Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

nine + 17 =

12 + two =

Αντέχει ο Ασφαλιστής; Αντέχει!

Τίνητρα & Παραγωγικότητα. Άραγε πόσα κίνητρα έχουν απομείνει στον Έλληνα Ασφαλιστικό Σύμβουλο; Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους ένας Έλληνας θα επέλεγε αυτήν τη δουλειά και γιατί ένας –ήδη φτασμένος Ασφαλιστής– να συνεχίσει να δουλεύει σε τόσο αντίξοες συνθήκες; Τι ρόλο παίζουν οι συντονιστές, manager, ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Φέρουν μερίδιο ευθύνης για τα κίνητρα των Ασφαλιστών τους; Είναι μόνο η προμήθεια κινητήριος δύναμη; Σαφώς και όχι. Σε ένα τόσο συναισθηματικά φορτισμένο επάγγελμα το χρήμα δεν θα μπορούσε να είναι ο καθοριστικός παράγοντας. Ο Ed Deutschlander, σε ομιλία του στο δίκτυο της International Life είχε πει «Ηγεσία σημαίνει να οδηγείς τον άλλο εκεί όπου δεν θα πήγαινε ποτέ μόνος του. Πόσοι άνθρωποι ονειρεύονται να γίνουν ασφαλιστές; Πόσοι πελάτες θα αγόραζαν μόνοι τους;». Τα ερωτήματα πολλά και οι προβλημα- τισμοί ακόμα περισσότεροι. Κατά την άποψή μου όχι λόγω κρί- σης. Πάντα υπήρχαν.

Ο καλός ασφαλιστής πάντα ήταν ένας ανήσυχος επαγγελματί- ας που ψάχνει για το καλύτερο, που θέλει συνεχώς να επιμορφώνεται για να εντυπωσιάζει –με τις γνώσεις του– σε κάθε ραντεβού τους πελάτες του ή τους εν δυνάμει πελάτες του. Για να γίνεται καλύτερος και να ανεβάζει σε κάθε ευκαιρία τον πήχη. Όμως οι καιροί αλλάζουν. Και η κρίση έχει τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια τους. Οι αποδοχές δεν είναι πια οι ίδιες. Οι ενδιαφερόμενοι ενώ θέλουν δεν έχουν και ο ανταγωνισμός από άλλα δίκτυα αποδεικνύεται πολλές φορές άνισος. Και τι θα κάνουμε γι’ αυτό; Φυσικά και θα συνεχίσουμε. Η Ασφάλιση είναι για τους δύσκολους καιρούς και η περίοδος που διανύουμε ένα μεγάλο stress test στις αντοχές τους. Πολλοί λένε θα αντέξουν μόνο οι επαγγελματίες ή όσοι ανέβουν στο τρένο της ψηφιακής εποχής. Και συμφωνώ. Η αγορά αλλάζει και σε κάθε αλλαγή υπάρχουν ανακατατάξεις.

* Πόσοι άνθρωποι ονειρεύονται να γίνουν ασφαλιστές; Πόσοι πελάτες θα αγόραζαν μόνοι τους; *

Το θέμα είναι ο Ασφαλιστής να παραμείνει στους δύσκολους καιρούς παραγωγικός. Να βρει τα κατάλληλα κίνητρα για να συνεχίσει. Και αν το καταφέρει και ξεπεράσει το δύσκολο αυτό εμπόδιο… η αγορά θα ξεδιπλωθεί μπροστά του.

Σε αυτό το τεύχος σας δίνουμε μερικές ιδέες παραγωγικότητας. Επίσης, σας παρουσιάζουμε success stories για να εμπνευστείτε όπως και απόψεις έμπειρων στελεχών της αγοράς.
Enjoy.

Νίκος Μωράκης
Αρχισυντάκτης

@NicholasMorakis

Είμαστε εδώ να σας ακούσουμε! Για οποιαδήποτε πρόταση προς βελτίωση σχετικά με τη θεματολογία και το περιεχόμενο του περιοδικού «Ασφαλιστικό Marketing», μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@asfalistikomarketing.gr
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι