Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

five × 2 =

11 − ten =

290.000 διαδικτυακοί πελάτες στην Anytime

Στη δόμηση αποτελεσματικού δικτύου εξυπηρέτησης πελατών στηρίζει την ανάπτυξή της η Anytime.

ΗΕταιρεία έχει διευρύνει τις εργασίες της στους τομείς της υγείας και της κατοικίας και ασφαλίζει συνολικά 290.000 πελάτες διαδικτυακά. Σύμφωνα με τον κ. Τ. Ηλιακόπουλο, Επικεφαλής του εγχειρήματος από την αρχή της λειτουργίας της Anytime, ο στόχος που τέθηκε και επιτεύχθηκε ήταν η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Όπως αναφέρει το μέλλον στην πώληση βρίσκεται στις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο, καθώς «νομοτελειακά, όλο και περισσότερες υπηρεσίες, όλο και περισσότερα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα online».

Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείστε online; Ποιες ασφαλίσεις αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου σας και συνολικά πόσους ψηφιακούς πελάτες έχετε;

Το όραμά μας να δημιουργήσουμε έναν νέο τρόπο, μια νέα φιλοσοφία ασφάλισης γέννησε την Anytime. Οι online υπηρεσίες ασφάλισης για αυτοκίνητα, ήταν ουσιαστικά η αρχή. Αναζητήσαμε τον καλύτερο, ευκολότερο και πιο αξιόπιστο τρόπο να δώσουμε λύσεις για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, δίκυκλων και φορτηγών και στην πορεία χτίσαμε με σταθερά βήματα online υπηρεσίες και στον τομέα της ασφάλισης σπιτιού και υγείας. Σήμερα, η Anytime, με περηφάνια μετρά στο χαρτοφυλάκιό της 290.000 πελάτες.

Υπάρχει για τον πελάτη αυτό που ονομάζουμε  after sales service ή ο ρόλος σας τελειώνει με την πώληση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου;

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο ξεκίνημα της Anytime, ήταν να απαντήσουμε στην πράξη σε αυτό το εύλογο ερώτημα που θέτετε και εσείς σήμερα. Το ζητούμενο για εμάς ήταν και παραμένει να χτίζουμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας. Κάτι τέτοιο χωρίς ποιοτικό, συνεπές και εκτενές after sales service δεν γίνεται. Είναι ένα στοίχημα που κερδίσαμε από την πρώτη ημέρα. Και αυτό αποδεικνύεται από τον όγκο των πελατών μας, από την υψηλή ικανοποίηση που έχουν στην Anytime και φυσικά από τους πολύ υψηλούς δείκτες διατηρησιμότητας, οι οποίοι ξεπερνούν το 90%. Αν θες να λες ότι σέβεσαι τον πελάτη σου, οφείλεις να έχεις έτοιμο, στημένο και αποτελεσματικό δίκτυο υποστήριξης των αναγκών του πριν – το τονίζω αυτό – πριν την πώληση.

Πιστεύετε ότι το μέλλον της ασφάλισης βρίσκεται στην ψηφιακή πώληση;

Το μέλλον στο οποίο αναφέρεστε, δεν αφορά μόνο στην ασφάλιση. Αφορά πλέον σε ό,τι κάνουμε. Η ψηφιακή δραστηριότητα στην καθημερινότητα όλων μας είναι μια πραγματικότητα που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει. Είμαστε όλοι στο internet για ενημέρωση, για χαλάρωση, για συνομιλία, για πληροφόρηση. Νομοτελειακά, όλο και περισσότερες υπηρεσίες, όλο και περισσότερα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα online. Έχουμε πλέον γενιές που σχεδόν «ζουν» ψηφιακά. Επομένως, το μέλλον της ασφάλισης βρίσκεται σίγουρα και στην ψηφιακή πώληση.

Είναι στα σχέδιά σας η δημιουργία συνεργειών με εταιρείες άλλων κλάδων;

Ήδη από το 2013, η Αnytime έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο συνεργειών με μεγάλες εταιρείες, όπως είναι π.χ. η Cosmote, η Shell και η ΙΚΕΑ, προσφέροντας ειδικά προνόμια που μεγιστοποιούν το όφελος για τους κοινούς μας πελάτες. Σχεδιάζουμε και άλλες τέτοιες συνεργασίες, καθώς πιστεύουμε ότι πλέον οι καταναλωτές που είναι όλο και πιο ενημερωμένοι, αναζητούν συνδυασμούς ευκολίας και οικονομίας στην καθημερινότητά τους. Είμαστε πολύ εφευρετικοί σε αυτό τον τομέα για να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες της σύγχρονης ζωής. Για παράδειγμα, πριν ένα μήνα ξεκινήσαμε μία συνεργασία με την Αττική Οδό που σε κάθε νέα ασφάλιση στην Anytime, ο πελάτης της Αττικής Οδού επωφελείται με δωρεάν διελεύσεις.

Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά στην online πώληση;

Είναι θετικό κάποιος να μπορεί να ασφαλιστεί εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, ό,τι ώρα θέλει, απ’ όποιο σημείο και αν βρίσκεται. Αρκεί αυτή η διαδικασία να είναι ασφαλής και αξιόπιστη. Και μετά έρχεται το μεγαλύτερο στοίχημα. Να προσφέρεις στον πελάτη σου όχι μόνο αυτό που του έχεις υποσχεθεί, αλλά ακόμα περισσότερα στη σχέση σου μαζί του. Αυτή είναι και η φιλοσοφία μας, αυτή είναι και η επιτυχία μας στην Anytime.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι