Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

sixteen + fourteen =

four × 1 =

Αθηνά Γεωργαλή

Η σχέση της MetLife με τους πελάτες της… είναι σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτιστεί πάνω σε πολύ γερές βάσεις. Πρόκειται για μία αμφίδρομη σχέση που μετρά πάνω από 50 χρόνια πορείας. Η ΜetLife βάζει πάντα τον ασφαλισμένο στο επίκεντρο και παρέχει ολοκληρωμένη προστασία σε χιλιάδες οικογένειες, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αποτελεί δέσμευσή της το να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, να κατανοεί τις ανάγκες, τα προβλήματα και τις επιθυμίες τους, εξασφαλίζοντας μια εξαιρετική εμπειρία για τον καθένα.

Η δυσκολία της επικοινωνίας… αποτελεί πάντα μία ευκαιρία για να ανακαλύψεις ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος για τον κάθε ένα ασφαλισμένο ξεχωριστά. Κάθε ασφαλισμένος είναι μοναδικός και σαν στόχο έχουμε να προσωποποιούμε τον τρόπο που επικοινωνούμε μαζί του. Η τεχνολογία μας προσφέρει σήμερα τόσες πολλές δυνατότητες και εμείς είμαστε έτοιμοι να τις αξιοποιήσουμε.

Η ολοκληρωμένη πληροφόρηση των ασφαλισμένων… είναι αυτοσκοπός τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα μου. Ο ασφαλισμένος, πλέον, με ένα τηλεφώνημα ή με ένα e-mail λαμβάνει άμεσα και γρήγορα οποιαδήποτε πληροφορία, με τέτοιον τρόπο που απαντώνται όλα του τα ερωτήματα, έχοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα υπηρεσιών που απορρέουν από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του. Σύμμαχός μας προς αυτή την κατεύθυνση είναι η υπηρεσία e-Services. Στην πλατφόρμα αυτή ο ασφαλισμένος μπορεί να δει online όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται σχετικά με το συμβόλαιό του, αρκεί να την επισκεφτεί στο www.metlife-eservices.gr. Έτσι, όλη η πληροφορία βρίσκεται ένα κλικ μακριά!

Οι σπουδές μου με βοήθησαν… να βλέπω τον άνθρωπο τόσο ως μονάδα όσο και ως μέρος ενός συνόλου, να βάζω στο επίκεντρο τις ανάγκες του και να βρίσκω τον τρόπο να κερδίζω το χαμόγελό του, ως συνέπεια της συνεργασίας μας.

Στον ελεύθερό μου χρόνο…  λατρεύω να κάνω ταξίδια, να χαλαρώνω και να απολαμβάνω στιγμές με την οικογένειά μου. Μία έξοδος με τους φίλους μου είναι ο τέλειος τρόπος να αποφορτιστώ από μία απαιτητική ημέρα. Παράλληλα, πρόσφατη αγαπημένη μου απασχόληση είναι τα social media. Η αλληλεπίδραση που έχουμε στην καθημερινότητά μας, μέσω των social media, δίνει το στίγμα της νέας εποχής στην άμεση επικοινωνία.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι