Now Reading
Carglass® Ελλάδος: Συνεχής ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων

Carglass® Ελλάδος: Συνεχής ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων

  • Εξυπηρέτηση στο χώρο των πελατών με την ίδια ασφάλεια και το ίδιο επίπεδο εξειδίκευσης
Carglass

Σκοπός της Carglass® Ελλάδος είναι να κάνει τη Διαφορά λύνοντας τα προβλήματα των Ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον. Ένας Σκοπός που κλήθηκε να αποδείξει την ακεραιότητά του εν μέσω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, με την εμφάνιση του Covid-19.

Η Carglass® Ελλάδος, με το ακλόνητα υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους αυτοκινητιστές, που φέρει ως ηγέτιδα δύναμη στον τομέα της, συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα, με πρωταρχικό σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οδηγών, όπου αυτή κρίνεται απαραίτητη.

Διαθέτοντας πανελλαδικό δίκτυο εταιρικών καταστημάτων, η Carglass® έχει τη δυνατότητα να εγγυηθεί όχι μόνο την απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεών της, αλλά και την καθολική λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας, προκειμένου να προστατευτούν οι πελάτες, οι Άνθρωποι της Εταιρείας και οι συνεργάτες της. Πιο συγκεκριμένα, προχώρησε πολύ νωρίς στην υιοθέτηση μέτρων – ενδεικτικά αναφέρονται η τηλεργασία, η παροχή γαντιών για την υποχρεωτική χρήση τους από τους πελάτες, η τήρηση αποστάσεων, η τακτική απολύμανση των επιφανειών/εργαλείων, που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια μιας εργασίας, αλλά βασικότερο όλων η ενδελεχής απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία η οποία προσθέτει 15 λεπτά επιπλέον εργασία για κάθε όχημα.

Ενδελεχής απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία η οποία προσθέτει 15 λεπτά επιπλέον εργασία για κάθε όχημα

Η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά. Μέσω των πλήρως εξοπλισμένων μονάδων, που λειτουργούν στις ευρύτερες περιοχές των εταιρικών καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στο χώρο τους για επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλων με την ίδια ασφάλεια και το ίδιο επίπεδο εξειδίκευσης, που θα απολάμβαναν σε ένα κατάστημα.

Στον ίδιο άξονα, η Εταιρεία διαθέτει 24ωρης λειτουργίας Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών καθώς και ολοκληρωμένο διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, άμεσα προσβάσιμο από όλες τις συσκευές. Οι χρήστες μπορούν να κλείνουν απομακρυσμένα το ραντεβού τους, επικοινωνώντας άμεσα με εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών ή επιλέγοντας οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα διαθέσιμα κανάλια (online booking, webchat, email, Messenger/Chatbot κ.ά.).

See Also

Κατά τη μετάβαση στις νέες αυτές συνθήκες, τα έργα που προκύπτουν από το συνεχή Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Εταιρείας, όπως είναι η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, μετατρέπονται σε σημαντικούς αρωγούς. Με την αυτόματη αποστολή των σχετικών παραστατικών περιορίζονται τα κοινά σημεία επαφής, και συνεπώς, η μετάδοση του ιού.

Τα παραπάνω μέτρα που έλαβε η Εταιρεία αποσκοπούν, μεταξύ άλλων, και στην εγγύηση ότι η Carglass® Ελλάδος είναι μια εταιρεία που διαθέτει τους μηχανισμούς που προσαρμόζονται γρήγορα στις όποιες προκλήσεις, θέτοντας άμεσα σε εφαρμογή το Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας, χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top