Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

fifteen + eleven =

nine + 8 =

Δεκέμβριος είναι πάντα ο πιο hot μήνας όσον αφορά την πα- ραγωγικότητα των Ασφαλιστικών Εταιρειών.

Λίγο τα δώρα στους μισθωτούς, λίγο οι εσωτερικοί διαγωνισμοί –ταξίδια που βάζουν οι Ασφαλιστικές εταιρείες – δημιουργείται μια έντονα παραγωγική περίοδος με τους ασφαλιστές να δου- λεύουν πυρετωδώς προκειμένου να πιάσουν τους στόχους τους. Είναι σαν την τελική ευθεία σε έναν αγώνα δρόμου που όμως μόνο όσοι ήταν ενεργοί όλο το προηγούμενο διάστημα θα μπορέσουν να ξεχωρίσουν και να κάνουν τη διαφορά. Φέτος, το κλείσιμο του χρόνου σηματοδοτεί και την ολοκλήρωση σχεδόν ενός έτους κάτω από το νέο νόμο.

Το νέο κανονιστικό πλαίσιο ήρθε, ο νόμος εφαρμόστηκε και οι επιπτώ- σεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες θα φανούν σύμφωνα με τους ειδικούς μετά και τον επόμενο χρόνο. Πάει λοιπόν ο παλιός ο χρό- νος και μαζί του πήρε εταιρείες όπως την Aigaion, την International Life αλλά και την ΑΤΕ Ασφαλιστική, προ- μηνύοντας ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές για το μέλλον. Αλλαγές που είτε το θέλουμε είτε όχι συρρικνώνουν το μέγεθος της ασφαλιστικής αγοράς ως προς τις εταιρεί- ες που λειτουργούν και τους ασφαλιστικούς διαμεσο- λαβητές που ασκούν το επάγγελμα. Ο λόγος; Αναγκαίο κακό θα λέγαμε εμείς καθώς η πλασματική ανάπτυξη που είχε στο παρελθόν η χώρα δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει και την Ασφαλιστική Αγορά.

Ποιοι θα επιβιώσουν από αυτό το κύμα συρρίκνωσης; Πιθανώς οι νοικοκύρηδες, οι επαγγελματίες, οι καλά ενημερω- μένοι ασφαλιστές αλλά και όσοι νέοι επιλέξουν αυτή την περίοδο να μπουν στο επάγγελμα. Και γιατί πιστεύουμε ότι τώρα είναι καλή περίοδος για να εισέλθουν νέα άτομα στο επάγγελμα;

Μα γιατί θα γνωρίσουν το χώρο χωρίς να είναι επηρεασμένοι από τις κακές πρακτικές και συνήθειες του παρελθόντος, θα δοκιμαστούν στα δύσκολα και θα φέρουν έναν αέρα ανανέωσης σε πείσμα των καιρών. Μια νέα εποχή για την Ασφαλιστική Αγορά, η οποία Θεού θέλοντος και κράτους επιτρέποντος θα διπλασιάσει – το λιγότερο – τη συμμετοχή της στο ΑΕΠ της χώρας άρα και τις ευκαιρίες για όσους ασχοληθούν μαζί τ ης. Επίσης, σε αυτό το τεύχος θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε για την αγορά των ναυτασφαλίσεων στην Ελλάδα, να ενημερωθείτε για τη σωστή χρήση των social media αλλά και να λύσετε το ασφαλιστικό σταυρόλεξο το μοναδικό στην Ελλη- νική Ασφαλιστική Αγορά!

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι