Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

seven + twelve =

17 − 7 =

Αστική Ευθύνη: Στοιχείο πρόνοιας και απόδειξη αξιοπιστίας

* του Ιωάννη Μωραΐτη, Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ασφαλίσεων Λοιπών Γενικών Κλάδων Εθνική Ασφαλιστική

Παράγοντας διατήρησης της επιχειρηματικότητας την εποχή της οικονομικής κρίσης.

Ως δέκτες πολλών ασφαλιστικών αιτημάτων και αναγκών καθημερινά διαπιστώνουμε ότι η αγορά παρουσιάζει σαφείς τάσεις αύξησης των επιχειρηματικών κινδύνων (D&O, Επαγγελματική Ευθύνη και Ευθύνες Λειτουργίας Επιχειρήσεων) και σε αυτό συμβάλει το γενικό οικονομικό περιβάλλον, το νομοθετικό πλαίσιο καθώς και η ασφαλιστική νοοτροπία που καλλιεργείται. Μας ενθαρρύνει το γεγονός, ότι υπάρχει μεγάλη ασφαλιστική βάση, πολλοί δηλαδή εν δυνάμει νέοι ασφαλισμένοι, λόγω της χαμηλής διείσδυσης των προϊόντων Αστικής Ευθύνης στην Αγορά.

Κάνοντας μια αναφορά στη διαθεσιμότητα των προϊόντων Γενικής Αστικής Ευθύνης, ενδεικτικά:

  • Αστική Ευθύνη Λειτουργίας Χώρων (βιομηχανικών, ξενοδοχείων, εκπαιδευτηρίων, καταστημάτων κ.ά.)
  • Αστική Ευθύνη Έργων
  • Ευθύνη Προϊόντος z Εργοδοτική Ευθύνη
  • Επαγγελματική Ευθύνη (ιατρών, διαμεσολαβητών, λογιστών, αρχιτεκτόνων, μηχανικών, φαρμακοποιών κ.ά.)
  • «Νέα Γενιά» προϊόντων ευθύνης, όπως ευθύνη Διευθυντών και Στελεχών (Directors and Officers Liability) και ευθύνη κυβερνοχώρου (Cyber Liability).
Ιωάννης Μωραΐτης

Ιωάννης Μωραΐτης

Διαφαίνεται η σημαντικότητα και αναγκαιότητα αυτής της ασφαλιστικής κάλυψης για τη διατήρηση της επιχειρηματικότητας και απρόσκοπτης ομαλής δραστηριοποίησης των επαγγελματιών και των σύγχρονων επιχειρήσεων. Θεωρώντας ως δεδομένο ότι: z η οικονομική κρίση η οποία βιώνουμε, «οδηγεί» σε αναζήτηση «ευθυνών» ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχουν ευθύνες, για την αναζήτηση χρημάτων και z ότι οι ζημιές που υπάγονται στις ασφαλίσεις περιουσίας έχουν μετρήσιμη επίπτωση στον επιχειρηματία, ενώ οι απαιτήσεις από Αστική Ευθύνη μπορούν να είναι έως και καταστροφικές για την ίδια την επιχείρηση.
Συμπεραίνουμε ότι η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης προστατεύει τον επαγγελματία ή την επιχείρηση αντίστοιχα και ταυτόχρονα αποτελεί στοιχείο πρόνοιας αλλά και απόδειξη αξιοπιστίας της συνολικής εικόνας του επαγγελματία / ή της επιχείρησης προς τους πελάτες. Συνεπώς η οικονομική κρίση απαιτεί μια ορθολογική προσέγγιση επί των ασφαλιστικών θεμάτων και μια συνεχή επαγρύπνηση.

Ωστόσο, υπάρχουν και παράγοντες οι οποίοι αποτελούν «απειλή» για την ανάπτυξη του Κλάδου μας. Στην Ελλάδα της κρίσης η έλλειψη ρευστότητας, ο φόβος για περαιτέρω ύφεση της οικονομίας, η αποδέσμευση επιχειρήσεων από τις σχέσεις τους με ελληνικά συμφέροντα και η προσάρτησή τους σε πολυεθνικούς ομίλους καθιστά την προοπτική ανάπτυξης του Κλάδου μια επιπλέον πρόκληση για τα στελέχη της Ασφαλιστικής αγοράς.
Τέλος, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι κατηγορίες ασφάλισης αστικής ευθύνης παρουσιάζουν σε επίπεδο Αγοράς:

  • σταθερότητα εν μέσω κρίσης, z καλύτερα αποτελέσματα (χρηματοοικονομικοί & ασφαλιστικοί δείκτες) σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες ασφαλίσεων Κατά Ζημιών,
  • προοπτικές ανάπτυξης δεδομένης της μεταβολής του περιβάλλοντος κινδύνου (μεγαλύτερη ζήτηση ευθύνης) καθώς και του νομικού περιβάλλοντος (υποχρεωτικές ασφαλίσεις) και
  • μεγάλη προοπτική ανάπτυξης λόγω της χαμηλής διείσδυσης σε συγκεκριμένες αγορές όπως π.χ. η «προσωπική αστική ευθύνη» (ή ευθύνη οικογενειάρχη) όπου πρακτικά υπάρχουν πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι