Now Reading
CONSENSUS: Βήματα Ψηφιακού Μετασχηματισμού

CONSENSUS: Βήματα Ψηφιακού Μετασχηματισμού

  • Κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες ή αγαθά μέσω διαδικτύου
person-in-front-of-laptop-on-brown-wooden-table-asfalistikomarketing

Ο Covid-19 είναι μια δυσάρεστη εξέλιξη για όλη την ανθρωπότητα. Έχει ήδη επηρεάσει δραστικά την παγκόσμια οικονομία σε όλο της το φάσμα, καθώς και αρκετές τοπικές οικονομίες, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο.

Όπως κάθε άλλη κρίση, ο Covid φέρνει απειλές, φέρνει όμως και ευκαιρίες! Αναπόφευκτα η ασφαλιστική αγορά και ιδιαιτέρως η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, θα επηρεαστεί. Είναι στο χέρι του κάθε επαγγελματία ασφαλιστή να αξιολογήσει καταρχήν τον αντίκτυπο της κρίσης στη γενικότερη ασφαλιστική αγορά, αλλά πάνω από όλα θα πρέπει να αξιολογήσει την δική του οντότητα και κατά πόσο είναι προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει τις επικείμενες εξελίξεις, παραμένοντας ταυτόχρονα ανταγωνιστική και έτοιμη να εκμεταλλευτεί τυχόν ευκαιρίες. Με απλά λόγια Θα χρειαστεί, οικονομική σταθερότητα, ξεκάθαρους στόχους, ψηφιακή μεταρρύθμιση.

Θα σταθώ ιδιαίτερα στην ψηφιακή μεταρρύθμιση, η οποία ακούγεται ιδιαίτερα τελευταία και αναδείχθηκε ως βασική ανάγκη, καθώς ο καταναλωτής υποχρεώθηκε να μάθει να χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία, κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Αυτό το γεγονός έχει επιφέρει κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες ή αγαθά μέσω διαδικτύου και σίγουρα πλέον δεν μπορεί να αγνοηθεί από κανέναν.

Ο σύγχρονος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα πρέπει, χωρίς να προβεί σε ιδιαίτερα μεγάλες επενδύσεις, που μπορεί να ξεπερνούν τις οικονομικές του δυνατότητες, αλλά και να ξεπερνούν την ζήτηση, να εκμεταλλευτεί την συγκυρία.

Κάποιες εύκολες και σχετικά περιορισμένου κόστους μεταρρυθμίσεις θα μπορούσαν να είναι οι εξής:

See Also
Groupama

  • Βελτίωση μέσων τηλεδιάσκεψης, δηλαδή κάμερες στους υπολογιστές, καλύτερος φωτισμός, βελτίωση του σκηνικού (background).
  • Οργάνωση παρουσίας στα Social media (linkedIn, facebook) και εάν το επιτρέπουν οικονομικά, στοχευμένες καμπάνιες διαφήμισης, με κύριο στόχο τη διεύρυνση των επαφών και δυνητικά του πελατολογίου.
  • Ψηφιακή διαφήμιση (Google ads), μόνο εάν υπάρχει ξεκάθαρη στόχευση σε συγκεκριμένα κέντρα επιρροής ή κλάδους.
  • Αλλαγή τηλεφωνικού κέντρου σε ψηφιακό VOIP (εάν δεν υπάρχει ήδη), δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο διαμεσολαβητή να διευρύνει το κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη και να εκμεταλλευτεί όλες τις σύγχρονες δυνατότητες που του δίνει.
  • Δημιουργία web services (μέσω ήδη υπάρχοντος site), που δεν χρειάζεται απαραίτητα να επεκταθεί σε πωλήσεις (μεγάλο κόστος), αλλά σε υπηρεσίες αποτελεσματικότερης διαχείρισης του υπάρχοντος πελατολογίου π.χ. παρακολούθηση status ζημιών, ενημέρωση παροχών συμβολαίου στον πελάτη, δημιουργία blog κ.λπ. Ακόμα και η δημιουργία ενός νέου site, εάν δεν υπάρχει, μπορεί να γίνει με ένα αρκετά προσιτό κόστος και θεωρώ ότι δημιουργεί την ψηφιακή ταυτότητα του επαγγελματία.

Τα ανωτέρω βήματα θεωρούνται βασικές προϋποθέσεις για έναν επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, που επιθυμεί να είναι σε ψηφιακό επίπεδο, πολύ κοντά στις εξελίξεις.

Εν τέλει οφείλουμε να κρατηθούμε σε υψηλό επίπεδο εγρήγορσης, να αναγνωρίζουμε τις αδυναμίες μας, καθώς αυτός είναι ο μονός τρόπος να τις διορθώσουμε εγκαίρως. Σε δεύτερο χρόνο θα διεκδικήσουμε το μερίδιο που μας αναλογεί, σε ένα μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top