Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Αλέξανδρος Ραφαηλίδης: Η αλλαγή του τρόπου είσπραξης θα έχει ολέθρια αποτελέσματα

Η SafeLine ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2007 από τη σύμπραξη τριών άλλων πρακτορείων. Είχατε από τότε συνειδητοποιήσει την αξία των συγχωνεύσεων / συνεργειών;

Η Safeline Α.Ε  ιδρύθηκε το 2007 από τη σύμπραξη της All Risks Agents ΕΠΕ, των Γιάννη Πολίτη, Αλέξανδρου Ραφαηλίδη και Γιώργου Σισμάνη, την G Insurance, των Θρασύβουλου και Ναταλίας Γρηγοριάδη και του Πρακτορείου Ασφαλειών Στράφτη – Δερμιτζάκη. Οι ιδρυτές της All Risks Agents, ήδη από το 1999, διαβλέποντας τις επερχόμενες αλλαγές και την ανάγκη συνεργειών και συγχωνεύσεων προχώρησαν στην πρώτη και ίσως μοναδική έως τότε, σύσταση πολυμετοχικής πρακτορειακής εταιρείας.

Στο έντυπο παρουσίασης της Safeline διαβάζουμε ότι παρέχει «ολοκληρωμένο πλαίσιο λειτουργίας» και «παροχής τεχνογνωσίας». Τι ακριβώς εννοείτε με αυτούς τους όρους; Τι θα πρέπει να περιμένει ένας Διαμεσολαβητής που αποφασίζει να ενταχθεί στο Γραφείο σας;

ε τον όρο «ολοκληρωμένο πλαίσιο λειτουργίας» και «παροχής τεχνογνωσίας» εννοούμε ότι η SafeLine παρέχει στους συνεργάτες της τα παρακάτω:

• Μηχανογραφική υποστήριξη

• Διαχείριση χαρτοφυλακίου (Παραγωγή – ζημιές)

• Προσφορές • Αξιοποίηση επαφών με την ασφαλιστική αγορά

• Τεχνογνωσία / Τεχνική υποστήριξη στην πώληση

• Είσπραξη συμβολαίων

Επίσης οι εσωτερικές διαδικασίες μας είναι αναλυτικά καταγεγραμμένες, με μοναδικό γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Διαθέτουμε όλα τα εργαλεία τα οποία θα χρειαστεί ο συνεργάτης για την έρευνα της αγοράς και την ασφαλιστική τοποθέτηση όλης της γκάμας των προϊόντων, από το αυτοκίνητο μέχρι το πιο σύνθετο και δομημένο «στα μέτρα» της επιχείρησης ή του ιδιώτη, προϊόν, καθώς και την τεχνογνωσία για την παρακολούθηση και το σωστό διακανονισμό των ζημιών. Η μηχανογραφική μας εφαρμογή (IW της Blue byte) είναι πλήρως ανεπτυγμένη και αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την αποτελεσματική διεκπεραίωση και παρακολούθηση των εργασιών μας. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα είμαστε σε θέση να διαθέτουμε στους συνεργάτες μας ένα νέο αξιόπιστο εργαλείο πολυτιμολόγησης, το οποίο θα τους δίνει τη δυνατότητα τ ιμολόγησης κλάδου αυτοκινήτων, σε μια ευρεία γκάμα εταιρειών, καθώς και αποστολής αιτήσεων στις ασφαλιστικές εταιρείες. Θα ακολουθήσουν και οι άλλοι κ λάδοι ασφάλισης. Είναι πολύ σημαντικό να επισημάνουμε ότι το χαρτοφυλάκιο του κάθε συνεργάτη είναι απολύτως εγγυημένο και διακριτό από αυτά των υπολοίπων συνεργατών, η δε συμμετοχή τους στα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας είναι αναλογική και σχετίζεται με το εύρος των υπηρεσιών που λαμβάνουν. Ο συνεργάτης που θα επιλέξει να συνεργαστεί με τη SafeLine αποκτά ένα σημαντικά μεγαλύτερο ειδικό βάρος στη σχέση του με τις ασφαλιστικές εταιρείες, επωφελούμενος από την ισχύ που του δίνει το μέγεθος της Εταιρείας, η εμπειρία της στην ανάληψη κινδύνων και στο διακανονισμό των ζημιών, αλλά και οι δοκιμασμένες και σε βάθος χρόνου σχέσεις της με το σύνολο των αξιόπιστων εταιρειών της ασφαλιστικής αγοράς.

Αλέξανδρος Ραφαηλίδης Αντιπρόεδρος SafeLine, Πρόεδρος ΕΑΔΕ και ΠΟΑΔΠοιο είναι το δυναμικό της Διαμεσολάβησης αυτήν τη στιγμή στο Πρακτορείο σας; Μιλήστε μας για τη στρατηγική σας στο μέλλον.

Η SafeLine από την ίδρυσή της, ήθελε να δοκιμάσει στην πράξη το εγχείρημα των «συνεργειών», πρώτα μεταξύ των μετόχων της και εν συνεχεία να στραφεί στην ανάπτυξη ενός δικτύου συνεργατών, γι’ αυτόν το λόγο αυτήν τη στιγμή έχει ένα σχετικά μικρό αριθμό Συνεργατών. Κατά τη διάρκεια των συνεργειών των μετόχων της (εδώ και επτά χρόνια) η εταιρεία δημιούργησε παράλληλα την κατάλληλη εσωτερική εταιρική υποδομή, ώστε να ακολουθεί τη δομή μίας ασφαλιστικής εταιρείας. Τώρα υπάρχει πλέον η απόφαση της στρατηγικής της ανάπτυξης μέσω ενός νέου δικτύου πωλήσεων συνεργατών. Η ανάπτυξη αυτού του δικτύου θα γίνει με ξεκάθαρους όρους και προϋποθέσεις για τους συνεργάτες και θα καλύπτει το σύνολο των αναγκών που δημιουργούνται καθημερινά πλέον στην ασφαλιστική αγορά. Μ ε βάση αυτό το πλάνο στοχεύουμε την επόμενη τριετία να διπλασιάσουμε τον όγκο των συνολικών ασφαλίστρων μας, διατηρώντας την πολύ καλή σύνθεση του χαρτοφυλακίου μας που είναι ασφαλίσεις Αυτοκινήτων 42%, ασφαλίσεις Πυρός 20%, ασφαλίσεις Ζωής 18%, ασφαλίσεις Λοιπών κλάδων 20%.

Το χαρτοφυλάκιό μας αποτελεί μια υγιέστατη σύνθεση χαρτοφυλακίου, η οποία ξεφεύγει από τη συνήθη πρακτική των παραδοσιακών πρακτορείων. Ασκούμε όλους τους κλάδους ασφάλισης, στοχεύουμε δε να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο το μέρος των Προσωπικών ασφαλίσεων.

Το πελατολόγιό μας, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, αποτελείται από ιδιώτες, γεγονός το οποίο μας δίνει μια πλατιά και σταθερή βάση, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι μεγάλοι έως πολύ μεγάλοι πελάτες.

* Οφείλει, ο ασφαλιστής ,να παρακολουθεί διαρκώς τις αλλαγές των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη του, ώστε να μην τον αφήνει εκτεθειμένο στον κίνδυνο μιας ανεπαρκούς ή υπερβολικής ασφάλειας. Οι ανάγκες του ασφαλισμένου είναι «ζωντανές *

Πώς εξασφαλίζετε την καλή και ομαλή συνεργασία στην ομάδα σας;

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας της SafeLine και δεν μπορούμε να το αποκαλύψουμε, παρά μόνο στους ενεργούς συνεργάτες μας και βεβαίως στους υποψήφιους για συνεργασία!!

Τι πιστεύετε ότι κρατά ένα Διαμεσολαβητή «ευτυχισμένο» στο εργασιακό του περιβάλλον;

Στη SafeLine θεωρούμε ότι ένας Διαμεσολαβητής νιώθει καλά και εργάζεται αποτελεσματικά, όταν συνεργάζεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον, όπου η σοβαρότητα, ο επαγγελματισμός, η ευγένεια, η προσωπική επαφή, η τεχνική κατάρτιση και η διάθεση για εξυπηρέτηση είναι φανερή και προσφερόμενη. Νιώθει επίσης καλά όταν, επιπλέον η εταιρεία που συνεργάζεται, του προσφέρει ουσιαστική υποστήριξη προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα, να νιώσει προστασία, να έχει την πρέπουσα και σοβαρή ενημέρωση για τις εξελίξεις που συντελούνται στο χώρο. Εάν έχει το σύνολο των παραπάνω τότε δεν νιώθει απλά καλά, πρέπει να νιώθει και να είναι ευτυχισμένος. Αυτά προσπαθούμε να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας. Σύντομα δε θα απευθυνθούμε σε όλους τους Διαμεσολαβούντες του χώρου, με ανακοίνωση – πρόσκληση, προκειμένου να βρούμε κοινά σημεία «συνεργειών», ώστε μαζί να αυξήσουμε τη δύναμή μας, την παραγωγικότητά μας και το τελικό αποτέλεσμα. Η σχέση με τους συνεργάτες μας είναι win – win.

Στη σχέση με τον Πελάτη, από την άλλη, ποιο πιστεύετε ότι είναι το σημαντικότερο;

Η  σχέση της SafeLine με τον πελάτη είναι μακρόχρονη και πρέπει να βασίζεται στον επαγγελματισμό του ασφαλιστή, ο οποίος οφείλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Οφείλει, ο ασφαλιστής ,να παρακολουθεί διαρκώς τις αλλαγές των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη του, ώστε να μην τον αφήνει εκτεθειμένο στον κίνδυνο μιας ανεπαρκούς ή υπερβολικής ασφάλειας. Οι ανάγκες του ασφαλισμένου είναι «ζωντανές», συνεχώς μεταβάλλονται και ο ασφαλιστής πρέπει να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά. Εννοείται ότι όλα αυτά συντελούνται σε ένα πλαίσιο, τιμιότητας, ειλικρίνειας και εξυπηρέτησης.

Είστε Πρόεδρος της ΕΑΔΕ για την περίοδο που διανύουμε. Η ΕΑΔΕ, σε συνεργασία και με το ΕΕΑ, έχει αναπτύξει ιδιαίτερες πρωτοβουλίες τον τελευταίο χρόνο – και προς τα μέλη της, με τις ανοιχτές εκδηλώσεις συζήτησης στις 10 Ιουλίου στο Radisson Blu και πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής, αλλά και προς την Εποπτική Αρχή με τις τοποθετήσεις και παρεμβάσεις της. Πού οφείλεται όλη αυτή η κινητικότητα;

Η ΕΑΔΕ μετράει ήδη τρία χρόνια ζωής, στη διάρκεια των οποίων αφού μελέτησε τις διαγραφόμενες εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά σε συνάρτηση με  τις ανάγκες όλων των διαμεσολαβούντων που εκπροσωπεί, συσπείρωσε όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις, επαγγελματικά σωματεία, επαγγελματικά επιμελητήρια Πανελλαδικά, με σκοπό να διαφυλάξει όσο καλύτερα μπορεί, το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή από τις πολλαπλές απειλές απ’ όπου και αν προέρχονται και να τον ενημερώσει έγκαιρα για τα μελλούμενα. Στόχος μας είναι η τεκμηριωμένη παρουσίαση των θέσεων της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης τόσο προς την Πολιτεία, όσο και προς την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, στόχος που ουσιαστικά έχει επιτευχθεί αφού έχουμε ίσως για πρώτη φορά, τακτικές εποικοδομητικές συναντήσεις με όλους τους παραπάνω φορείς. Για μια ακόμα φορά θα τονίσω ότι στόχος μας είναι να μπουν κανόνες διαφάνειας και υγιούς ανταγωνισμού. Οι κανόνες αυτοί θα πρέπει να ισχύουν για όλα ανεξαιρέτως τα δίκτυα διανομής, Παραδοσιακά, Τραπεζικά, Διαδικτυακά, πράγμα που θεωρώ ότι δεν συμβαίνει. Επίσης οι κανόνες αυτοί δεν θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα κοστοβόροι για να μπορούν να τους ακολουθούν όλοι οι διαμεσολαβούντες ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής τους.

Επανέρχομαι στην εκδήλωση του Ιουλίου, η οποία είχε τον εύστοχο τίτλο «Η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση σε κρίσιμο σταυροδρόμι». Είναι η Διαμεσολάβηση σε κρίσιμο σταυροδρόμι, και αν ναι, για ποιους λόγους;

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι σε κρίσιμο σταυροδρόμι εδώ και δύο χρόνια, βιώνοντας μια περίοδο προσαρμογής προκειμένου να δεχθούμε τις δραστικές αλλαγές που μας επιβάλλονται από την 1η Ιανουαρίου 2014. Παρόλο ότι έχει επιχειρηθεί αυτή η προσαρμογή, η κάθετη αλλαγή του τρόπου είσπραξης θεωρώ ότι θα έχει ολέθρια αποτελέσματα όχι μόνο στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, αλλά και σε όλη την ασφαλιστική αγορά. Αλλάζει ριζικά ο τρόπος λειτουργίας όλων μας.

Δώστε μας και απευθείας το σχόλιό σας όχι ως ΕΑΔΕ αλλά και ως «άνθρωπος της πιάτσας» για τις πρόσφατες ρυθμιστικές πράξεις του Διοικητή της ΤτΕ.

Έχοντας στην πλάτη μου 95 χρόνια ζωής μιας εταιρείας διαμεσολάβησης που κληρονόμησα από τον παππού μου και τον πατέρα μου, θεωρώ ότι οι πρόσφατες ρυθμιστικές πράξεις του Διοικητή της ΤτΕ δημιουργούν τεράστια προβλήματα σε όλη την ασφαλιστική αγορά. Βασιζόμενοι στο Ν400/70 που επί 44 χρόνια δεν εφαρμόστηκε. Υπάρχει η κάθετη απαίτηση για προκαταβολική είσπραξη των ασφαλίστρων όλων ανεξαιρέτως των κλάδων, όταν ο μέσος χρόνος πίστωσης σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές επιχειρήσεις στη χώρα μας, στις οποίες παρεμπιπτόντως συμπεριλαμβανόμαστε και εμείς, σύμφωνα με το εμπορικό δίκαιο, είναι 6 μήνες. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό στους διοικούντες ότι το πρόβλημα δεν είναι οι διαμεσολαβούντες αλλά το καταναλωτικό κοινό. Το καταναλωτικό κοινό θα έπρεπε πρώτα να εκπαιδευτεί, στα δύο χρόνια προσαρμογής, με καμπάνιες, δημοσιεύσεις, ώστε να καταλάβει τους λόγους αλλαγής του τρόπου πληρωμής. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι ούτε η πλειονότητα των ασφαλιστικών εταιρειών είναι έτοιμη να υποδεχθεί την καθημερινή πληρωμή μεμονωμένων ασφαλίστρων και ταυτόχρονα την καθημερινή απόδοση των αναλογούντων προμηθειών όπως ορίζει ο Ν400/70. Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω το θέμα των ΕΠΥ, οι οποίες ελεγχόμενες από τις εποπτικές αρχές της χώρας καταγωγής, δεν έχουν υποχρέωση προκαταβολικής είσπραξης ασφαλίστρων, μπορούν να παρέχουν πίστωση στους συνεργάτες και πελάτες τους. Η διαφοροποίηση αυτή δημιουργεί μια ασφαλιστική αγορά δύο ταχυτήτων γεγονός που κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο, λαμβάνοντας την αρχή ίσης μεταχείρισης όλων των καταναλωτών.

Και μια τελευταία ερώτηση. Είστε ευχαριστημένοι στην ΕΑΔΕ από τη συμμετοχή των Διαμεσολαβητών στους συλλογικούς φορείς; Πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσατε ενδεχομένως να αυξήσετε την προσοχή, το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή στις αξιόλογες δραστηριότητες και το σημαντικό έργο το οποίο προσφέρετε;

Ειλικρινά δεν είμαστε ευχαριστημένοι από την ενεργή συμμετοχή των συναδέλφων στους συλλογικούς φορείς. Το πώς πιστεύουμε ότι θα μπορούμε να αυξήσουμε την προσοχή, το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή τους, φαντάζομαι ότι το βλέπετε. Στις 10 Ιουλίου στο Radisson Blu είχαμε προϋπολογίσει να έρθουν 250 άτομα και είχαμε 570 συμμετέχοντες. Στο Μέγαρο Μουσικής υπολογίζαμε περίπου στα 500 και ήρθαν 1.000. Θεωρώ ότι η παρουσία τόσων πολλών διαμεσολαβούντων στις εκδηλώσεις μας είναι δικαίωση του έργου μας. Είναι ανάγκη όμως οι συνάδελφοι να καταλάβουν ότι εκτός από την παρουσία τους σ’ αυτές τις εκδηλώσεις, που ουσιαστικά οικονομικά τις στηρίζουν τα Επαγγελματικά Επιμελητήρια, τα οποία και δημόσια τα ευχαριστώ, θα πρέπει να γίνουν ενεργά μέλη στα επιμέρους σωματεία και με τη συμβολή και τη συνεισφορά τους να τα ενισχύσουν, ώστε ενισχυμένοι και δυναμωμένοι να μπορούμε να διεκδικήσουμε ακόμα περισσότερα από όσα διεκδικούμε τώρα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος