Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

ten + four =

one × two =

Απαιτούνται λύσεις συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα

Να αναλάβει η ιδιωτική ασφάλιση το ρόλο που πραγματικά μπορεί να έχει στον ανασχεδιασμό του συστήματος.

Ποιος θα επιβαρυνθεί από την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 13% σε 23% στα τιμολόγια των Νοσοκομείων;

Η μεταβολή του ΦΠΑ από 13% σε 23% αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση του κόστους των αποζημιώσεων για προγράμματα ασφάλισης υγείας μεταξύ 7% και 9%, ανάλογα με το συνδυασμό παροχών κάθε προγράμματος. Είναι φανερό, ότι πρόκειται για μία πολύ μεγάλη αύξηση των αποζημιώσεων, η οποία αν δεν αντισταθμισθεί, θα επιφέρει μία σημαντικότατη και μάλιστα μόνιμη επιδείνωση στα αποτελέσματα του κλάδου υγείας. Κατά συνέπεια, θεωρώ πάρα πολύ δύσκολο να αποφευχθεί γενικότερη αύξηση των ασφαλίστρων του κλάδου προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι αυξημένες ζημιές, από τη στιγμή μάλιστα που ο κλάδος ασφάλισης υγείας στη χώρα μας έχει παραδοσιακά υψηλό βαθμό κινδύνου και εξαιρετικά ευμετάβλητα αποτελέσματα. Στην Εθνική, παρά το γεγονός ότι η αύξηση του ΦΠΑ θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις για πέντε μήνες μέσα στο τρέχον έτος, λάβαμε την απόφαση να καταβάλλουμε κανονικά το αυξημένο ΦΠΑ για τις νοσηλείες των ασφαλισμένων μας με Ατομικά και Ομαδικά συμβόλαια, χωρίς προς το παρόν να μεταβάλλουμε τα ασφάλιστρα. Στο τέλος του έτους, θα σταθμίσουμε την επίδραση και τα περιθώρια που υπάρχουν, προκειμένου να αποφασισθεί η πολιτική ασφαλίστρων της επόμενης χρονιάς.

Ηρακλής Δασκαλόπουλος

Ηρακλής Δασκαλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής στην Εθνική Ασφαλιστική

Είναι έτοιμοι οι κλάδοι Ιδιωτικής Περίθαλψης και Ιδιωτικής Ασφάλισης να καλύψουν τα κενά και να ανταποκριθούν στις ελλείψεις της δημόσιας Υγείας;

Ανεξάρτητα από τα προβλήματα χρηματοδότησης και λειτουργίας που αντιμετωπίζει, το δημόσιο σύστημα υγείας στη χώρα μας έχει ένα σχεδόν πλήρες εύρος παροχών πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας περίθαλψης. Καθώς όμως τα σημαντικά αυτά προβλήματα υφίστανται, πολλοί καταναλωτές επιλέγουν ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας προκειμένου να λάβουν αντίστοιχες παροχές με αυτές του δημόσιου συστήματος, όμως σε ιδιωτικούς φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζουν υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών περίθαλψης και καλύτερη πρόσβαση σε αυτές. Καθώς ο αριθμός των ασφαλισμένων με ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια υγείας ανέρχεται σε πάνω από 1,5 εκατ. άτομα, είναι φανερό ότι ήδη σε ένα μεγάλο βαθμό, τόσο ο κλάδος Ιδιωτικής Ασφάλισης όσο και ο κλάδος Ιδιωτικής Περίθαλψης, ανταποκρίνονται στις ανάγκες και απαιτήσεις των ασφαλισμένων και καλύπτουν με επιτυχία κενά και ελλείψεις του δημόσιου συστήματος υγείας. Ιδιαίτερα ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης Υγείας, θα μπορούσε να εξασφαλίσει ένα μεγαλύτερο εύρος παροχών υγείας για σημαντικά μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού από ότι σήμερα, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα υψηλή ποιότητα υπηρεσιών με χαμηλότερο κόστος. Προϋπόθεση για αυτό είναι να αναλάβει η ιδιωτική ασφάλιση το ρόλο που πραγματικά μπορεί να έχει στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού του συστήματος παροχής και χρηματοδότησης της υγείας στη χώρα μας, μέσω μίας ουσιαστικής ευρύτερης σύμπραξης με το δημόσιο τομέα.

Το τρίτο μνημόνιο φέρνει μόνο προβλήματα ή και ευκαιρίες για τον κλάδο;

Ακόμη και αν οι υποδομές, η οργάνωση και η λειτουργία του δημόσιου συστήματος υγείας ήταν άψογα, η χρηματοδότησή του από μία ασθενική οικονομία με υψηλότατο κόστος εξυπηρέτησης του τεράστιου δημόσιου χρέους θα ήταν προβληματική. Πολλώ μάλλον, όταν η χώρα μας έχει πολύ υψηλό ποσοστό ηλικιωμένων, το οποίο θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα έτη και θα οδηγήσει το συνολικό κόστος της υγείας σε πολύ μεγάλη αύξηση. Για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης θα μπορούσαν να υιοθετηθούν λύσεις συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού φορέα, ανάλογες με αυτές που έχουν εφαρμοσθεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (π.χ. Ολλανδία, Γαλλία κ.α.). Σε αυτή την περίπτωση η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας θα γνώριζε εκρηκτική άνοδο, ενώ παράλληλα οι υπηρεσίες της θα γίνονταν προσιτές για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Αν αυτό δεν γίνει, η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας θα συνεχίσει ούτως ή άλλως να μεγαλώνει με ήπιους ρυθμούς κατά την άποψή μου, καθώς όλο και περισσότεροι θα επιδιώκουν να εξασφαλίσουν υψηλότερο επίπεδο περίθαλψης μέσω ασφαλιστηρίων υγείας. Σε αυτή την περίπτωση όμως, τα οφέλη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας θα εξακολουθεί να τα εισπράττει ένα τμήμα μόνον του πληθυσμού, αυτό που έχει την πρόνοια και την οικονομική δυνατότητα να την αποκτήσει.

* Ο αριθμός των ασφαλισμένων με ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια υγείας ανέρχεται σε πάνω από 1,5 εκατ. άτομα.*

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι