Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

three × 2 =

ten − 5 =

Απαιτείται ανασχεδιασμός για καλύτερη κάλυψη των ασφαλισμένων

Απαιτείται ανασχεδιασμός για καλύτερη κάλυψη των ασφαλισμένων, για να οδηγηθούμε σε μία δομημένη και σταθερή ανάπτυξη και του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα.

Ποιος θα επιβαρυνθεί από την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 13% σε 23% στα τιμολόγια των Νοσοκομείων;

Κατ’ αρχάς πρέπει να πούμε ότι 23% ΦΠΑ, είναι ένα βαρύ φορτίο για οποιοδήποτε από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (νοσοκομεία – ασφαλιστικές – ασφαλισμένους), πολύ περισσότερο υπό τις σημερινές συνθήκες, καθώς όλοι αντιμετωπίζουν ασφυκτικές οικονομικές πιέσεις. Η μόνη λύση είναι όλα τα μέρη να αναλάβουν μέρος αυτού του κόστους, έτσι ώστε να μπορούν να το διαχειριστούν. Είναι ανάγκη, λοιπόν, οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα νοσοκομεία να κάνουν έναν ειλικρινή διάλογο για να εξετάσουν τους τρόπους που είναι δυνατόν να απορροφηθεί το κόστος, έτσι ώστε η κατάσταση να είναι βιώσιμη. Αν δεν βρεθεί μία βιώσιμη λύση, τότε μεσοπρόθεσμα μπορεί να συμβούν δύο πράγματα:

• είτε θα αυξηθεί το κόστος ασφάλισης

• είτε οι ασφαλιστικές εταιρείες θα αναγκαστούν να σχεδιάσουν νέα προγράμματα με λιγότερες καλύψεις.

Οτιδήποτε από τα δύο αν συμβεί, θα «ζημιωθούν» και τα τρία μέρη, επομένως είναι προς το κοινό συμφέρον όλων να βρεθεί μία βιώσιμη λύση.

Γιώργος Βελιώτης

Γιώργος Βελιώτης – Γενικός Διευθυντής Ζωής & Υγείας Ομίλου Interamerican

Είναι έτοιμοι οι κλάδοι Ιδιωτικής Περίθαλψης και Ιδιωτικής Ασφάλισης να καλύψουν τα κενά και να ανταποκριθούν στις ελλείψεις της δημόσιας Υγείας;

Ο ιδιωτικός τομέας, μέχρι στιγμής, έχει δείξει μεγάλη ευελιξία για να καλύψει τις ανάγκες του κοινού οι οποίες πρέπει να σημειωθεί μειωθεί ότι είναι σημαντικές. Το πρόβλημα είναι κ
άποιοι περιορισμοί που θέτει το θεσμικό πλαίσιο, οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα:

• κατακερματισμένες υπηρεσίες

• σημαντικές στρεβλώσεις

• επικαλύψεις αντί για αλληλοσυμπλήρωση του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα

• περιορισμένη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων

Έτσι, όσον αφορά στην παροχή υπηρεσιών υγείας, ο ιδιωτικός τομέας έχει σημαντικά υψηλότερο κόστος από αυτό που θα έπρεπε. Από την άλλη πλευρά, οι περιορισμοί του θεσμικού πλαισίου αναγκάζουν όσους επιθυμούν να ασφαλισθούν, να πληρώνουν δύο φορές για την ίδια υπηρεσία. Γι’ αυτούς τους λόγους, παρ’ ότι η ζήτηση για ασφάλιση υγείας είναι μεγάλη, τελικά ένα πολύ μικρότερο ποσοστό Ελλήνων ασφαλίζεται. Η μοναδική διέξοδος που διαφαίνεται, είναι να γίνει ανασχεδιασμός πάνω σε κατάλληλες βάσεις, με στόχο την καλύτερη κάλυψη των ασφαλισμένων, την αξιοποίηση των πόρων και τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με γνώμονα τη συμπληρωματικότητά τους. Αν συμβεί αυτό, είναι βέβαιο ότι θα οδηγηθούμε σε μία δομημένη και σταθερή ανάπτυξη και του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα.

Το τρίτο μνημόνιο φέρνει μόνο προβλήματα ή και ευκαιρίες για τον κλάδο;

Κάθε τέτοια αλλαγή είναι μία ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα. Επιπλέον, κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο. Αν λοιπόν, ως κοινωνία συνειδητοποιήσουμε τα λάθη που κάναμε, αν ξεκινήσουμε ένα ανοικτό διάλογο πάνω σε σωστές βάσεις και πάρουμε τις κατάλληλες αποφάσεις, έχουμε μία σημαντική ευκαιρία να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα σε πολλά σημεία. Οι αλλαγές θέτουν προκλήσεις και καθένας πρέπει να επιλέξει αν θα αναλωθεί για να αντισταθεί στην αλλαγή ή αν θα αξιοποιήσει την ευκαιρία για να βελτιωθεί. Εμείς, δεχτήκαμε την πρόκληση, αξιοποιήσαμε την τεχνογνωσία της μητρικής μας εταιρείας Achmea, που είναι η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία υγείας στην Ολλανδία και έτσι:

• δημιουργήσαμε μοναδική υποδομή παροχής υπηρεσιών με την Άμεση Ιατρική Βοήθεια, με το MEDISYSTEM, ένα πρότυπο ιδιωτικό σύστημα υγείας, με την ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC και το MEDIFIRST, δύο υπερσύγχρονες μονάδες υγείας όπου εφαρμόζονται οι πιο εξελιγμένες μέθοδοι για τη διαχείριση της υγείας,

• αποκτήσαμε ικανότητα να παρέχουμε υπηρεσίες υγείας πολύ υψηλής ποιότητας, στον κατάλληλο χρόνο και στο υψηλότερο επίπεδο,

• έχουμε αρκετά ισχυρή παρουσία στο χώρο, που επιτρέπει την καλύτερη αξιοποίηση των χρημάτων των ασφαλισμένων μας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι