Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

6 − 5 =

11 − one =

Για μία ακόμη χρονιά, πιστή στο θεσμό της επιβράβευσης των Συνεργατών της, η Allianz Ελλάδος, βράβευσε τους Πράκτορες και Μεσίτες που παρευρέθηκαν στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση.

Στην ομιλία της, η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Γενική Διευθύντρια της Allianz Ελλάδος, Φιλίππα Μιχάλη, παρουσίασε τη σταθερά ανοδική πορεία της Εταιρείας και τους στρατηγικούς της στόχους, δίνοντας έμφαση στη σπουδαιότητα της συμβολής των Συνεργατών της «Με τις δικές σας αξιέπαινες προσπάθειες και με την εμπιστοσύνη που δείχνει ο Όμιλος Allianz στο πρόσωπό μας, καταφέρνουμε, σταθερά και σταδιακά, να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς μας σε πείσμα των καιρών. Αξιοποιούμε την κληρονομιά μας, στηριζόμαστε σε στέρεες βάσεις και με γνώμονα τους υψηλούς μας στόχους, χαράζουμε ξεκάθαρη στρατηγική για το μέλλον».

Κωνσταντίνος Βερτόπουλος

Κωνσταντίνος Βερτόπουλος

Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν οι θετικές επιδόσεις της Εταιρείας οι οποίες, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Φ. Μιχάλη «αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, με δεδομένη τη δυσμενή συγκυρία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τον κλάδο. Αυτή ακριβώς η συγκυρία είναι που φέρνει την Allianz αντιμέτωπη με νέες επιχειρηματικές προκλήσεις για το μέλλον. Ακεραιότητα, Ικανότητα, Ανθεκτικότητα είναι τα θεμέλια στα οποία χτίζουμε το μέλλον μας. Η Allianz Ελλάδος θέτει φιλόδοξους στόχους με επίκεντρο την προσφορά υπηρεσιών άριστης ποιότητας, την ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, τη βελτίωση των τεχνικών δεξιοτήτων, την ενσωμάτωση της καινοτομίας σε κάθε δραστηριότητα, την ανεύρεση νέων πηγών κερδοφόρου ανάπτυξης και την ενίσχυση της αξιοκρατικής της κουλτούρας».

Στη συνέχεια της εκδήλωσης, τη σκυτάλη πήρε ο Κωνσταντίνος Βερτόπουλος, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου & Τεχνικός Σύμβουλος Γενικών Ασφαλίσεων της Allianz Ελλάδος. Το κοινό της εκδήλωσης είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μία ενδιαφέρουσα ιστορική αναδρομή 125 ετών, από την ίδρυση του Ομίλου Allianz το 1890, έως σήμερα. Με σταθμούς τα σημαντικότερα γεγονότα στην ιστορία του Ομίλου, συνυφασμένη με τα πιο σπουδαία γεγονότα της παγκόσμιας ιστορίας, ο κ. Κ. Βερτόπουλος παρουσίασε την εξέλιξη της Allianz, φτάνοντας στους φετινούς εορτασμούς για την επέτειο των 125 χρόνων παρουσίας της. Ξεκινώντας από την ίδρυσή της, η Allianz πορεύτηκε μέσα από τις καταστροφικές συνέπειες των δύο Παγκοσμίων Πολέμων και τις οικονομικές αστάθειες του παρελθόντος και κατάφερε να ανοικοδομηθεί, να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί στο Διεθνή πάροχο οικονομικών υπηρεσιών του σήμερα, διαγράφοντας περισσότερο από έναν αιώνα ιστορίας παγκοσμίως.

Θεοδώρα Σταθούρου

Θεοδώρα Σταθούρου

Καινοτόμες προϊοντικές λύσεις και υπηρεσίες

Τις νέες λύσεις της Εταιρείας για Πελάτες και Συνεργάτες παρουσίασε στο κοινό η Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων και Μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης της Allianz Ελλάδος. Όπως η ίδια δήλωσε σχετικά «Μεγαλύτερή μας επένδυση το ανθρώπινο δυναμικό πωλήσεων που οφείλει να βρίσκεται δίπλα σε κάθε ασφαλισμένο μας, προσφέροντας ορθές συμβουλές και ευέλικτες προϊοντικές λύσεις σε μια δύσκολη συγκυριακά εποχή». Τα νέα σύγχρονα προϊόντα της Allianz “Med24” και “My Travel”, προσφέρουν μέσα από ευέλικτα προγράμματα στους καταναλωτές, ασφάλιση Ιατρικής Βοήθειας με Ιατρικές και Διαγνωστικές παροχές υγείας και ολοκληρωμένη Ταξιδιωτική Ασφάλιση αντίστοιχα. Εφαρμόζοντας την ψηφιακή της στρατηγική, η Allianz Ελλάδος αξιοποιεί τις δυνατότητες που της προσφέρει η νέα τεχνολογία και υλοποιεί έργα που προσδίδουν επιπλέον αξία στην εξυπηρέτηση των πελατών της και διευκολύνουν την καθημερινότητα των Συνεργατών της με σύγχρονα υποστηρικτικά εργαλεία.

Αλέξανδρος Νικολαΐδης

Αλέξανδρος Νικολαΐδης

Σημαντικά βήματα στην κατεύθυνση αυτή, είναι ο πρόσφατος επανασχεδιασμός του νέου εταιρικού Website www.allianz.gr και η δημιουργία του “My Allianz”, της φιλικής και λειτουργικής ψηφιακής πλατφόρμας για τους ασφαλισμένους του κλάδου αυτοκινήτου. Επιπλέον, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα “Allianz on the Go” η οποία προσφέρει στο Συνεργάτη, πρόσβαση στην τιμολόγηση και άλλα χρήσιμα για την καθημερινότητα ενός επαγγελματία εργαλεία.

Allianz

Τα τιμώμενα πρόσωπα της εκδήλωσης ήταν φυσικά οι Συνεργάτες του Δικτύου Πρακτόρων και Μεσιτών της Allianz Ελλάδος οι οποίοι βραβεύθηκαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις που σημείωσαν τη χρονιά που μας πέρασε καθώς και για τη συμβολή τους στην επίτευξη των υψηλών στόχων πωλήσεων. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους μέλη της Κεντρικής Συνεργατικής Τράπεζας Κύπρου, η οποία αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη της Allianz Ελλάδος για πάνω από 20 χρόνια, εξασφαλίζοντας τη δυναμική παρουσία της Εταιρείας στην κυπριακή αγορά.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι