Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 − one =

eleven + nine =

Αλλαγή πλεύσης στα ασφαλιστήρια σκαφών. Σε ισχύ από τις 18 Αυγούστου ο νέος ασφαλιστικός νόμος

Με νέα δεδομένα θα συντάσσονται πλέον τα ασφαλιστήρια συμβόλαια σκαφών καθώς από τις 18 Αυγούστου τίθεται σε ισχύ ο νέος ασφαλιστικός νόμος που επηρεάζει αμφίδρομα την ενημέρωση του ασφαλιστή και του ασφαλισμένου.

Στο υφιστάμενο νομικό πλαίσιο που μετρά σχεδόν έναν αιώνα εφαρμογής –Κοινό δίκαιο της Αγγλίας και τη Marine Insurance Act του 1906– πλέον προστίθενται δύο νέα νο- μοθετήματα: ο νόμος περί καταναλωτικής ασφάλισης και ο νέος ασφαλιστικός νόμος. Στόχος του νέου πλαισίου είναι να διευρυνθεί η προστασία των ασφαλισμένων αλλά και η ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας στις περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαίο.

Τι ορίζεται:

Στις καταναλωτικές ασφαλίσεις ο ασφαλισμένος οφείλει να δείχνει «εύλογη επιμέλεια» όσον αφορά τις δηλώσεις του προς τον ασφαλιστή. Ο νόμος προβλέπει διαδικασίες για τις ανακριβείς δηλώσεις διαφοροποιώντας τες ως σε ανακριβείς εξ αμελείας και ανακριβείς με δόλο (δικαιολογεί την αποχώρηση του ασφαλιστή από τη σύμβαση). Ωστόσο προβληματισμούς μπορεί να δημιουργήσει η ασάφεια που απορρέει από του τι ακριβώς ορίζεται ως «εύλογη επιμέλεια».

Στις μη καταναλωτικές ασφαλίσεις, διευρύνει τις υποχρεώσεις του ασφαλιστή ορίζοντας ότι οφείλει να ενημερώνει για κάθε κίνδυνο, παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στον ασφαλισμένο.

ΟΙ ΣΚΟΠΕΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

Το αποτύπωμά της στις ασφαλίσεις σκαφών έχει αφήσει η οικονομική κρίση με την πλειονότητα των ιδιοκτητών σκαφών να στρέφονται σε συμβόλαια με πιο περιορισμένες καλύψεις προκειμένου να μειώσουν τα ασφάλιστρα και να διατηρήσουν τα συμβόλαιά τους. Αν και η ασφάλιση σκαφών σε μία χώρα που συνδέεται άρρηκτα με το τουριστικό της προϊόν θα έπρεπε, καθώς έχει όλα τα εχέγγυα, να έχει αναπτυχθεί, ωστόσο ο κλάδος δεν έχει καταφέρει να διευρύνει τις εργασίες του.
Ανενεργός έχει μείνει ο μηχανισμός που προβλέπεται στη Γενική Γραμματεία Εσόδων για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων σκαφών και τα πρόστιμα που προβλέπονται για τους παραβάτες. Έτσι η καταγραφή για τις ασφαλίσεις των σκαφών παραμένουν σε έντυπη μορφή και μάλιστα σε διαφορετικά μητρώα με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτό να ελεγχθεί ποια από αυτά είναι νόμιμα και ποια παράνομα.

Βασικά στοιχεία και παραμέτρους που αφορούν στις ασφαλίσεις σκαφών αναλύουν στο «Ασφαλιστικό Marketing» έξι στελέχη του κλάδου, που αναφέρονται στις προϋποθέσεις της ανάπτυξής τους αλλά και στις τάσεις που διαμορφώνονται τόσο από πλευράς καταναλωτών όσο και από πλευράς ασφαλιστικών εταιρειών και προγραμμάτων. H συντακτική ομάδα του περιοδικού τους έθεσε τα εξής ερωτήματα:

  1. Ποια είναι η τάση που καταγράφεται στα ασφαλιστήρια συμβόλαια σκαφών όσον αφορά τις καλύψεις; Πέρα από την ασφάλιση αστικής ευθύνης ποιες άλλες καλύψεις επιλέγονται κατά βάση στα συμβόλαια και γιατί;
  2. Στην πλειονότητά τους οι ιδιοκτήτες για πόσο καιρό ασφαλίζουν τα σκάφη τους;
  3. Πόσο θα επηρεάσει τα αποτελέσματα του κλάδου η επιβολή του φόρου ασφαλίστρων;
  4. Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι προϋποθέσεις για να διευρύνει ο εν λόγω κλάδος τις εργασίες του στην Ελλάδα;

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι