Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

6 κινήσεις ματ στις παρουσιάσεις

Πριν από μερικά χρόνια είχα πάει να παρακολουθήσω τα αποτελέσματα ενός διαγωνισμού για startups στη Βιέννη, όπου 2.500 νεοφυείς επιχειρήσεις ανταγωνίζονταν για να κερδίσουν χιλιάδες ευρώ σε κεφάλαια. Παρατήρησα τις παρουσιάσεις, αλλά αντί να δίνω προσοχή στις ιδέες το ενδιαφέρον μου εστιάστηκε στη γλώσσα του σώματος και τις μικροεκφράσεις των κριτών. Δώσαμε την πρόβλεψή μας για το ποιος θα κερδίσει πριν ανακοινωθούν οι νικητές και, όπως εμείς και το κοινό, μάθαμε σύντομα, ότι είχαμε χαλάσει την έκπληξη.

Δύο χρόνια αργότερα ήμασταν καλεσμένοι στο ίδιο γεγονός, αλλά αυτήν τη φορά, αντί να παρακολουθούμε τους κριτές, παρατηρήσαμε τους διαγωνιζόμενους. Το καθήκον μας δεν ήταν να μαντέψουμε τους νικητές, αλλά να καθορίσουμε πώς η μη λεκτική επικοινωνία των παρουσιαστών συνέβαλε στην επιτυχία ή την αποτυχία τους.

Εκτιμήσαμε κάθε υποψήφιο επιχειρηματία σε κλίμακα από 0-15. Οι άνθρωποι σημείωσαν βαθμούς για κάθε σημάδι θετικής, σταθερής γλώσσας του σώματος, όπως το χαμόγελο, την επαφή με τα μάτια και τις πειστικές χειρονομίες. Έχαναν πόντους για κάθε αρνητικό σήμα, όπως νευρικές κινήσεις, δύσκαμπτες κινήσεις των χεριών και αποπροσανατολισμένα μάτια. Διαπιστώσαμε ότι οι οκτώ διαγωνιζόμενοι που επιλέχτηκαν από τους κριτές σημείωσαν κατά μέσο όρο 8,3 στην κλίμακα των 15 βαθμών. Το ίδιο συμβαίνει και στην πολιτική. Στο Κέντρο Γλωσσών Σώματος, μελετήσαμε επιτυχημένους ηγέτες σε διάφορα πεδία και προσδιορίσαμε διάφορες θέσεις που είναι δείκτες αποτελεσματικής, πειστικής γλώσσας του σώματος:

1_Το κουτί του Κλίντον: Για να βοηθήσουν τον Μπιλ Κλίντον να κρατήσει τη γλώσσα του σώματός του υπό έλεγχο, οι σύμβουλοί του τον έμαθαν να φανταστεί ένα κουτί μπροστά από το στήθος και την κοιλιά του μέσα στο οποίο να περιορίζονται οι κινήσεις των χεριών του. Έκτοτε, το «κουτί Κλίντον» έχει γίνει ένας δημοφιλής όρος στον τομέα.

2_Κρατώντας την μπάλα: Δείχνει ηγετικά στοιχεία. Είναι σαν να έχετε σχεδόν κυριολεκτικά τα γεγονότα στα χέρια των δακτύλων σας. Ο Steve Jobs χρησιμοποιούσε συχνά αυτήν τη χειρονομία.

3_Χέρια πυραμίδας: Όταν είμαστε σίγουροι τα χέρια μας είναι σταθερά. Σηκώσετε τα δύο χέρια μαζί σε μια χαλαρή πυραμίδα. Πολλά στελέχη επιχειρήσεων χρησιμοποιούν αυτήν τη χειρονομία, αν και προσέχουν την υπερβολική χρήση ή την αντιστοίχιση με αυταρχικές ή αλαζονικές εκφράσεις του προσώπου.

4_Σταθερή ανοιχτή στάση: Πρόκειται για την όρθια στάση του σώματος όπου το άνοιγμα των ποδιών είναι περίπου στην απόσταση των ώμων. Δείχνει ότι έχετε τον έλεγχο.

5_Άνοιγμα των χεριών: Δείχνει ειλικρίνεια και αποδοχή. Η Όπρα χρησιμοποιεί πολύ αυτή την κίνηση.

6_Παλάμες χεριών προς τα κάτω: Είναι σημάδι δύναμης, εξουσίας και κατευνασμού. Ο Ομπάμα χρησιμοποιούσε αυτήν τη χειρονομία για να μιλήσει σε πλήθη κατευνάζοντας την ορμή τους.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 4 Ψήφοι