Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

2 × 1 =

five × 4 =

* Του Νίκου Σακελλαρίου, Διευθυντή Δικτύων Διανομής, AXA Ασφαλιστική

Το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε απαιτεί υψηλή ταχύτητα προσαρμογής, άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση, ευελιξία για διαρκή ενίσχυση στην παραγωγή μας και αδιάλειπτη μείωση στο λειτουργικό μας κόστος. Παράλληλα η ψηφιακή εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά υψηλό ρυθμό ανάπτυξης της τεχνολογίας, γεγονός αυταπόδεικτο καθώς μέσα σε λίγα μόλις χρόνια έχουν επιτελεστεί παγκοσμίως βήματα που ξεπερνούν κατά πολύ τις τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων πενήντα ετών.

Στρατηγική μας στην ΑΧΑ είναι να αξιοποιούμε τις καινοτόμες λύσεις της τεχνολογίας με τρόπο που θα προσφέρει νέες δυνατότητες στους συνεργάτες μας, θα μας φέρνει όλο και πιο κοντά στους πελάτες μας και θα μας βοηθάει να μειώνουμε συνεχώς το διαχειριστικό μας κόστος. Για να έχουμε επιτυχία στα παραπάνω, προσφέρουμε πρόσβαση στις υπηρεσίες μας από πολλαπλά συστήματα επικοινωνίας, ενισχύουμε την παρουσία μας σε όλα τα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους συμπολίτες μας, μεταλλάσσουμε τον τρόπο που δουλεύουμε εσωτερικά.

sakelariou

Νίκος Σακελλαρίου

Με αυτά τα δεδομένα η ΑΧΑ έχει προσαρμόσει την ηλεκτρονική της ταυτότητα για βέλτιστη χρήση από κινητές συσκευές, ενώ είναι η μοναδική ασφαλιστική Εταιρεία στον κόσμο που έχει συνεργασία με τους δύο κολοσσούς της κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης, το Facebook και το LinkedIn. Η ανταλλαγή εμπειρίας και γ νώσης με τις δύο αυτές εταιρείες θα έχει θετικό αντίκτυπο σε όλους τους συμμετόχους μας εντός και εκτός Εταιρείας, καθώς θα απελευθερώσει τη δυναμική μας και θα διευρύνει τους ορίζοντές μας σε θέματα στρατηγικής.

Επεκτείνοντας την επικοινωνία μας σε διαφορετικά κανάλια και σε μια προσπάθεια να στηρίζουμε ουσιαστικά την κοινωνία, πρόσφατα παρουσιάσαμε την πρώτη μας εφαρμογή για smartphones με όνομα «Ασφαλής Οδήγηση». Η εφαρμογή αυτή απευθύνεται στο σύνολο των συμπολιτών μας και αποτελεί έναν καθημερινό σύμμαχο στην προσπάθεια όλων για την πρόληψη των τροχαίων συμβάντων και την προστασία της υγείας.

Γνωρίζοντας πως οι εξελίξεις ξεκινούν από εμάς τους ίδιους και διαχέονται σε όλους τους συμμετόχους μας είμαστε σε μια διαρκή διαδικασία αλλαγής.

Βελτιώνουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, ενισχύουμε περισσότερο τους Συνεργάτες μας, αξιολογούμε πιο άμεσα τι θέλουν οι πελάτες μας με στόχο να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από τις απαιτήσεις τους.

Απώτεροι στόχοι μας είναι η καλύτερη αλληλεπίδραση, ενημέρωση και εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας, η αναβάθμιση των διαμεσολαβητών μας και η συνεχής αύξηση στην προστιθέμενη αξία που λαμβάνουμε από κάθε έκφανση της εργασίας μας σε αυτή την ψηφιακή εποχή. Προς αυτή την κατεύθυνση θα εντείνουμε συνεχώς τις προσπάθειές μας.