν πιστεύουμε ότι έχει νόημα να επενδύσουμε σε ένα βιβλίο, πρόγραμμα, σεμινάριο, πιστοποίηση, δίαιτα, προπόνηση, σύστημα διαχείρισης, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, τότε ας το κάνουμε!

8. Καινοτομώντας γινόμαστε διαφορετικοί

Πηγαίνοντας με το ρεύμα παρασυρόμαστε από τις ιδέες και τις επιτυχίες των άλλων. Εκείνοι που έκαναν τη διαφορά, βγήκαν από το ρεύμα και βρήκαν έναν δημιουργικό τρόπο να περάσουν την ιδέα τους στο ευρύτερο κοινό επιτυγχάνοντας το στόχο τους. Ας σκεφτούμε τους κωμικούς που έχουν ένα μοναδικό χαρακτήρα, ή έναν παίκτη ποδοσφαίρου με τη διαφορετική τακτική του, ή έναν χρηματοοικονομικό σύμβουλο με ξεχωριστό πελατολόγιο. Για να μην αναθερθούμε στους τεχνολογικούς κολοσσούς (Facebook, Google, Apple) που αλλάξαν τον κόσμο για πάντα.

9. Επικοινωνώντας με τους ανθρώπους αποτελεσματικά

Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Πώς μπορούμε λοιπόν να προσεγγίσουμε καλύτερα τις ειδικές ανάγκες των εν δυνάμει αλλά και υπαρχόντων πελατών μας; Κατανοώντας και παρακινώντας τους άλλους. Βοηθώντας άλλους ανθρώπους να αναπτύξουν και να επιτύχουν τους στόχους τους. Μαθαίνοντας να ακούμε! Κάνοντας ερωτήσεις και ακούγοντας προσεκτικά λίγο περισσότερο. Όλοι γνωρίζουμε ανθρώπους που μιλάνε συνέχεια για τον εαυτό τους και ποτέ δεν ρωτάνε τίποτα για εμάς. Μήπως είσαι ένας από αυτούς;

10. Ειλικρίνια και Αξιοπιστία. Αναλαμβάνοντας ευθύνες

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι οι άλλοι μπορούν να υπολογίζουν σε εμάς. Διαφορετικά όλα τα άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα.