Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

20 − five =

fourteen + fifteen =

Την ηγετική παρουσία της Interamerican στους κλάδους οδικής και άμεσης ιατρικής (προσωπικής) βοήθειας δηλώνει η ανταπόκριση των σχετικών υπηρεσιών της Εταιρείας κατά το 2014, σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία, σε σύνολο 315.995 περιστατικών, αυξημένων κατά 2,5% έναντι του 2013.

Η δραστηριότητα της Interamerican στους ανωτέρω κλάδους σηματοδοτήθηκε κατά το περασμένο έτος από την ανάπτυξη των υποδομών και από νέες συνεργασίες, ενώ η παραγωγή ασφαλίστρων βοήθειας ανήλθε στα 26,1 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, στον κλάδο οδικής βοήθειας η Εταιρεία διαχειρίστηκε 291.248 περιστατικά με υπηρεσίες επιτόπου επισκευής σε 108.359 περιπτώσεις, ρυμούλκησης σε 88.997 και επαναπατρισμού 8.788 οχημάτων. Οι ιδιαίτερες υπηρεσίες φροντίδας ατυχήματος αφορούσαν σε 85.104 περιστατικά. Στην οδική βοήθεια η Interamerican διαθέτει στόλο 240 ιδιόκτητων οχημάτων, απασχολεί περίπου 300 εργαζόμενους (εξειδικευμένους συντονιστές διαχείρισης περιστατικών και οδηγούς – τεχνικούς), ενώ συνεργάζεται και με 70 παρόχους υπηρεσιών σε όλη τη χώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας στη βάση των πελατών, ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης της βοήθειας υπολογίζεται σε μισή ώρα, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών υπερβαίνει το 90%.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η Εταιρεία ανταποκρίθηκε σε 24.747 κλήσεις, έχοντας πραγματοποιήσει 101 διακομιδές επειγόντων περιστατικών από αέρος και 4.903 διακομιδές με ασθενοφόρο. Οι ιατρικές συμβουλές από τη «Γραμμή Υγείας 1010» έφθασαν τις 19.743. Είναι αξιοσημείωτη η βοήθεια σε πρώτο χρόνο σε κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδος, στο πλαίσιο συμφωνιών συνεργασίας που έχει συνάψει η Interamerican με την τοπική αυτοδιοίκηση. Ενδεικτικά, κατά το 2014 πραγματοποιήθηκαν 15 σχετικές διακομιδές με ελικόπτερο και αεροπλάνο  από νησιά τα οποία παρέχουν το πρόγραμμα άμεσης ιατρικής βοήθειας της Εταιρείας στους κατοίκους τους.

«Εστιάζουμε στη συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών βοήθειας διότι πρόκειται για παροχές με άμεσο κοινωνικό όφελος, που ενισχύουν και τη δημόσια εικόνα της Interamerican», τονίζει ο Γιώργος Μαυρέλης, Γενικός Διευθυντής Εργασιών του Ομίλου, ενώ ο Γενικός Διευθυντής Βοήθειας, Γιώργος Βαλαής, επισημαίνει ότι οι παρεχόμενες καλύψεις οδικής βοήθειας σε συνεργαζόμενες εταιρείες ασφάλισης αυτοκινήτου, καθώς και το πρόγραμμα συνεργείων με την τοπική αυτοδιοίκηση για παροχές άμεσης ιατρικής βοήθειας, έχουν προσδώσει ιδιαίτερη δυναμική σε σχετικές δραστηριότητες της Interamerican, που κυριαρχεί σε μερίδιο αγοράς.