Now Reading
ARAG: 6 τεχνολογίες για την ψηφιακή εποχή

ARAG: 6 τεχνολογίες για την ψηφιακή εποχή

  • Ενέργειες που ολοκληρώθηκαν σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο για την ψηφιοποίηση
marvin-meyer-technology

Η νέα εποχή της ψηφιοποίησης (Digitalization) έχει φέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην ασφαλιστική αγορά για εταιρείες και πελάτες. Η ARAG Hellas εκμεταλλευόμενη αυτήν τη νέα τάση και με σκοπό να προσδώσει επιπλέον αξία στις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες αλλά και στους συνεργάτες της, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην αμεσότητα των συναλλαγών αλλά και της επικοινωνίας όλων των ενδιαφερομένων μερών.

Ο Όμιλος ARAG καλωσόρισε την ψηφιακή εποχή και ενήργησε για ακόμα μια φορά με γρήγορα αντανακλαστικά στις προκλήσεις του μέλλοντος δίνοντας το ρυθμό αλλά και τις σωστές κατευθύνσεις σε όλα τα υποκαταστήματα. Η ARAG Hellas, ακολουθώντας τις επιταγές του Ομίλου, αλλά λαμβάνοντας υπόψη και τις τοπικές συνθήκες και τις επιθυμίες των πελατών της, προχώρησε με τα δικά της βήματα στην ψηφιακή εποχή.

Σημαντικές ενέργειες που ολοκληρώθηκαν σε τοπικό επίπεδο προς την κατεύθυνση της ψηφιοποίησης συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες ενέργειες της ARAG Hellas:

  1. Ψηφιοποίηση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τα οποία αποστέλλονται άμεσα και ηλεκτρονικά σε πελάτες και συνεργάτες χωρίς την ανάγκη εκτύπωσης και τη χρήση χαρτιού.
  2. Ψηφιοποίηση των φακέλων ζημιών που επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στους ηλεκτρονικούς φακέλους και ενισχύει την άρτια και ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών κατά το στάδιο της αποζημίωσης.
  3. Χορήγηση Remote Access στους υπαλλήλους του υποκαταστήματος, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη νέα εργασιακή πραγματικότητα που επέβαλαν οι πρόσφατες συνθήκες πανδημίας του Covid-19 με απόλυτη ασφάλεια στην επεξεργασία των δεδομένων. Η απομακρυσμένη πρόσβαση δούλεψε προς όφελος των πελατών της ARAG Hellas αφού κατά τη διάρκεια του lockdown η Εταιρεία συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της, χωρίς να χρειαστεί να κλείσει ούτε μια ημέρα, εξυπηρετώντας εκδόσεις συμβολαίων και αποζημιώσεις χωρίς καθυστέρηση και χωρίς λειτουργικά προβλήματα.
  4. Ανάπτυξη webservices σε συνεργασία με μεγάλους Ασφαλιστικούς Online Aggregators έδωσαν τη δυνατότητα για online αίτηση και online έκδοση συμβολαίων Νομικής Προστασίας με τη λογική του «Τυπώνω-Πληρώνω» μέσω aggregator platforms.
  5. Δυνατότητα διακανονισμού ζημιών ψηφιακά χωρίς την τήρηση φυσικού αρχείου.
  6. Σχεδιασμός νέας, λειτουργικής και φιλικής προς τον πελάτη ιστοσελίδας η οποία παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης έκδοσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων σε πραγματικό χρόνο ενώ παράλληλα διαθέτει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την ενίσχυση του πελάτη ως προς την επιλογή του προϊόντος που εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του.

Οι προαναφερόμενες εργασίες έχουν ήδη φέρει θετικά αποτελέσματα στις εργασίες back office της Εταιρείας, προσφέροντας οικονομία, ταχύτητα και ευελιξία στις συναλλαγές ενώ ενίσχυσαν την αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης συγκεκριμένων μέχρι τώρα χρονοβόρων εργασιών που απαιτούσαν σημαντικό αριθμό εργατοωρών.

Αντίστοιχα οι προαναφερόμενες εργασίες επηρέασαν θετικά και το front office της ARAG Hellas το οποίο προχωρά με μεγαλύτερη αμεσότητα και ασφάλεια στην παροχή σύγχρονων και εξελιγμένων υπηρεσιών στον πελάτη. Η ARAG Hellas, συμμετέχοντας και ακολουθώντας τον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου κάνει συστηματική χρήση των ενδεδειγμένων KPIs παρακολουθώντας έτσι την απόδοσή της και αναθεωρώντας τους στόχους της αλλά βελτιστοποιώντας τα σχετικά μέτρα επίτευξής τους. Η χρήση KPI’s σε πραγματικό χρόνο δίδει την πλήρη εικόνα της τρέχουσας κατάστασης της εταιρείας, αξιολογεί την απόδοσή της και επιπλέον ενισχύει την έγκαιρη και σωστή λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

See Also
group-of-people-sitting-indoors-asfalistikomarketing

Αντίστοιχα, ο Όμιλος ARAG και ειδικότερα η Γερμανία καθώς και τα μεγαλύτερα σε μέγεθος υποκαταστήματα –όπως το υποκατάστημα Ολλανδίας, Ισπανίας, Αυστρίας και Ιταλίας– έχουν ήδη παρουσιάσει καινοτόμες, υψηλού τεχνολογικού επιπέδου εφαρμογές με μεγάλη επιτυχία όπως για παράδειγμα οι ακόλουθες:

  • ΑΙ – Τεχνητή Νοημοσύνη (Chats and Bots όπως VoiceBots)
  • SMAC (Social, Mobile, Analytics and Cloud) – Τεχνολογίες που επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να μεταβεί από το ηλεκτρονικό στάδιο στο ψηφιακό
  • Data Mining – Η ARAG Ιταλίας κάνοντας χρήση του Oracle BI χρησιμοποίησε δείγμα πελατών της ώστε έτσι για πρώτη φορά να δημιουργήσει δεδομένα για ποιοτικά στοιχεία των εργασιών όπως:
    • Μέση ηλικία της πρώτης ασφάλισης
    • Μέση διάρκεια της ασφάλισης
    • Μέσος χρόνος μεταξύ της πρώτης ασφάλισης και της πρώτης ζημιάς
    • Γεωγραφική κατανομή

Ο Όμιλος ARAG και η ARAG Ελλάδος, μέσα στο πλαίσιο του project SMART INSURER φιλοδοξεί στα επόμενα χρόνια να αποτελέσει εταιρία – πρότυπο για την παροχή εξελιγμένων τεχνολογικών υπηρεσιών, αλλάζοντας πρώτα από όλα την κουλτούρα των εργαζομένων προς αυτή την κατεύθυνση και σε δεύτερο χρόνο αφουγκραζόμενοι τις επιθυμίες των πελατών μας, την εμπειρία της Νομικής Προστασίας μέσω υψηλού τεχνολογικού επιπέδου ψηφιακών υπηρεσιών.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top