Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

seventeen − eight =

8 + 8 =

* Του Αναστάσιου Λιάσκου, Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού

Ο Τουρισμός αναδείχθηκε βασικός μοχλός ανάκαμψης και επανεκκίνησης της ελληνικής Οικονομίας, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην έξοδο από την κρίση, στην αύξηση των εθνικών εσόδων, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Οικονομίας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Εμπιστευόμαστε τις τεράστιες δυνατότητες του τόπου μας και αποστέλλουμε ένα ισχυρό σήμα στις αγορές. Η νέα τουριστική στρατηγική απέφερε ήδη για το 2013, πολύ θετικά αποτελέσματα, με 18 εκατομμύρια αφίξεις και περί τα 12,5 δισ. άμεσα έσοδα, με ευοίωνες προοπτικές για το 2014. Στο Υπουργείο Τουρισμού καθιστούμε τον Τουρισμό εθνική υπόθεση και συμβάλλουμε στη μεγιστοποίηση της δυναμικής του μέσα από τη νέα Εθνική Τουριστική Πολιτική.

Πολιτική η οποία επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη των Θεματικών και Εναλλακτικών μορφών που προωθούν τον Τουρισμό των Εμπειριών και των Τεσσάρων Εποχών. Όχι μόνον «Ήλιος και Θάλασσα», αλλά έμφαση στο σημαντικό πολιτιστικό και ιστορικό μας απόθεμα, με ποιοτικές υπηρεσίες φιλοξενίας, γαστρονομίας, διασκέδασης, σε μια χώρα με εξαίρετο κλίμα και απαράμιλλες φυσικές ομορφιές, 12 μήνες και 365 μέρες το χρόνο. Αυτή είναι η νέα διεθνής τάση στον Τουρισμό. Αυτήν προωθούμε συντονισμένα, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με αξιοποίηση του ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Επενδύοντας στα διαχρονικά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος προτείνουμε ολοκληρωμένες εμπειρίες (the true Greek experience) για κάθε επισκέπτη. Εμπειρίες που μπορούν να προωθηθούν στη διεθνή τουριστική αγορά και να αποτελέσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες με σημαντικά οικονομικά οφέλη, να στηρίξουν τοπικά προϊόντα και να αναδείξουν την τοπική ιστορία, τον πολιτισμό και τη γνήσια φιλοξενία των ανθρώπων. Ο Συνεδριακός Τουρισμός αποτελεί σημαντικό μέρος αυτού του σχεδίου, δεδομένου ότι η διοργάνωση συνεδρίων είναι ένας από τους πλέον αναπτυσσόμενους και δυναμικούς τομείς για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

* Ο Συνεδριακός Τουρισμός αποτελεί μια θεματική μορφή, περισσότερο ανθεκτική στις σημερινές συνθήκες από ότι ο τουρισμός αναψυχής. Επιπλέον,  αποτελεί βαρόμετρο και αποδεικνύει πόσο ασφαλής τουριστικά είναι η Ελλάδα, γιατί είναι γνωστό ότι συνέδρια δεν διεξάγονται όπου υπάρχει αστάθεια. *

Η Ελλάδα, με ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand name στην παγκόσμια αγορά, αποτελεί ιδανικό προορισμό. Ασφαλής, φιλόξενη και αξιόπιστη, συνδυάζει σοβαρές υποδομές με άρτιους συνεδριακούς χώρους σε όλη την επικράτεια, αλλά και ικανότατο ανθρώπινο δυναμικό με επαγγελματισμό και τεχνογνωσία. Στοιχεία που μπορούν να της προσδώσουν υψηλότερες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη του Συνεδριακού Τουρισμού.

Ο Συνεδριακός Τουρισμός αποτελεί μια θεματική μορφή, περισσότερο ανθεκτική στις σημερινές συνθήκες από ότι ο τουρισμός αναψυχής. Επιπλέον,  αποτελεί βαρόμετρο και αποδεικνύει πόσο ασφαλής τουριστικά είναι η Ελλάδα, γιατί είναι γνωστό ότι συνέδρια δεν διεξάγονται όπου υπάρχει αστάθεια. Η Ελλάδα και ιδιαίτερα η Αθήνα, δυστυχώς, υπέστη από την κρίση και από τη δυσφήμιση σημαντικές ακυρώσεις κρατήσεων και πτώση της τουριστικής κίνησης.

Εμείς στο Υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με τους φορείς, το Δημόσιο και τον ιδιωτικό Τομέα, με στρατηγικό σχεδιασμό, επικοινωνιακή αντεπίθεση και αποτελεσματικές κινήσεις στο εξωτερικό, πετύχαμε να αποκαταστήσουμε την εικόνα και την αξιοπιστία της Χώρας. Διαμορφώνονται ήδη νέες συνθήκες. Εμπεδώνεται η ασφάλεια, το σταθερό επιχειρηματικό περιβάλλον, ο Τουρισμός θωρακίζεται θεσμικά, ενδυναμώνονται οι δομές του μέσα από μεταρρυθμίσεις, απλοποιούνται γραφειοκρατικές διαδικασίες, δίδονται κίνητρα νέων επενδύσεων, αξιοποιούνται πόροι του ΕΣΠΑ, εμπεδώνεται η σύμπραξη Δημοσίου με τον Ιδιωτικό Τομέα, με στόχο την ανταγωνιστικότητα της Οικονομίας.

conference_2

Ο συνεδριακός τουρισμός προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό και μπορεί να συμβάλλει στη νέα προσπάθεια ενίσχυσής του. Σύμφωνα με τα στοιχεία, καλύπτει το 3-4% του αριθμού των αφίξεων ξένων τουριστών διεθνώς και το 6-7% της συνολικής ροής τουριστικού συναλλάγματος. Κάθε σύνεδρος υπολογίζεται ότι δαπανά 5-7 φορές περισσότερα χρήματα από έναν κοινό επισκέπτη. Ο Συνεδριακός Τουρισμός εντάχθηκε ήδη διακριτά από το Υπουργείο Τουρισμού στο ευρύτερο σχέδιο προβολής της Χώρας ως τουριστικού προορισμού. Μέσα από τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού δημιουργούμε ευνοϊκό κλίμα, ώστε να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα και τη δυναμική του κλάδου.

Αξιοποιούμε τα έργα πνοής για το συνεδριακό τουρισμό που θα υλοποιηθούν στο Φαληρικό Δέλτα με τη δημιουργία ενός νέου σύγχρονου συνεδριακού κέντρου, αλλά και τη νέα εικόνα μεγάλων πόλεων, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη με την καθιέρωσή τους ως City Break τουριστικών προορισμών. Χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια με τους φορείς και τους επαγγελματίες διοργάνωσης συνεδρίων για την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου, αξιοποιώντας τις εγκαταστάσεις και υποδομές που κατασκευάσθηκαν στην Αττική με αφορμή του Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και τις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες με χώρους συνεδρίων σε όλη τη Χώρα. Για να πετύχει η προσπάθεια, είναι απαραίτητο να υπάρξουν συνέργειες και συνεργασία Πολιτείας, Φορέων και Επαγγελματιών του Τουρισμού. Μόνο με συνεργασία θα συνεχίσουμε να έχουμε θετικό πρόσημο. Χρειάζεται εντατική προσπάθεια και σωστή προετοιμασία. Μόνο με συνεργασία, συγκροτημένο σχεδιασμό και σωστή πληροφόρηση θα μπορέσουμε να απαντήσουμε στις προκλήσεις της εποχής μας, εποχή εξειδίκευσης και υψηλών απαιτήσεων και να θέσουμε τις βάσεις για έναν ποιοτικότερο Τουρισμό.