Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Στελέχη κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις λανθασμένες τακτικές

Παράδειγμα προς αποφυγήν και όχι προς μίμηση αποτελεί στην ελληνική αγορά ο κλάδος του αυτοκινήτου που τα τελευταία χρόνια καταγράφει σε επίπεδο ασφαλίστρων συνεχόμενη ελεύθερη πτώση.

Η ένταση του ανταγωνισμού σε έναν νευραλγικό κλάδο έχει οδηγήσει σε τακτικές που δεν συνάδουν με τη σταθερότητα της αγοράς και την προστασία των καταναλωτών αλλά και των εταιρειών.

Τον κίνδυνο η ίδια τάση να διαγραφεί και στον κλάδο υγείας επισημαίνουν πλέον πολλά έμπειρα στελέχη της αγοράς, που πλέον κρούουν των κώδωνα του κινδύνου για δυσμενείς επιπτώσεις σε έναν πολλά υποσχόμενο κλάδο για τις ασφαλιστικές.

Κι αυτό γιατί στο βωμό της αύξησης μεριδίων αγοράς και της προσπάθειας των εταιρειών να δημιουργήσουν νέα παραγωγή, τα προγράμματα ανασχεδιάζονται και ανακοστολογούνται για να γίνουν πιο προσιτά.

Οι ασφαλίσεις υγείας αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξης εργασιών και ευνοούνται από τη δυσμενή οικονομική συγκυρία και το συνεχόμενο περιορισμό του κοινωνικού κράτους και του εθνικού συστήματος υγείας.

Για αυτό και οι πολίτες στρέφονται σε μεγαλύτερο βαθμό στην ιδιωτική υγεία από ότι στο παρελθόν. Λόγω τόσο της αβεβαιότητας που απορρέει από τις οικονομικές και πολιτικές συνθήκες όσο και της εξέλιξης των καταστάσεων, οι πολίτες δεν μπορούν να εναποθέσουν τις μελλοντικές ανάγκες τους στις παροχές του κράτους. Ωστόσο αυτό που πρέπει να επιτευχθεί είναι να τηρηθεί η αναγκαία ισορροπία ανάμεσα στο όφελος για τον πελάτη και τη βιωσιμότητα των εταιρειών.

*Οι απόρροιες από έναν ενδεχόμενο «πόλεμο τιμών» στα προγράμματα υγείας θα επηρεάσουν άμεσα την κεφαλαιακή επάρκεια των εταιρειών και κατ’ επέκταση τη βιωσιμότητά τους*

Και είναι σίγουρο πως η ασφαλιστική αγορά έχει και τα στελέχη και τις γνώσεις για να το καταφέρει, αρκεί να μη συμπαρασύρεται από συγκυριακές περιστάσεις. Έχει οργανωμένα τμήματα, αναλογιστές, CFOs και ανθρώπους με ικανότητες και δυναμική για να προσανατολίσουν σωστά την αγορά. Το ζητούμενο ωστόσο είναι ποια θα είναι η τελική επιλογή. Γιατί πέραν όλων των άλλων ένας από τους πλέον ορατούς κινδύνους στην αγορά είναι να βλέπει ο καταναλωτής το δέντρο και να απολέσει την εικόνα του δάσους.

Να ταυτίσει δηλαδή το ασφαλιστικό προϊόν με το κόστος και να το αντιλαμβάνεται μόνο με αυτή την οπτική. Να μη βλέπει δηλαδή το περιεχόμενο, τη διαφοροποίηση και τη φερεγγυότητα που έχει η κάθε εταιρεία.

Επομένως εύλογος είναι ο προβληματισμός στελεχών της αγοράς οι οποίοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι με τον κλάδο υγείας «δεν παίζουμε», καθώς οι απόρροιες από έναν ενδεχόμενο «πόλεμο τιμών» στα προγράμματα υγείας θα επηρεάσουν άμεσα την κεφαλαιακή επάρκεια των εταιρειών και κατ’ επέκταση τη βιωσιμότητά τους.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι