Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

7 − four =

5 × two =

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων Agency της Allianz Ελλάδος, η οποία εκτός από την επιβράβευση των κορυφαίων Συνεργατών, περιλάμβανε και παρουσίαση των όσων υλοποιήθηκαν μέσα στο 2015 καθώς και τους στρατηγικούς σχεδιασμούς για το μέλλον.

Την εκδήλωση άνοιξε η κ. Φιλίππα Μιχάλη, Εντεταλμένη Σύμβουλος & Γενική Διευθύντρια της Allianz Ελλάδος, κάνοντας μια παρουσίαση των όσων έχει επιτύχει η Εταιρεία τα τελευταία χρόνια επισημαίνοντας: «Η Allianz Ελλάδος παρά τις δυσχερείς συνθήκες που επικρατούν, τον κλάδο που κινείται με αρνητικό πρόσημο και τον πιεσμένο από όλες τις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις καταναλωτή, κατάφερε τα τελευταία χρόνια να αυξήσει σταθερά και σταδιακά το μερίδιο αγοράς της. Οι προκλήσεις συνεχίζονται με μεγαλύτερη ένταση και το 2015, με την Εταιρεία  παρ’ όλα αυτά να εξακολουθεί να ενισχύει το μερίδιο αγοράς της, τόσο στη δραστηριότητα της Ζωής όσο και τις Γενικές Ασφαλίσεις».

Φιλίππα Μιχάλη

Η Φιλίππα Μιχάλη

Στη συνέχεια, η κ. Φ. Μιχάλη αναφέρθηκε στους στρατηγικούς στόχους και τα μελλοντικά σχέδια της Εταιρείας λέγοντας χαρακτηριστικά «Κοιτάμε το μέλλον έχοντας φιλόδοξους στόχους στο πλαίσιο της ανανεωμένης μας στρατηγικής. Επιζητούμε την παροχή υπηρεσιών άριστης ποιότητας, εστίαση στις ψηφιακές λύσεις, ενίσχυση των τεχνικών μας δεξιοτήτων και της καινοτομίας, ανεύρεση νέων πηγών κερδοφόρου ανάπτυξης και ενίσχυση της αξιοκρατικής μας κουλτούρας».

Απευθυνόμενη στους Συνεργάτες Πωλήσεων, η κ. Φ. Μιχάλη επεσήμανε την υποστήριξη του Ομίλου στους φιλόδοξους στόχους της Allianz Ελλάδος. «Όλα αυτά που έχουμε επιτύχει στην ελληνική αγορά, τα έχουμε καταφέρει μαζί, έχοντας ταυτόχρονα και την υποστήριξη του Ομίλου Allianz. Ένας Όμιλος, σταθερά πρώτος στη λειτουργική κερδοφορία στην ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως, με ηγετική θέση σε όλο το φάσμα δραστηριοτήτων του», τόνισε στην ομιλία της.

 Θεοδώρα Σταθούρου

Η Θεοδώρα Σταθούρου

Για την επένδυση της Εταιρείας σε Προϊόντα, Πελάτες και Συνεργάτες αναφέρθηκε στη συνέχεια η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, αναφέροντας «Το περιβάλλον γύρω μας αλλάζει και γι’ αυτό καλούμαστε να προσαρμόσουμε τα προϊόντα μας στις ανάγκες αυτές. Παραμένουμε δυνατοί ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες και επιδιώκουμε το βέλτιστο για τους πελάτες. Επενδύουμε στους συνεργάτες μας προσφέροντάς τους ευέλικτες λύσεις που υποστηρίζουν την καθημερινή τους δράση μέσα από ένα δυναμικό και διαφανές πλαίσιο αμοιβών».

Νέες Προϊοντικές λύσεις

Η κ. Θ. Σταθούρου, παρουσίασε τις νέες λύσεις της Allianz Ελλάδος στο χώρο της υγείας με το νέο πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας «Med24», που εξασφαλίζει στον ασφαλισμένο Ιατρικές και Διαγνωστικές παροχές υγείας σε συμβεβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία και κλινικές σε όλη τη χώρα αλλά και το χώρο της Ταξιδιωτικής Ασφάλισης με το προϊόν «My Travel», το οποίο μέσα από πέντε πακέτα κάλυψης εξασφαλίζει τόσο τα ταξίδια αναψυχής όσο και τα επαγγελματικά ταξίδια των πελατών της. Επίσης, η κ. Θ. Σταθούρου αναφέρθηκε στα νέα προτιμολογημένα πακέτα ασφάλισης στα προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων, Αστικής Ευθύνης και Προσωπικού Ατυχήματος, τα οποία έρχονται να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα προϊόντα, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους πελάτες και μεγαλύτερη ευελιξία στους Συνεργάτες της Εταιρείας.

Δημήτρης Μαύρος

Ο Δημήτρης Μαύρος

Ψηφιακές Λύσεις για Πελάτες & Συνεργάτες

Στη συνέχεια, η κ. Θ. Σταθούρου παρουσίασε τις Ψηφιακές λύσεις για τους πελάτες και τους Συνεργάτες, οι οποίες αποτελούν ένα ακόμα βήμα της Allianz προς την κατεύθυνση της πελατοκεντρικότητας, προσφέροντας ταυτόχρονα σημαντικά εργαλεία δουλειάς για τους Συνεργάτες της Εταιρείας.

Οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, το καινούργιο εταιρικό Website, το οποίο παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση για όλες τις λύσεις που απευθύνονται στις ανάγκες του επισκέπτη και το «My Allianz», τη σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα για τους πελάτες του κλάδου του αυτοκινήτου μέσω της οποίας μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα την ασφαλιστική τους προστασία. Επιπλέον, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα «Allianz on the Go» η οποία προσφέρει στο Συνεργάτη, για το σύνολο των προϊόντων αιχμής, εύκολη πρόσβαση στην τιμολόγηση και αποστολή προσφοράς ασφάλισης στον πελάτη καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την καθημερινότητα ενός επαγγελματία.

 Αλέξανδρος Νικολαΐδης

Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης

Η κ. Θ. Σταθούρου απευθυνόμενη στους Συνεργάτες της Εταιρείας δήλωσε σχετικά «Οι σχεδιασμοί μας, σε όλο το φάσμα των  δραστηριοτήτων μας, αγγίζουν την καθημερινότητα των πελατών μας αλλά και των συνεργατών μας. Σχεδιάζουμε προσεκτικά και όχι συγκυριακά».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι καλεσμένοι ομιλητές κ. Δημήτρης Α. Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, και Αλέξανδρος Νικολαΐδης, Δις Αργυρός Ολυμπιονίκης στο taekwondo. Ο κ. Δ. Α. Μαύρος, αναφέρθηκε στην επιτακτική ανάγκη του επαναπροσδιορισμού της σχέσης των Εταιρειών με τους πελάτες σήμερα, για να «κερδίσουν» το αύριο καθώς και στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί αυτό. Ο κ. Α. Νικολαΐδης, μοιράστηκε τις εμπειρίες του από την αθλητική του διαδρομή και τη «στρατηγική» που ακολούθησε ώστε να παραμείνει προσηλωμένος στο στόχο του και να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στη διαδρομή του.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι