Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

14 − 10 =

nineteen − 9 =

Αύγουστος ο μήνας των μεγάλων αποφάσεων

Τελικά κάθε καλοκαίρι μας επιφυλάσσει εκπλήξεις. Πέρυσι βρισκόμασταν στη δύνη του προβλήματος και όλοι μας ανησυχούσαμε πού θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση. Capital controls και κλειστές τράπεζες ήταν οι εκπλήξεις που μας επιφύλασσε η όλο υποσχέσεις κυβέρνηση η οποία αντί να κάνει πράξεις τις δεσμεύσεις της αποδείχθηκε πολύ λίγη, καταδικάζοντας την ελληνική οικονομία σε ακόμα μεγαλύτερη ύφεση. Τα αποτελέσματα των πρακτικών της γνωστά.

Στο πρώτο εξάμηνο του 2016 οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις βάζουν λουκέτο η μία μετά την άλλη και οι μεγάλες επιχειρήσεις υπάγονται μία μία στον πτωχευτικό κώδικα.

Ο ιδιωτικός τομέας άρχισε να καταρρέει μέσα στο 2015, και στο πρώτο εξάμηνο του 2016 οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις βάζουν λουκέτο η μία μετά την άλλη και οι μεγάλες επιχειρήσεις –Μαρινόπουλος, Ηλεκτρονική Αθηνών, Jetoil– να υπάγονται μία μία στον πτωχευτικό κώδικα. Όμως αυτή η άσχημη πολιτικοοικονομική κατάσταση είχε αντίκτυπο και στην ασφαλιστική αγορά. Όχι ως αποτέλεσμα των πρακτικών της κυβέρνησης αλλά ως το τελειωτικό χτύπημα σε εταιρείες που παρουσίαζαν ήδη προβλήματα λόγω PSI και Solvency II. Η βουτιά που έκανε η παραγωγή στο σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς μετά τα περίφημα capital controls στην ουσία έβα- λε την ταφόπλακα πάνω από αυτές τις εταιρείες οι οποίες είτε ελεγχόμενα έπαυσαν τη δραστηριότητά τους είτε με την εποπτεία της ΤτΕ –βλέπε International Life– προσπάθησαν να μεταβιβάσουν τα χαρτοφυλάκιά τους. Έναν χρόνο μετά και έχοντας «επιζήσει» από αυτή την πραγματικά απαιτητική οικονομική χρονιά, η ασφαλιστική αγορά περιμένει με αγωνία τις εξελίξεις στο θέμα της International Life καθώς και στο πολυσυζητημένο γάμο μεταξύ ERGO και ΑΤΕ. Δική μου θεώρηση είναι ότι και τα δυο θα έχουν κλείσει μέσα στον Αύγουστο καθώς αυτός ο μήνας παραδοσιακά ενδείκνυται για μεγάλες αποφάσεις και ανακοινώσεις. Τώρα όσον αφορά το brexit που τόσο μας αναστάτωσε το τελευταίο διάστημα πραγματικά το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι να αφήσουμε το χρόνο να δείξει τις επιπτώσεις που θα έχει στην ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως μιας και από τις πρώτες δηλώσεις των μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών το συμπέρασμα ήταν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να προβούμε σε γρήγορα συμπεράσματα. Μέχρι λοιπόν να μάθουμε το μέλλον της παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς θα σας συνιστούσα να διαβάσετε για το παρόν της δικής μας ασφαλιστικής αγοράς και πιο συγκεκριμένα αυτό της Κρήτης που στο συγκεκριμένο τεύχος παρουσιάζουμε.
Καλό καλοκαίρι!

Νίκος Μωράκης
Αρχισυντάκτης

@NicholasMorakis

Είμαστε εδώ να σας ακούσουμε! Για οποιαδήποτε πρόταση προς βελτίωση σχετικά με τη θεματολογία και το περιεχόμενο του περιοδικού «Ασφαλιστικό Marketing», μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@asfalistikomarketing.gr

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι