Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Αυξημένο το ενδιαφέρον Αστικής Ευθύνης στην Ελλάδα

* του Giuseppe Zorgno, Προέδρου Επιτροπής Αστικής Ευθύνης & Επαγγελματικών Ευθυνών, ΕΑΕΕ / Διευθύνοντα Συμβούλου AIG Ελλάς 

Όσο ο κόσμος ενημερώνεται και αποκτά Ασφαλιστική Συνείδηση καταλαβαίνει την υπεραξία της αστικής ευθύνης.

Η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με τις ραγδαίες εξελίξεις στον κοινωνικοοικονομικό ιστό, έχουν διαμορφώσει νέες ισορροπίες στην ελληνική αγορά, χωρίς να μένει ανεπηρέαστος ο ασφαλιστικός κλάδος. Είναι γεγονός ότι, η ανάπτυξη του διαδικτύου και η «διείσδυση» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινότητά μας, έχουν ενδυναμώσει σημαντικά τη γνώμη των πολιτών, των καταναλωτών και των εργαζομένων, οι οποίοι έχουν πλέον αυξημένες απαιτήσεις από κάθε εταιρεία και επαγγελματία. Αυτό σημαίνει, πώς μία επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας έχει μεγαλύτερες ευθύνες απέναντι στον κόσμο σε θέματα όπως την ποιότητα των προϊόντων, τα επίπεδα εξυπηρέτησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη σωστή στάση απέναντι στους εργαζομένους και την αειφορία.

* Εταιρείες και επαγγελματίες πλέον αναζητούν πιο εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις. *

Επιπρόσθετα, οι μεταβολές στο εργασιακό περιβάλλον καθώς και οι αναδιαρθρώσεις εταιρειών έχουν δημιουργήσει αυξημένο ενδιαφέρον από πλευράς ασφαλισμένων, για την ύπαρξη ασφαλιστικών λύσεων με ουσιαστικές καλύψεις. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), το 2015 ο κλάδος Ασφάλισης Γενικής Αστικής Ευθύνης εκτιμάται ότι συγκέντρωσε παραγωγή από πρωτασφαλίσεις στα € 78,4 εκατ., αυξημένη κατά 2,5%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αντιθέτως, η παραγωγή ασφαλίσεων κατά ζημιών μειώθηκε κατά 7,6%, ενώ η συνολική παραγωγή (Ζωής και Ζημιών) μειώθηκε κατά 5,8%. Από την έρευνα της ΕΑΕΕ, προέκυψε ότι στη συνολική αύξηση του κλάδου Αστικής Ευθύνης, σημαντικό μέρισμα καταλαμβάνουν η Επαγγελματική Αστική Ευθύνη, η Ευθύνη Προϊόντος, η Ευθύνη Στελεχών Διοίκησης και οι λοιπές καλύψεις όπως η Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων και η Περιβαλλοντική Ευθύνη. Η συγκεκριμένη αύξηση του κλάδου Αστικής Ευθύνης οφείλεται κατά ένα βαθμό στο ρυθμιστικό πλαίσιο που γίνεται ολοένα και πιο αυστηρό σε αρκετούς κλάδους της οικονομίας, από την περιβαλλοντική ευθύνη μέχρι τη χρήση προσωπικών δεδομένων που ενδεχομένως διαχειρίζεται μια εταιρεία ή ένας επαγγελματίας.

Επιπλέον, στην αύξηση έχει λειτουργήσει συμπληρωματικά, η αλλαγή της νοοτροπίας των εταιρειών και του κοινού. Από τη μια, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα αειφορίας, ενώ από την άλλη οι καταναλωτές απαιτούν από τις επιχειρήσεις να είναι περισσότερο υπεύθυνες απέναντι στο περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες αλλά και σε σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν. Τα στοιχεία της Έκθεσης της ΕΑΕΕ αποτυπώνουν ξεκάθαρα, ότι οι ανάγκες της αγοράς είναι μεταβαλλόμενες και έχουν αυξηθεί, με τις εταιρείες και τους επαγγελματίες πλέον να αναζητούν πιο εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις, με σκοπό να είναι διασφαλισμένοι σχετικά με τη λειτουργία, τα οικονομικά και την επαγγελματική, εταιρική φήμη τους. Όλα τα παραπάνω, εξηγούν τα αυξημένα νούμερα που έχει σημειώσει ο κλάδος Αστικής Ευθύνης, εν μέσω μιας περιόδου όπου το σύνολο της αγοράς έχει πτωτική τάση. Συνεπώς, το στοίχημα της ασφαλιστικής βιομηχανίας είναι να διατηρήσει τη συγκεκριμένη αύξηση, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και παρέχοντας βελτιωμένες υπηρεσίες που θα εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία κάθε επιχείρησης και επαγγελματία.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι