Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 × 3 =

twelve + 3 =

Χρήστος Χρυσολόγου: «Χωρίς τη στρατολόγηση δεν υπάρχει πρόοδος»

Η Ασφαλιστική διαμεσολάβηση πάσχει από προσέλκυση νέων ανθρώπων στο επάγγελμα. Το αντιμετωπίζετε και εσείς και αν ναι , με ποιον τρόπο θα το ξεπεράσετε;

Η προσέλκυση νέων ανθρώπων στο ασφαλιστικό επάγγελμα είναι μια από τις βασικές εργασίες του κάθε manager οποιασδήποτε βαθμίδας. Ίσως η σημαντικότερη. Χωρίς τη στρατολόγηση δεν υπάρχει πρόοδος, δεν υπάρχει εξέλιξη, δεν υπάρχει ανάπτυξη. «Οργανισμός που δεν ανανεώνεται πεθαίνει» είναι η βασική αρχή στην Επιθεώρησή μας.  Στρατολόγηση όμως, με υψηλά στάνταρ σε ποιότητα. Νέοι άνθρωποι με φιλοδοξία και όραμα, με πάθος για επιτυχία και δημιουργία. Τέτοια άτομα δεν υπάρχουν πάρα πολλά. Το ασφαλιστικό επάγγελμα χρειάζεται ιδιαίτερα προσόντα που υπάρχουν σε μια μερίδα ατόμων. Η προσέλκυση αυτών των ατόμων είναι η βασική μας εργασία. Όταν αυτή η εργασία γίνει μέθοδος και διαδικασία το πρόβλημα μειώνεται σημαντικά. «Δεν Υπάρχουν Μυστικά, Υπάρχει μόνο Μέθοδος και Διαδικασία» έμαθα σε ένα σεμινάριο της MORAX πριν πολλά χρόνια πολύ νέος unit τότε. Τότε ακουγόταν σπάνια, τώρα το ενστερνίζονται πάρα πολλοί. Αυτό εφαρμόζουμε στα γραφεία της Επιθεώρησης. Μέθοδος και διαδικασία με στρατολόγο, διαμέσου ασφαλιστών, διαδικασία και μέθοδος με κέντρα επιρροής, διαδικασία με ανοιχτές ημερίδες, όπως αυτή που πραγματοποιήσαμε πριν λίγο διάστημα σε κεντρικό ξενοδοχείο. Διαδικασία και μέθοδος, λοιπόν, τα «μεγάλα μυστικά» για να έχουμε ακόμη μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Τελικά τι είναι αυτό που «πουλάει » σε ένα εταιρικό δίκτυο, το όνομα της εταιρείας, η ποιότητα των προϊόντων ή ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος; 

Σ’ ένα εταιρικό δίκτυο σημαντικό ρόλο για την επιτυχία έχουν και το όνομα της εταιρείας και η ποιότητα των προϊόντων και ο ασφαλιστικός σύμβουλος. Συνήθως όνομα εταιρείας και ανταγωνιστικά προϊόντα πάνε μαζί. Ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος είναι εκείνο, το άτομο που έχοντας στην «τσάντα» του το καλό όνομα της εταιρείας και τα ποιοτικά της προϊόντα τα προωθεί και τα πουλάει στην αγορά. Πίστη μου είναι ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να πουλήσει οποιοδήποτε προϊόν όποιας εταιρείας. Όμως με καλό προϊόν και καλό όνομα εταιρείας οι πωλήσεις του είναι πολύ περισσότερες. Ακόμη, πιστεύω απόλυτα ότι η επιτυχία γίνεται μεγαλύτερη όταν υπάρχει και ένα γραφείο με επιτυχίες και υψηλά στάνταρ και μια επιθεώρηση με όραμα και προοπτική. Εμείς στην Εθνική Ασφαλιστική έχουμε και πολύ καλό όνομα εταιρείας – το πρώτο στην αγορά– και πολύ καλά προϊόντα –τους τελευταίους μήνες ακόμη καλύτερα– και επαγγελματίες ασφαλιστικούς συμβούλους. Υπάρχει το ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.

Τα συνολικά παραγωγικά σας μεγέθη πώς εξελίχθησαν κατά τον προηγούμενο χρόνο και κυρίως πώς εξελίσσονται στο 2014;

Το 2013 τα παραγωγικά μας μεγέθη σημείωσαν αύξηση σε σύγκριση με το 2012 σε όλους τους κλάδους. Σημείωσαν αύξηση και στο κομμάτι προσέλκυσης νέων ανθρώπων στο επάγγελμα και ποσοτικά και ποιοτικά. Αύξηση στον κλάδο Ζωής, αύξηση στον κλάδο αυτοκινήτων, αύξηση και στους υπόλοιπους κλάδους. Το πρώτο οκτάμηνο του 2014 η αύξηση στον κλάδο Ζωής είναι πάνω από 20% σε νέα ασφάλιστρα και στους γενικούς κλάδους πάνω από 10%. Στο συνολικό χαρτοφυλάκιο υπάρχει αύξηση πάνω από 20%. Στους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του 2014 είναι σίγουρο ότι η αύξηση της παραγωγής όχι μόνο θα συνεχίσει να αυξάνεται, αλλά θα μεγαλώσει ο ρυθμός σημαντικά. Το πρόσφατο συνέδριο της εταιρείας, το ταξίδι στο Κέιπ Τάουν, τα νέα προϊόντα και στην περίθαλψη και στη σύνταξη και στο αυτοκίνητο, η παρεχόμενη εκπαίδευση σε συνδυασμό με το όνομα της εταιρείας αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την ακόμη μεγαλύτερη άνοδο της παραγωγής. Επίσης, το 2014 έχουμε ακόμη έναν σημαντικό λόγο για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες. Από τις αρχές του χρόνου έχουμε Διευθυντή Πωλήσεων και Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων τον κ. Κωνσταντίνο Κουγιουμουτζή και τον κ. Γεώργιο Ζαφείρη αντίστοιχα,που με το πάθος τους για επιτυχίες μάς συμπαρασύρουν και μας οδηγούν σε μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Ποιος ο ρόλος του Επιθεωρητή και των Διευθυντών σε ένα εταιρικό δίκτυο; Διοικητικός, πωλησιακός, υποστηρικτικός ή κάτι άλλο;

Ο ρόλος του Επιθεωρητή και των Διευθυντών σε ένα εταιρικό Δίκτυο είναι και Διοικητικός και πωλησιακός και υποστηρικτικός. Οι δύο αυτές βαθμίδες, οι οποίες είναι οι υψηλότερες σε ένα δίκτυο, απαιτούν και τους τρεις αυτούς ρόλους. Η κύρια όμως ευθύνη ενός Διευθυντή καταστήματος και ενός Επιθεωρητή και ο βασικός τους ρόλος είναι ο ρόλος του ηγέτη. Κύρια αποστολή του είναι να ηγηθεί και να εμπνεύσειδιά του παραδείγματος. «Μη μου πεις τι να κάνω ,κάν’ το αν το γνωρίζεις και μπορείς» είναι η βασική αποστολή του ηγέτη. Ευθύνη του είναι να οδηγεί την ομάδα του σε υψηλότερες κορυφές, σε υψηλότερους στόχους, οι οποίοι να πραγματοποιούνται. Οι ασφαλιστές του πρέπει να τον εμπιστεύονται και να είναι περήφανοι για αυτόν. Να τον ακολουθήσουν στο δρόμο για το «Μύτικα» και μετά για το «Έβερεστ». Ευθύνη του Διευθυντή καταστήματος και του Επιθεωρητή είναι να κοιτάζει τους συνεργάτες του στα μάτια και μαζί να πετυχαίνουν υψηλότερα αποτελέσματα. Διευθυντής καταστήματος ή Επιθεωρητής που δεν έχει την αναγνώριση και την παραδοχή από τη μεγάλη πλειονότητα των ασφαλιστών του, μια υποχρέωση έχει: Να Υποβάλει την Παραίτησή του. Αυτό αποτελεί Βασικό μου Πιστεύω. Με αυτή την Αρχή Πορεύομαι!

Χρήστος Χρυσολόγου - Επιθεωρητής, Εθνική Ασφαλιστική

Χρήστος Χρυσολόγου – Επιθεωρητής, Εθνική Ασφαλιστική

Είστε η δεύτερη επιθεώρηση της Εθνικής Ασφαλιστικής στους κλάδους ζωής και υγείας. Πείτε μας για τη διαδρομή της Επιθεώρησης μέχρι και σήμερα;

Η Επιθεώρηση δημιουργήθηκε το 2003. Στη δημιουργία της είχε τρία γραφεία και σήμερα έχει έξι .Είχε τέσσερις unit manager, σήμερα έχει δώδεκα. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι τότε ήταν εξήντα σήμερα είναι εκατόν πενήντα. Πάντα στοχεύαμε ψηλότερα. Πάντα πιστεύαμε όχι μόνο στην ποσότητα αλλά στο συνδυασμό ποσότητας και ποιότητας. Στοχεύαμε στην προσέλκυση ικανών νέων ανθρώπων στο επάγγελμα. Το θεωρούσαμε και το θεωρούμε τον «ακρογωνιαίο λίθο» για την ανάπτυξη και την ανοδική πορεία. Σήμερα στοχεύουμε σε συνέχιση της ανοδικής πορείας με μεγαλύτερες ποσοτικές και ποιοτικές παραγωγές σε όλους τους κ λάδους. Στοχεύουμε περισσότεροι ασφαλιστές μας να προάγονται σε διακεκριμένους και κορυφαίους ασφαλιστικούς συμβούλους, περισσότεροι να βραβεύονται στα συνέδρια της εταιρείας, περισσότεροι να πετυχαίνουν τα ταξίδια της επιθεώρησης και της εταιρείας. Στόχος μας είναι να δημιουργηθούν περισσότεροι unit manager και Υποδιευθυντές γραφείων. Οι ικανότεροι από αυτούς να προαχθούν σε Διευθυντές και επακόλουθο αυτών να δημιουργηθεί και νέα επιθεώρηση. Όλα αυτά τηρώντας τα όρια και τις προϋποθέσεις του κανονισμού της εταιρείας και την πρακτική μας σαν Επιθεώρηση.

Σ’ αυτά τα χρόνια η Επιθεώρηση ήταν στις τρεις πρώτες θέσεις και τα τελευταία χρόνια στη δεύτερη στους κλάδους Ζωής και Υγείας. Η δημιουργική συνεργασία με όλους τους manager πιστεύω ότι είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για τη συνεργασία αυτήν τους Διευθυντές γραφείων Χρήστο Γκίλια, Παναγιώτη Κασιράνη, Χρήστο Κούκλαρη, Δημήτριο Ντόκο, Γιάννη Χρυσολόγου. Τους κορυφαίους unit Γιώργο Κάρο, Δημήτρη Tσιούμα, Δήμο Τσίντζηρα, τους unit manager Δημήτρη Γιαννόπουλο, Βαγγέλη Γεωργιάδη, Λευτέρη Καφούρο, Γιώργο Κουνέλη, Γιάννη Λιάρο, Γιώργο Μπαϊρακτάρη, Ηλία Μωρογιάννη, Κώστα Ντόκορο, Χάρη Σκιαδαρέση και φυσικά όλους τους πρωταγωνιστές ασφαλιστικούς συμβούλους της Επιθεώρησης καθώς και τις γραμματείς των γραφείων. Το μήνυμα της Αποστολής της Επιθεώρησης είναι ένα και απλό: «Κοιτάμε στα Μάτια τον Ασφαλισμένο Πελάτη μας και τον Ασφαλιστή Συνεργάτη μας.»

Και η προσωπική σας διαδρομή;

Στο ασφαλιστικό επάγγελμα βρίσκομαι από το 1980. Απο το 1983 στην Εθνική Ασφαλιστική. Unit manager έγινα το 1989, Διευθυντής γραφείου το 1992.Επιθεωρητής το 2003. Είμαι π τυχιούχος του Παντείου Πανεπιστημίου. Η αναζήτηση εργασίας με οδήγησε στον ασφαλιστικό χώρο. Οι προκ λήσεις και η προοπτική του επαγγέλματος με κράτησαν σε αυτόν. Με ερωτηματικά και αμφιβολίες στην αρχή, με θέληση όμως για δημιουργία και διάκριση. Στην κάθε βαθμίδα στόχος μου ήταν να είμαι μεταξύ των πρώτων και των επιτυχημένων. Στόχευα να βρίσκομαι στις πρώτες θέσεις. Την κάθε επιτυχία την θεωρούσα σαν αφετηρία για την επόμενη. Πίστευα και πιστεύω ότι ο καλός ασφαλιστής «γίνεται» με συστηματική προσπάθεια, πρόγραμμα, πίστη στο προϊόν, στη μέθοδο των πιθανοτήτων, στην αποτελεσματικότητα της οργανωμένης παρουσίασης και με τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη. Ο πολύ καλός ασφαλιστής πρέπει να διαθέτει εκτός από τα παραπάνω και «έμφυτα γνωρίσματα» και συγκεκριμένα, εγωιστική ορμή, ψυχική διαίσθηση, αυτοπειθαρχία, οργάνωση, ευστροφία και ψυχραιμία.

Ψυχή κάθε πώλησης είναι ο άνθρωπος. Μιλήστε μας για το ανθρώπινο δυναμικό της Επιθεώρησής σας.

Όντως ψυχή της κάθε πώλησης είναι ο άνθρωπος. Είναι ο επαγγελματίας ασφαλιστής. Ο άνθρωπος που δεν έχει ωράριο, αυτός που θα είναι δίπλα στον πελάτη στα δύσκολα, θα είναι δίπλα του στο τρακάρισμα του αυτοκινήτου ή στην κλοπή του. Θα είναι κοντά του στη φωτιά, θα τρέξει δίπλα του στην αρρώστια. Στο ξαφνικό γεγονός ο πελάτης θα τηλεφωνήσει πολλές φορές πρώτα στον ασφαλιστή του και μετά στο γιατρό. Στον ασφαλιστή του θα εκμυστηρευθεί τις σκέψεις του και τους προβληματισμούς του. Πολλές φορές θα ζητήσει τη γνώμη του που να επενδύσει τις οικονομίες του, τι να κάνει για να βελτιώσει τη σύνταξή του. Αυτός είναι ο Ασφαλιστής της Επιθεώρησής μας. Οι manager της επιθεώρησης βρίσκονται συνεχώς δίπλα στους ασφαλιστές. Με συνεχή εκπαίδευση, με παρακίνηση, με επίβλεψη προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώσουμε την απόδοσή τους και τον επαγγελματισμό τους. Τις δυσκολίες τις θεωρούμε πρόκ ληση και ευκαιρία για βελτίωση. Τις δυσκολίες και τα εμπόδια τα θεωρούμε ότι υπάρχουν για να μας δυναμώνουν και για να κατακτούμε συνεχώς ψηλότερες κορυφές. Αυτοί είναι οι manager της Επιθεώρησης. Ασφαλιστές και manager σε κοινή πορεία βαδίζουμε. Το αύριο το προκαλούμε και πιστεύουμε βαθιά ότι μας ανήκει. Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω την σημαντική βοήθεια και συμβολή της γραμματείας του κάθε γραφείου. Ο ρόλος τους είναι σημαντικός. Με συνέπεια κάνουν τη δουλειά τους και επιτελούν το σημαντικό τους ρόλο.

Πολύς λόγος γίνεται για τις direct πωλήσεις των εταιρειών, ακόμα και σε πελατολόγια συνεργατών. Ποια είναι η γενική σας άποψη; Αποτελούν απειλή για τα κλασικά δίκτυα διαμεσολάβησης;

Οι direct πωλήσεις αποτελούν πλέον μια πραγματικότητα. Είναι ένα δίκτυο διανομής, το οποίο έχει ένα μερίδιο της αγοράς. Το βασικό του μειονέκτημα, το οποίο όμως είναι πολύ σημαντικό, είναι ότι δεν έχει την «ψυχή της πώλησης», τον άνθρωπο. Δεν έχει την αναντικατάστατη υπηρεσία του επαγγελματία ασφαλιστή, ο οποίος θα διερευνήσει τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρει την ενδεδειγμένη λύση. Δεν έχει το service στον πελάτη. Οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν με το χρόνο. Αυτές μόνον ο επαγγελματίας ασφαλιστής μπορεί να τις ανακαλύψει και να τις καλύψει. Πιστεύω ότι για τον ασφαλιστή που γνωρίζει τη δουλειά του, που σέβεται το ρόλο του, δεν αποτελούν οι direct πωλήσεις απειλή.

Και σε σχέση με την Εθνική Ασφαλιστική; Αναπτύσσει direct πωλήσεις αλλά νομίζω ότι έχετε βρει το σημείο ισορροπίας.

Η Εθνική Ασφαλιστική όντως έχει και τις direct πωλήσεις. Πιστεύει όμως στον αναντικατάστατο ρόλο του επαγγελματία ασφαλιστή, πιστεύει στο εταιρικό της δίκτυο και αυτή η θέση της εταιρείας δημιουργεί και σιγουριά και ευθύνη για να πάρουμε μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς σαν εταιρικό δίκτυο.

Είναι κοινά αποδεκτό ότι η εκπαίδευση και η τεχνολογία θα διαμορφώσουν την αυριανή αγορά. Τι πρωτοβουλίες προτίθεστε να αναλάβετε ώστε η Επιθεώρησή σας να πρωταγωνιστεί και στο αύριο;

Η εκπαίδευση των στελεχών και των υπαλλήλων μιας επιχείρησης αποτελεί σημαντική επένδυση για το μέλλον της, καθώς εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, πράγμα που είναι ζητούμενο στην εποχή μας και ειδικά στη δική μας αγορά. Η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτισή τους αποτελεί προϋπόθεση για την επαγγελματική ανάπτυξη και επιτυχία των συνεργατών μας. Για το σκοπό αυτόν στην Επιθεώρησή μας έχουμε διαμορφώσει και ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο πλάνο εκπαίδευσης που ξεκινάει από την πρώτη μέρα της επιλογής του νέου συνεργάτη και συνεχίζει προοδευτικά. Αυτό περιλαμβάνει τον προσυμβασιακό προσανατολισμό που πραγματοποιείται από όλους τους manager της Επιθεώρησης, σεμινάρια ψυχολογίας και τεχνικών πωλήσεων από εξωτερικό συνεργάτη, εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τον κύκ λο της δουλειάς του ασφαλιστή κ.ά. Σε όλα αυτά χρησιμοποιούμε κυρίως τον παραδοσιακό τρόπο εκπαίδευσης. Είναι βέβαια γεγονός ότι ζούμε σε μια εποχή όπου τα ψηφιακά μέσα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής και η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία προσφέρει σημαντικές δυνατότητες και πρόσθετα οφέλη τόσο για τους οργανισμούς όσο και για τους εκπαιδευόμενους συνεργάτες. Προς την κατεύθυνση αξιοποίησης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, η εταιρεία μας, η Εθνική Ασφαλιστική, έχει υλοποιήσει πολύ σημαντικά βήματα ήδη και μας προσφέρει σημαντικές δυνατότητες, όπως είναι το ηλεκτρονικό γραφείο του συνεργάτη ή τα σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα προετοιμασίας των υποψηφίων διαμεσολαβούντων για τις εξετάσεις πιστοποίησης. Η προσπάθειά μας είναι να αξιοποιούμε στο μέγιστο αυτά τα εργαλεία για τη συνεχή αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των συνεργατών μας, με στόχο πάντα την προσωπική τους ανάπτυξη και την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Πέρα από τις προγραμματισμένες δράσεις και ενέργειες της Εθνικής Ασφαλιστικής, θεσπίζετε κίνητρα και σε επίπεδο Επιθεώρησης και αν ναι, μιλήστε μας γι’ αυτά.

Οι ενέργειες της εταιρείας είναι δεδομένο ότι αποτελούν σημαντικό και αναντικατάστατο κομμάτι για την ανάπτυξη των εργασιών μας. Τα ανταγωνιστικά της προϊόντα , η συνεχής ποιοτική εκπαίδευση, το όνομά της, η ιστορία της αλλά και η σαφής βούλησή της να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και στο μέλλον αποτελούν για μας δυνατά επιχειρήματα πωλήσεων. Και εμείς σαν Επιθεώρηση έχουμε θεσπίσει κίνητρα και σε επίπεδο Επιθεώρησης και σε επίπεδο γραφείων για να βοηθήσουμε τις πωλήσεις μας. Τα δείπνα εργασίας, η συνεχής εκπαίδευση και με εξωτερικούς εκπαιδευτές σε μόνιμη βάση, τα επιπλέον bonus, τα ταξίδια για αυτούς που πετυχαίνουν ένα στόχο, η αναγνώριση αυτών που πετυχαίνουν αποτελέσματα αποτελούν σχεδόν καθημερινότητα για τα γραφεία μας. Οι εκδηλώσεις της Επιθεώρησης αλλά και η ετήσια εκδήλωσή της είναι ενέργειες και γεγονότα σημαντικά για τους ασφαλιστές μας. Οι ετήσιες βραβεύσεις των πρώτων σε όλες τις βαθμίδες στην ετήσια εκδήλωση αποτελεί και αναγνώριση και παρακίνηση συγχρόνως. Η προβολή από τα κ λαδικά έντυπα είναι κίνητρο για περισσότερες πωλήσεις και για τους ίδιους αλλά και για τους υπόλοιπους. Tο site της Επιθεώρησης αποτελεί εδώ και ένα χρόνο περίπου γεγονός και για να δείξουμε ποιοι είμαστε και για να προβάλλουμε τους επιτυχημένους και για να παρακινήσουμε τους υπόλοιπους συναδέλφους μας. Προβάλλουμε αυτούς που διακρίνονται και βραβεύονται στην ετήσια εκδήλωση της Επιθεώρησης και στα συνέδρια της Εταιρείας, αυτούς που πετυχαίνουν τα ταξίδια της Επιθεώρησης και της Εταιρείας, αυτούς που πετυχαίνουν έναν μικρότερο ή μεγαλύτερο στόχο.

Εδώ και οκτώ περίπου χρόνια εκδίδουμε μια μικρή εφημερίδα σε έντυπη μορφή. Με το site η μορφή της είναι ηλεκτρονική και αποτελεί πλέον τμήμα του. Πέρυσι εκδώσαμε το λεύκωμα της Επιθεώρησης στο οποίο προβάλλουμε τα γραφεία μας, τους βραβευμένους, τους Διευθυντές και τους unit manager της Επιθεώρησης. Αποτυπώνουμε το ποιοι είμαστε και το πού θέλουμε να πάμε. Το ετήσιο ταξίδι της Επιθεώρησης κατά τους τελευταίους μήνες του έτους είναι πλέον ευρύτερα γνωστό και αποτελεί θεσμό. Αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός του ταξιδιού για το Βερολίνο. Το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί στις 13,14,15 και επιστροφή 16 Φεβρουαρίου 2014. Το Βερολίνο θα προστεθεί στην Πράγα, στη Βιέννη, στο Παρίσι, στη Ρώμη, στη Βουδαπέστη, στο Bansko, στην Κωνσταντινούπολη πόλεις στις οποίες ήδη έχουν ταξιδέψει οι επιτυχημένοι της Επιθεώρησης. Δεν θα σταματήσουμε όμως σε αυτά, θα συνεχίσουμε με μεγαλύτερη ένταση και δύναμη με ισχυρή όρεξη και διάθεση με περισσότερες ενέργειες και δράσεις για να πετύχουμε μεγαλύτερα αποτελέσματα, το οφείλουμε και το χρωστάμε στους Ασφαλιστές μας.

Τελικά, τα Εταιρικά Δίκτυα και οι Ανεξάρτητοι Διαμεσολαβητές έχουν συγκλίνει αρκετά και δεν υφίστανται πλέον πολλές από τις παλιές διαχωριστικές γραμμές. Τους ένωσε ο κοινός κίνδυνος των εναλλακτικών δικτύων ή απλώς έχει αλλάξει το περιβάλλον και οι οικονομικές συνθήκες;

Όντως είναι έτσι. Δεν υπάρχουν πολλές από τις διαχωριστικές γραμμές που υπήρχαν στο παρελθόν. Το νομικό πλαίσιο είναι πιο συγκεκριμένο και πιο σφιχτό από το παρελθόν, τα εναλλακτικά δίκτυα παίζουν και αυτά το ρόλο τους. Αυτό όμως το οποίο για μας είναι το βασικό, τα εταιρικά δίκτυα έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Είμαστε δίπλα στον πελάτη, στο σπίτι του ή στο χώρο εργασίας του μέρα νύχτα. Ένα δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι το agency είναι περισσότερο πειθαρχημένο, με περισσότερη οργάνωση και συνεργασία μεταξύ των διαφόρων μονάδων του συγκριτικά με τα άλλα δίκτυα. Όλα τα δίκτυα διανομής είναι αναγκαίο να λειτουργούν με συγκεκριμένους κανόνες και έλεγχο κυρίως προληπτικό αλλά και κατασταλτικό όταν χρειάζεται από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας.

* Η συνεργασία Δημόσιου Τομέα Υγείας και ασφαλιστικών εταιρειών μόνον οφέλη θα μπορούσε να προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή. *

Ο κλάδος με σταθερό θετικό πρόσημο στην αγορά τα δυο τελευταία χρόνια είναι η Υγεία. Το καταγράφετε και εσείς ως παραγωγή και πού πιστεύετε ότι οφείλεται;

Ο κλάδος υγείας τα τελευταία χρόνια έχει μια σταθερή αυξητική πορεία στην παραγωγή και στην Επιθεώρηση μας. Η σημαντική μείωση των παροχών του Δημόσιου τομέα Υγείας είναι ορατή. Είναι γ νωστό ότι η Δημόσια Υγεία απαιτεί συμπλήρωση. Ο Έλληνας καταναλωτής στρέφεται στην ιδιωτική ασφάλιση για να καλύψει το κενό. Από την άλλη πλευρά οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ανταποκριθεί και έχουν σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα χαμηλού κόστους για να καλύψουν τις ανάγκες περίθαλψης των πολιτών. Είτε ανάγκες πρωτοβάθμιας είτε Νοσοκομειακής περίθαλψης. Η συνεργασία Δημόσιου Τομέα Υγείας και ασφαλιστικών εταιρειών μόνον οφέλη θα μπορούσε να προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή.

Πιστεύετε ότι θα ακολουθήσει σύντομα η έκρηξη των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων που αναμένει όλη η αγορά ή η εξέλιξη αυτή αργεί; Τι διαπιστώνετε στην καθημερινή επαφή σας με τους καταναλωτές;

Η οικονομική κρίση και οι συνέπειές της ήταν ένας από τους λόγους που οι συντάξεις των Ελλήνων πολιτών έχουν υποστεί σημαντική μείωση τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν και άλλοι σημαντικοί λόγοι για τη μείωση αυτή. Το κενό αυτό θα καλυφθεί. Μεγάλη μερίδα των πολιτών αναζητεί ήδη εναλλακτικές λύσεις. Η ιδιωτική ασφάλιση είναι σίγουρο ότι θα καλύψει ένα μεγάλο τμήμα αυτού του κενού. Θα ανταποκριθεί στην αποστολή της. Αυτό θα βοηθήσει πολύ περισσότερο με τη θέσπιση κατάλληλου θεσμικού πλαισίου και φορολογικών κινήτρων. Η Εθνική Ασφαλιστική με τα συνταξιοδοτικά προγράμματα, που πρόσφατα έθεσε στη διάθεση του δικτύου και του Έλληνα καταναλωτή, είναι σίγουρο ότι θα πάρει το μερίδιο της αγοράς το οποίο της ανήκει.

Ο Έλληνας καταναλωτής είναι ενημερωμένος για το ρόλο και τα προγράμματα της ασφαλιστικής αγοράς; Τι περισσότερο πρέπει να γίνει;

Ο Έλληνας καταναλωτής είναι μερικώς ενημερωμένος για τα προγράμματα της ασφαλιστικής αγοράς. Υπάρχει δυσπιστία σε μια μερίδα καταναλωτών. Η περίπτωση της «ΑΣΠΙΔΑΣ» συνετέλεσε καθοριστικά σε αυτό. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές έχουμε μερίδιο της ευθύνης για τη σωστή και ολοκ ληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών. Έχουμε υποχρέωση και να τους ενημερώσουμε και να τους προτείνουμε ολοκ ληρωμένες λύσεις για το συμπλήρωμα του κοινωνικού τους ταμείου στην περίθαλψη και στη σύνταξη. Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να κάνουν περισσότερο γνωστό το ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και των εναλλακτικών λύσεων που αυτή μπορεί να προσφέρει. Τέλος, η πολιτεία οφείλει και να αναγνωρίσει περισσότερο το ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και να βοηθήσει σ’ αυτή την κατεύθυνση θεσπίζοντας φορολογικά κίνητρα για τους πολίτες που συνάπτουν ασφαλιστήρια συμβόλαια. Με δεδομένα μάλιστα ότι ο ρόλος του κράτους και στην περίθαλψη και στη σύνταξη έχει μειωθεί, έχει έναν επιπλέον λόγο να το πράξει.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι