Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

4 × one =

5 + 4 =

Α. Μόφορη: Πρέπει να προσφέρουμε καινοτόμα και απλά προϊόντα

Kαθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου να ασχοληθώ με τον ασφαλιστικό χώρο… έπαιξε η αγάπη μου για τα μαθηματικά. Οι μαθηματικές σπουδές μου με οδήγησαν στην αναλογιστική επιστήμη η οποία μου αποκάλυψε μια άγνωστη μέχρι τότε διάσταση των μαθηματικών, όχι μόνο θεωρητική, αλλά με πρακτική φαρμογή στον ασφαλιστικό τομέα. Έτσι πρωτοήρθα σε επαφή με το χώρο των ασφαλειών και γοητεύθηκα τόσο από τις ιδιαιτερότητες και τη συνθετότητά του, αλλά και από τo βαθύ και αναπόσπαστο κοινωνικό του χαρακτήρα.

Στη Eurolife ανέλαβα… τη Γενική Τεχνική Διεύθυνση Ζωής και Γενικών Ασφαλειών, μια θέση με μεγάλο εύρος αρμοδιοτήτων, που καλύπτουν τόσο τεχνικά όσο και προϊοντικά θέματα. Στόχος μου, πέρα από το να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις νέες εποπτικές απαιτήσεις με συνέπεια, είναι να είμαστε δίπλα στον πελάτη μας ως πολύτιμος σύμμαχος σε καιρούς δύσκολους και ευμετάβλητους. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε είναι η προσφορά καινοτόμων προϊόντων, που να χαρακτηρίζονται από απλότητα και σαφήνεια, αλλά παράλληλα να καλύπτουν πραγματικές ανάγκες όπως αυτές διαμορφώνονται από τις σημερινές συνθήκες κοινωνικού κράτους και παροχών υγείας και σύνταξης.

Οι σημερινές ασφαλιστικές ανάγκες απαιτούν προϊόντα ευέλικτα, διαφανή, στοχευμένα, που να λειτουργήσουν καταλυτικά στο προ σωπικό και επαγγελματικό πλάνο του κάθε ασφαλισμένου μας.

Μεγάλη πρόκληση για εμένα αποτελεί… το να αναδείξουμε μέσα από τα προϊόντα μας και την εξυπηρέτηση των πελατών μας την ανθρωποκε- ντρική φιλοσοφία που διέπει τη λειτουργία μας στην πράξη, αλλά και το να καλλιεργήσουμε την ασφαλιστική συνείδηση, να αποδείξουμε δηλαδή πόσο σημαντικό αγαθό αποτελεί η ιδιωτική ασφάλιση ιδιαίτερα σε δύσκολες συνθήκες. Στη Eurolife, με νέα μετοχική σύνθεση, με φερεγγυότητα και αξιοπιστία, αισθάνομαι πως μποούμε να κάνουμε τη διαφορά και να στηρίξουμε τις αυξανόμενες ασφαλιστικές ανάγκες με τρόπο συνεπή και αποτελεσματικό.

Στον ελεύθερό μου χρόνο… προσπαθώ κυρίως να συγκεντρωθώ στην οικογένειά μου και να ρίξω τους ρυθμούς της καθημερινότητας. Συγχρόνως με ξεκουράζει να ασχολούμαι με πράγματα που δεν έχουν σχέση με τη δουλειά μου, κι έτσι τελευταία άρχισα να μαθαίνω μια ακόμα ξένη γλώσσα και να παίζω πιάνο που τα τελευταία χρόνια είχα εγκαταλείψει.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι
0%